וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המשחק באשדוד, צפו בתגובות

דרמה באשדוד: השופט זיו אדלר החליט להפסיק את המשחק במצב של 3:3 לאחר שהקוון אורן בורנשטיין נפגע לכאורה משלט

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

משחק דרמטי רב אירועים ושערים היה הערב (שבת) באצטדיון הי"א באשדוד. הפועל באר שבע רצתה לנקום ביריבתה על התבוסה 5:2 בעונה שעברה ועל שני ההפסדים בגביע הטוטו העונה, אבל למרות שהשלימה מהפך והוליכה 2:3 עד לתוספת הזמן, ספגה את השוויון הדרמטי, כשעופר ורטה קבע 3:3. למרות זאת, הרגע המשמעותי במשחק היה דקה לאחר מכן, כששלט פגע בקוון אורן בורנשטיין וגרם לזיו אדלר להפסיק את המשחק. אם אכן יכתוב השופט בדו"ח השיפוט כי הפסיק את המשחק לפני סיומו, הפועל באר שבע צפויה לזכות בניצחון טכני.

אז מה היה לנו על כר הדשא: דימיטאר מקרייב העלה את אשדוד ליתרון לאחר מבצע קבוצתי נהדר בדקה ה-12 ואבי יחיאל הכפיל את יתרון המארחים עם שער עצמי מוזר בדקה ה-26. אלא שכאן נכנס לעניינים דוד רביבו, שצימק בסגנון דחיקה בדקה ה-28 והשווה עם בעיטה חופשית פנטסטית לרשת קבוצתו לשעבר בדקה ה-35. רביבו גם החל את המהלך שהוביל לשער היתרון הבאר שבעי, אותו בישל אופיר דוידזאדה למחליף ליאור אסולין בדקה ה-70. ורטה, כאמור, קבע שוויון עמוק בתוך תוספת הזמן, אך המשחק רווי האירועים נותר בצל לנוכח הפגיעה בקוון.

שופטי המשחק בין מ.ס אשדוד עם הפועל באר שבע. קובי אליהו
הקהל גרם להפסקת המשחק. שחקני אשדוד מנסים למנוע את ההחלטה/קובי אליהו

הפועל באר שבע הציגה בין הקורות את דור דוידי בהופעת בכורה במקום אוהד כהן הפצוע, אבל כבר מדקות הפתיחה היה ברור שהשוער הצעיר מהווה נקודת תורפה. דוידי שידר פאניקה להגנה שגם כך בעייתית (מדוע ניר קלינגר מתעקש על וויליאם סוארס, קשר אחורי במקור, במרכז ההגנה?), וכך הקבוצה מבירת הנגב הפכה לטרף קל עבור הצמד דימיטאר מקרייב את עידן שריקי. הבולגרי הבקיע את הראשון מבישול של שריקי (12), ושלח לתיבת החמש את הכדור אותו נגח לשערו הוא אבי יחיאל (26). לותר מתיאוס, מאמנה החדש של נבחרת בולגריה, התמוגג ביציע מביצועי הטאלנט שלו.

אלא שגם ההגנה של אשדוד היא לא משהו שאפשר להתגאות בו, והיא חילקה לא פחות מתנות הערב. ג'ון גרגורי בחר לוותר על כריסטיאן גונזאלס המנוסה ולבנות על אפה אמברוז, וכך החלק האחורי של אשדוד נותר ללא מבוגר אחראי. דרגאן סטויקיץ' עוד מנע שער מוקדם, אבל בהמשך דוד רביבו הזכיר לאשדוד את כוחו עם שער מצמק (28) ושער שוויון נהדר עם כדור חופשי מ-25 מטרים (35). ההגנות המשיכו לפשל גם במחצית השנייה, אבל שחקני החלק הקדמי בשני הצדדים התעייפו. מי שלא הוריד רגל מהדוושה היה רביבו, שדקה לאחר שהחטיא לבד מול סטויקיץ' בנה את המהלך בסיומו ליאור אסולין השלים את המהפך (70). אשדוד לא הרימה ידיים, ג'ון גרגורי הקים עוד כלים התקפיים מהספסל ודווקא המגן הימני עופר ורטה השווה שתי דקות בתוך תוספת הזמן, בעזרתו האדיבה של השוער האורח.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל באר שבע, ריקרדו פרננדש עם דוד רביבו. ברני ארדוב
רגיל לחגוג באצטדיון הי"א. רביבו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 3: ורטה עלה לעזרת ההתקפה והגביה מימין, דוידי היסס ביציע וביטון נגח מחמישה מטרים גבוה מעל השער.

דקה 12: גול! התקפה נפלאה של אשדוד. משה אוחיון הכניס לרחבה את שריקי, זה השאיר בנגיעה למקרייב והבולגרי המשיך עם כדור מסובב בשמאל מ-16 מטרים לרשת של דוידי. 0:1 לאשדוד.

דקה 22: אילוז ניסה להעביר כדור רוחב מימין, אבל הכדור שלו הלך למסגרת וסטויקיץ' הדף מהקו ברגע האחרון.

דקה 26: גול! שריקי השאיר את סוארס מאחור, דוידי יצא בצורה אומללה והכדור הגיע למקרייב בקצה השמאלי של הרחבה. הבולגרי ניסה לבעוט ויחיאל נגח ממטר תוך כדי גלישה לשערו הוא. 0:2 לאשדוד.

דקה 28: גול! באר שבע חוזרת. אילוז הגביה לרחבה מימין, רביבו עלה מעל ורטה ודחק בגופו פנימה. סטויקיץ' חילץ את הכדור כבר מאחורי קו השער, הקוון נתן את אישורו ובאר שבע צימקה ל-2:1.

דקה 35: גול! רביבו סובב כדור חופשי נפלא מ-25 מטרים ישר לחיבורים של סטויקיץ' חסר האונים. צמד גדול לרביבו מול האקסית, 2:2.

דקה 43: באר שבע יצאה למתפרצת, מליקסון הטעה את אמברוז ובעט כדור שטוח שסטויקיץ' הצליח לקלוט.

דקה 44: מקרייב שוב התעלל בסוארס, הקפיץ כדור מעליו ובמקום לגלגל מול דוידי הפציץ מעל השער.

דקה 47: מליקסון, שסבל מסחרחורות מתחילת המשחק, ביקש להתחלף ובסיט נכנס במקומו.

דקה 53: משה אוחיון הגביה כדור קרן קצר, קינגווה הסיט בראשו ודוידי היה במקום כדי לעצור.

דקה 62: משה אוחיון ניסה לחקות את רביבו עם כדור חופשי לטובת אשדוד, אבל הבעיטה שלו מ-18 מטרים חלפה מעל המשקוף.

דקה 69: רביבו נותר לבד מול סטויקיץ', אבל במקום לעבור אותו ניסה להקפיץ מעליו והשוער הקרואטי עצר בידו ממש על קו ה-16.

דקה 70: גול! המהפך השולם. רביבו המצוין שלח באגף שמאל את דוידזאדה, שהוציא כדור רוחב עימו התקשתה הגנת אשדוד להתמודד והמחליף ליאור אסולין דחק מקרוב לרשת החשופה. 2:3 להפועל באר שבע.

דקה 90+2: גול! איזו דרמה באשדוד! סוארס הרחיק לא טוב לעבר ורטה, והמגן הימני ירה בזווית אלכסונית כדור חזק שדוידי החלש לא הצליח לעצור. 3:3 דרמטי.

דקה 90+3: מקרייב ספג כרטיס אדום בעקבות תנועה מגונה לעבר אוהדי באר שבע, ומיד לאחר מכן החליט השופט זיו אדלר להפסיק את המשחק בעקבות פגיעה פיזית בקוון אורן בורנשטיין, אשר לעברו נזרקו חפצים.

מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ?, עופר ורטה, מתן אוחיון, אפה אמברוז, רחמים צ?קול, סטפן קינגווה, ניר ביטון (עמנואל סארקי, 59), משה אוחיון, אמיר לביא (נבו מזרחי, 76), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב (הורחק, 90).

הפועל באר שבע: דור דוידי, אבי יחיאל, וויליאם סוארס, ריאן אדלי, אופיר דוידזאדה, ריקרדו פרננדש, אביתר אילוז, ליאור ז'אן (עודד גביש, 53), דוד רביבו, מאור מליקסון (איברהים בסיט, 47), ברנרדו ואשקונסלוס (ליאור אסולין, 64).

מאמן נבחרת בולגריה, לותר מתיאוס, עם אשתו לילי. ברני ארדוב
נהנה ממקרייב ועזב לפני הבלגן. מתיאוס עם לילי ביציע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully