וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב צפוי להיעדר מול קרואטיה

6.10.2010 / 16:45

בכל מקרה, פרננדז שוחח עם הקשר והבהיר לו כי לא יפתח בשבת. בניון: "יש מספיק שחקנים שיעשו את העבודה במקומי"

בנבחרת ישראל טוענים כי יוסי בניון החלים לחלוטין מהקרע בשריר התאומים, בו טופל אצל המכשפה הסרבית מריאנה קובאצ'ביץ', אבל לא שיערו כי הוא סובל מקרע בגיד האליכס, מה שהתגלה לראשונה רק אתמול (שלישי). מתברר כי צ'לסי, קבוצתו של בניון, דיווחה לצוות הרפואי של הנבחרת על מתיחה בלבד, מה שגרם לראשי הנבחרת לשמור על אופטימיות.

גורם בנבחרת הסביר הבוקר: "צריך לעשות הבחנה בין הפציעה שאיתה הוא הגיע למה שהתגלה בבדיקה. אם הפציעה הייתה רק בשריר התאומים, להערכתי הוא היה משחק. התוצאות הפתיעו אותנו כיוון שלא ציפינו לקרע בגיד. הייתה נטייה לחשוב שהפציעה הזאת כבר איננה ולכן הוא מסוגל לשחק". כזכור, אמש עבר בניון בדיקה שתוצאותיה בישרו כי הוא סובל מפציעה בגיד האכילס, שתשבית אותו לתקופה מסויימת בכפוף לבדיקה נוספת שיעבור באנגליה ותקבע בדיוק ממה הוא סובל.

בניון אמר באשר לפציעה: "אטוס לאנגליה לפגוש שני מומחים, מלונדון ומשבדיה, ואחליט אצל מי אעבור את הניתוח. הודעתי לצ'לסי על הפציעה וכמובן שהם קיבלו את זה בהלם. לחשוב שאני משחק כבר שבועות עם הפציעה הזו ולא ידענו על כך. בכל מקרה, אהיה נוכח במשחק מול קרואטיה. אני נשאר כדי לעודד ולתמוך בחבריי לנבחרת, אבל לא אגיע למשחק ביוון ואני מקווה לחזור כמה שיותר מהר למגרשים".

למרות חסרונו, בניון מאמין כי לנבחרת יש כלים לנצח: "אני סומך על החברים שלי. יש לנו שחקנים טובים כמו ורמוט, ברדה, שכטר, קולאוטי ואחרים שיכולים לעשות את העבודה. גם בלעדיי ובלי רפאלוב לנבחרת יש שחקנים מספיק מוכשרים כדי להשיג תוצאה טובה. הפציעה בשריר התאומים עברה לגמרי, והתאכזבתי לשמוע שיש לי קרע בגיד אכילס. חשבתי שזו רק דלקת, אבל היום הגיע מומחה נוסף שקבע את מה שאמרו לי אתמול. איעדר שלושה חודשים אם לא יותר. אני מקווה שניתוח יעזור".

פצוע אחר, הקשר ליאור רפאלוב, התייעץ עם רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, שהעביר את ממצאיו למאמן לואיס פרננדז. רפאלוב דיווח כי הוא מתקשה לערוך תנועות חדות והתלונן על כאבים חוזרים ברגלו בגלל המתיחה בשריר הירך האחורי. על פי אבחנת רוסנובסקי, פרננדז יודיע לקשר לא להגביר את קצב האימונים ולכן הוא לא יתאמן הערב עם חבריו וייתכן כי יסתפק באימון ריצה קל על מנת לא להחמיר את הפציעה. נכון להיום, נראה כי הסיכויים שיחמיץ את קרואטיה גבוהים ובכל מקרה הוא לא יפתח בהרכב. המאמן בונה על רפאלוב למשחק הבא ונראה כי ההחלטה לא לבנות עליו למשחק הקרוב נעשתה כדי לא לסכנו לקראת יוון.

"קשה מאוד לעכל את הפציעה של בניון. הוא שחקן מאוד חשוב לנבחרת. נקווה בשבילו שיחזור כמה שיותר מהר למגרשים", אמר רפאלוב היום בהתייחסו לפציעה של בניון, שהייתה כמובן שיחת היום בקרב השחקנים. אלמוג כהן הוסיף: "יוסי חשוב לנבחרת מכל הבחינות, מבחינה חברתית ומקצועית. גם אם לא ישחק, רק הנוכחות שלו מקרינה המון". יואב זיו אמר בנושא: "יהיה קשה מאוד בלי יוסי, בוא נקווה שהוא יתאושש מהפציעה כמה שיותר מהר".

שחקני הנבחרת יערכו אימון מתיחות במלון ברמת החייל ומאוחר יותר תתקיים אסיפה עם המאמן לואיס פרננדז. למאמן יש מספר התלבטויות בנוגע להרכב, למרות שנראה שרובו כבר סגור. מדובר בעמדת המגן השמאלי, שם תורגלו אתמול לסירוגין בקבוצת ההגנה יואב זיו ודדי בן דיין. גילי ורמוט וביברס נאתכו אמורים לפתוח, כשגם אלמוג כהן חזק בתמונת ההרכב.

דומה כי ההתלבטות העיקרית של המאמן האם לפתוח עם תמיר כהן בקו האחורי, בין הבלמים לקישור האחורי, או לפתוח עם קשר אחר. אם רפאלוב יהיה כשיר לגמרי, הוא יפתח בהרכב, אבל לאור המצב הנוכחי שבו הוא נמצא ייתכן ויפתח על הספסל. בכל מקרה, השחקן אמור להיות כשיר למפגש מול יוון.

(עדכון ראשון: 10:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully