וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הדרבי הוקדם ליום שבת

ההתאחדות החליטה להתחשב בהפועל תל אביב, שביקשה להקדים את המשחק ביום אחד, והוא יתקיים בשעה 21:00

המאמצים של הפועל תל אביב להזיז את הדרבי ליום שבת (16 באוקטובר) נשאו בסופו של דבר פרי אחרי שההתאחדות לכדורגל אישרה לקבוצה שהמשחק אכן יתקיים באותו יום בעקבות בקשתה. כזכור, המשחק אמור היה להיערך ביום ראשון, אבל בהפועל תל אביב ביקשו להקדים את המשחק ביום כדי להתכונן כראוי למשחק בליגת האלופות מול שאלקה.

מי שהערים תחילה קשיים על הזזת המשחק ליום שבת היה הערוץ הראשון, שמשדר את המשחק, כיוון ששידורי אמצע השבוע מניבים רייטינג רב יותר. בכל זאת, בערוץ החליטו, יחד עם ההתאחדות לכדורגל ועם גורמים נוספים, להסכים לבקשת האדומים להזיז את המשחק ביממה אחורה. כיוון ששחקני נבחרת ישראל בשתי הנבחרות ינחתו בארץ אחרי המשחק ביוון רק ביום רביעי, הם יעמדו לרשות המאמנים לשני אימונים בלבד לפני הדרבי.

אחת הסוגיות שעומדות על הפרק וקשורה באופן ישיר להזזתו של המשחק היא איזה משחק תשדר צ'רלטון. בדרך כלל המשחק המרכזי של צ'רלטון משודר ביום שבת בשעה 19:30. מכיוון שהדרבי הוזז ליום שבת, אז משחקה של בני יהודה נגד בית"ר ירושלים, אחת האופציות לשידור, צריך לזוז לשעה אחרת או ליום אחר (אולי ראשון). כרגע מתנהלים מגעים מרתוניים כדי למצוא פיתרון שיהיה מקובל על כל הצדדים. מחברת צ'רלטון נמסר לוואלה! ספורט: "אנחנו מופתעים מהחלטת ההתאחדות ולא יודעים כרגע מה נשדר".

המשחק שהועבר ליום שני הוא זה בין בני יהודה לבית"ר ירושלים, שיחל בשעה 20:00. ביום ראשון תארח מ.ס. אשדוד את הפועל באר שבע ב-20:00. בשבת, מלבד הדרבי, ייערכו שאר חמשת המשחקים בשעה 18:30, ביניהן המפגש בין בני סכנין למכבי חיפה וזה בין הפועל חיפה למוליכה עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully