וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני לוי: "לא נופיע לדרבי, הכדורגל בארץ מת"

14.10.2010 / 18:15

יו"ר הפועל פ"ת רותח מזעם. פרקליט המועדון המליץ לשנות ההחלטה. עו"ד אביבי מאיים: "אם לא תופיע, תוקפא פעילותה"

ברני ארדוב

הוידאו באדיבות ספורט 5

הפועל פתח תקוה כינסה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים בה הודיעה: בעקבות הרחקת ג'ונתן אסוס, לא נופיע לדרבי מול מכבי בשבת. יו"ר עמותת הפועל פתח תקוה דני לוי אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא נופיע לדרבי נגד מכבי ומצידי שיורידו אותנו ליגה. הכדורגל בארץ מת בגלל ההתאחדות לכדורגל".

כפי שפורסם מוקדם יותר, אחד מחברי ההנהלה העלה את הרעיון שלא להופיע לדרבי, מה שקיבל את הסכמת יתר החברים. יחד עם זאת, לוואלה! ספורט נודע כי היועץ המשפטי של הקבוצה, עו"ד שי אליאס, הגיש המלצה משפטית לחברי ההנהלה לעלות לדרבי בהרכב החזק ביותר, ללא אסוס כמובן. ייתכן שבסופו של דבר ההמלצה המשפטית תתקבל.

יחד עם זאת, ההתאחדות לכדורגל תודיע לקבוצה כבר מחר כי במידה ולא תעלה ליגה, היא מסתכנת בהקפאת הפעילות שלה. היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד משה אביבי: "אינני מכיר את המקרה, אך באופן כללי, קבוצה שלא עולה למגרש, במידה ותורשע תוקפא פעילותה עד תום העונה". לפיכך, מתחזקת ההשערה שפתח תקוה תעדיף לעלות לדרבי ולא להסתכן בהקפאת פעילות.

כזכור, מוקדם יותר זאת לאחר שבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט לדחות את בקשתה לעיכוב ביצוע עונשו של ג'ונתן אסוס עד לדיון שייערך בנוגע לערעור. לפיכך, השחקן לא יוכל לשחק בדרבי מול מכבי פתח תקוה. בעקבות הדברים החליטה הנהלת הפועל פתח תקוה לעלות לדיון במסגרת ישיבת העמותה שתתכנס היום, את האפשרות לנקוט במחאה חריפה כנגד החלטת ההתאחדות. כל חברי עמותת הפועל פתח תקוה זומנו לאסיפה, שהוגרדה כ"אסיפת חירום", שמיד לאחריה כינסה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה הודיעה כי האקט מחאתי הוא אי הופעה לדרבי. מוקדם יותר הפועל פתח תקוה הגישה בקשה לעיכוב העונש שגזר אמש בית הדין על ג'ונתן אסוס, עד הדיון בערעור. אם נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות תסכים לכך, הדיון ייערך בשבוע הבא ואסוס יוכל לשחק בדרבי.

במידה שהפועל פתח תקוה אכן תעלה לדרבי, אור בן חמו מועמד להחליף את אסוס. קיימת אפשרות שגיא צרפתי הוא זה שישחק לצד רפי דהן בקישור האחורי ומחפוד יעלה עם שחקן קו אחר. עמנואל מתיאס עדיין לא התאמן השבוע ובקבוצה חוששים שלא יהיה כשיר למשחק. בצוות המקצועי עושים מאמצים להכשירו באמצעות טיפולים וההערכה היא שעד מחר הוא יקיים אימון מלא. גיא דיין יחזור לסגל הקבוצה לאחר פציעה. הקבוצה תערוך אחר הצהריים אימון נוסף לקראת המשחק ומחר את האימון המסכם.

עדכון ראשון: 14:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully