וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו פרננדז נקנס ב-5,000 שקל

28.10.2010 / 15:14

שחקן בית"ר ירושלים, שאיחר לאסיפת הקבוצה, ספג גם עשרת אלפים שקל על תנאי. שחקן בקבוצה: "שהתקשורת תרחם עלינו"

בבית"ר ירושלים היו מרוצים בסך הכל מתוצאת התיקו אתמול (רביעי) בווסרמיל נגד הפועל באר שבע בגביע הטוטו (1:1), תוצאה שמעמידה את הקבוצה בעמדה מצוינת להעפלה לרבע גמר גביע הטוטו. המאמן אורי מלמיליאן לא אהב את העובדה ששחקנים ניסו לנצח את המשחק לבד והקבוצה ספגה בסופו של דבר את השוויון אחרי שער של ליאור אסולין בדקה ה-84. הקבוצה ערכה היום ועדת משמעת פנימית לדריו פרננדז בשל האיחור בעשר דקות של השחקן הארגנטינאי לאסיפה לקראת המשחק נגד בני סכנין. פרננדז נקנס ב-5,000 שקל ו-10,000 על תנאי, כשבמועדון מקווים שזו תקרית המשמעת האחרונה שלו.

יחד עם זאת ולמרות השקט שהמועדון מנסה לשדר נראה כי האווירה המתוחה במועדון לא תוכל להחזיק עוד יותר ממשחק או שניים ללא ניצחון, כשגם השחקנים מרגישים את זה. שחקן בקבוצה סיפר: "ממה שאני מרגיש, דווקא הקבוצה הזו לא צריכה עכשיו מהפכות ובלאגן אלא רק שקט וסבלנות, אבל זה כבר לא יקרה ורק ניצחונות יכולים לעצור את המתח הזה. אולי הגיע הזמן שגם התקשורת תרחם עלינו קצת, כי עם כל הבעיות, היא מרתיחה עוד יותר אתה העניינים וגורמת למצב לבעבע בטירוף".

אותו שחקן הוסיף: "כל עיתון יומי אנחנו מקבלים שני עמודים, כל הכותרות באינטרנט זה דברים מחדר ההלבשה שלנו וגם המקומונים בירושלים חוגגים כאילו אין מחר. זאת קבוצה עם הרבה שחקנים חסרי נסיון וזה גורר אותה למקומות לא טובים והתקשורת לא צריכה לנצח על זה, צריך להיות לה גם איכפת ממועדון שהיא מתפרנסת ממנו".

יושב ראש בית"ר ירושלים איציק קורנפיין התראיין היום לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל, ואמר: "יש לנו סבלנות, כשאורי הגיע בקיץ אמרתי שאני מקווה שזה שידוך לטווח ארוך, אנחנו בטח לא מסכמים אחרי שבעה מחזורים. ברור שהתוצאות לא טובות, וכולנו מהשחקנים והמאמם ועד למערכת מצפים לתוצאות יותר טובות וכדורגל שמח. חייב להיות שינוי של כולם, כולנו באותה סירה וצריך למצוא פתרונות שיגרום לבית"ר למצות את הפוטנציאל".

"עמותת האוהדים זו יוזמה שנעצרה, הסבירו לגאידמק מה הרעיון מהאחוריה ואני מקווה שיגלה אהדה לרעיון", הוסיף קורנפיין, "זו יוזמה ברוכה שיכולה להוות אלטרנטיבה".

האם באמת עמותת האוהדים תהיה מעורבת?

בתוך כך, עמותת האוהדים של הקבוצה שלחה הבוקר הודעה לכל המצטרפים, בה נכתב: "הפגישה עם מר גאידמק ובהשתתפות איציק קורנפיין וראש עיריית ירושלים ניר ברקת הייתה פורה ביותר וכל הצדדים הבינו את חשיבותו של המהלך ותמכו בקידומו. כתוצאה מכך גאידמק אישר לסכם על הצטרפותה של העמותה כחלק מהנהלת המועדון. כפועל יוצא, בימים הקרובים יפגשו נציגי העמותה ועורך דין העמותה עם באי כוחו של גאידמק ועם נציגי בית"ר ירושלים על מנת לסכם סופית את כל פרטי ההסכם. אנו ממשיכים לעשות הכול על מנת להגיע להסכם בו יהיה לעמותה כוח אמיתי לשנות ולהשפיע – אחרי הכול זאת המטרה לשמה קמה העמותה".

סימן השאלה הגדול נמצא סביב בשורה האחרונה. גם בסביבתו של גאידמק מאשרים כי יש רצון טוב לצרף את העמותה למועדון, אך בכל הקשור לכוח והשפעה ישנם הרבה סימני שאלה. "ארקדי סירב בתחילה לעמותה כתוצאה מהייעוץ שקיבל כי העמותה תקשה עליו את אפשרות המכירה בעתיד", נאמר בסביבתו של איש העסקים. "מההתחלה היה ברור שהעמותה לא תוכל להתנגד למכירה, אך בכל מקרה עמותה זה כוח גדול של אוהדים שיכולים להרתיע בעתיד רוכשים פוטנציאליים, כולל מצב בו גורמים בעייתיים יכולים להשתלט עליה בעתיד. המטרה של גאידמק תהיה להגיע להסכם שלא יאפשר זאת".

הדברים הללו הם למעשה אלה שבסופו של דבר יכריעו לאחר הנוסח הסופי של ההסכם שיוגש. בעמותת האוהדים חזרו ואמרו: "אנחנו אופטימים ומאמינים שהדברים שסוכמו בפגישה יבוא לידי ביטוי. לא נהיה עציצים או נטולי השפעה ולא נצטרף למועדון אם נרגיש כאלה. יש לנו אחריות כלפי האוהדים שאנחנו מייצגים והאחריות הזאת היא שתוביל אותנו".

אלי דסה, שחקנה הצעיר של הקבוצה שעדיין לא מלאו לו 18, חזר השבוע עם נבחרת הנוער מטורניר בליטא וצפוי לקבל בשבועות הקרובים זימון למבדקים ולאימונים של גיא לוזון והנבחרת הצעירה. בבית"ר החמיאו לדסה, ואמרו: "משמח לראות שבמצב הקשה של הקבוצה יש גם כאלה ששומרים על יציבות ומתקדמים". השחקנים גם בירכו את שמוליק קוזוקין שחזר למשחק רשמי אחרי שנה שהיה מחוץ למגרשים, צחקו איתו ואמרו לו: "היית טוב, פרננדז מחזיר אותך לנבחרת".

היום תעמוד הקבוצה לדין משמעתי בעקבות הקריאות הגזעניות במשחק הביתי נגד בני סכנין וכמו כן בעקבות התפרעות האוהדים בבלומפילד נגד בני יהודה.

עדכון ראשון: 10:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully