וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בהפועל ת"א: "לשחקנים אכפת רק מעצמם"

ההפסד של הפועל ת"א לקרית שמונה גרר ביקורות קשות של חלק מהשחקנים על חבריהם: "הראש שלהם באירופה, לאף אחד לא איכפת"

ימים לא קלים עוברים על הפועל תל אביב. אם בעונה שעברה ההצלחות על הדשא הצליחו להעלים את חילוקי הדיעות בין הבעלים אלי טביב ומוני הראל, נראה שכעת הבלאגן החוגג בהנהלה הגיע גם למגרש. הקישור בין התוהו ובוהו בהנהלה, ליכולת על הדשא, הוא טבעי, אך יחד עם זאת, לא בטוח שזו הבעיה האמיתית.

בשנה שעברה נראו האדומים רעבים לכל ניצחון, אך מפתיחת העונה נראית הקבוצה שביעה למדי ואפילו הקשר החזק בין השחקנים נשבר אתמול, אחרי התבוסה 4:2 לעירוני קרית שמונה. "בושה איך שחלק מהשחקנים נראו", אמר אחד מהאדומים. "לצערי, יש הרבה שחקנים שמעניין אותם רק עצמם, החוזה שלהם והצלחה באירופה, והם כבר לא סופרים את הליגה. שחקנים מחרימים אימונים ומאיימים שלא ישחקו, איפה נשמע כזה דבר? ככה זה בדיוק נראה אתמול, כאילו לאף אחד לא אכפת באמת".

גורם בקבוצה השמיע אמש דברים דומים: "ידענו שהרגע הזה יגיע. ככה זה כשכל שחקן קודם כל דואג לתחת של עצמו ואחר כך חושב על הקבוצה. אולי ההפסד הזה הגיע בזמן, זה כמו סטירת לחי שתעיר את השחקנים".

היכולת החלשה לא עברה לסדר היום גם אצל הנהלת הקבוצה, ששוקלת האם לקנוס את ערן זהבי ואביחי ידין שהחרימו את האימונים בשבוע שעבר בגלל שחוזיהם לא נסגרו. אלי טביב, שיצא אמש מבלומפילד בליווי שוטרים לקול קללות של עשרות אוהדים שהמתינו לו, הבטיח לאוהדים אחרי המשחק שיקנוס את השניים, אך מכיוון שבהפועל רוצים להחזיר את השקט לקבוצה, במיוחד לפני המפגש מול ליון בליגת האלופות, הדברים עשויים בכל זאת לעבוד לסדר היום.

אכזבה גדולה מפרנסמן

למרות הביקורת החריפה, בסיום המשחק ניסה המאמן, אלי גוטמן, לעודד את חניכיו בחדר ההלבשה ואמר להם: "אסור לנו לחשוב על העונה שעברה יותר, צריך להרים את הראש כי יש תקופות פחות טובות וצריך לדעת לצאת מהן". יחד עם העידוד, גוטמן גם נזף בדגלאס דה סילבה על הכרטיס האדום המיותר שספג. הבלם מצידו התנצל ואמר בחדר הלבשה: "לא מתאים לי לעשות כאלה דברים, אני צריך ללמוד מהטעות שלי ואסור לי לחזור עליה. אני שחקן מאוד ספורטיבי והיה אסור לי לעשות את זה".

ההפסד אתמול גרם להרבה כאבי ראש אצל גוטמן לקראת המשחק מול ליון ביום רביעי הקרוב, כשעיקר הבעיות נראו אתמול בחלק ההגנתי, שהיה חלש להחריד. את מירב הביקורת ספג בלם הרכש, ביוואן פרנסמן, שהציג יכולת עלובה: "נכון שכל הגנה הייתה חלשה אתמול, אבל עדיף את באדיר ביכולת לא טובה מאשר את פרנסמן שנראה כאילו הוא מפחד מהצל של עצמו". בהפועל אפילו שוקלים בינואר לוותר על הבלם אם יצליחו למצוא קבוצה שתעמוד בחוזהו. בכל מקרה, לאור התצוגה התצוגה של הדרום אפריקאי אתמול, נראה שוואליד באדיר יחזור למרכז ההגנה לצידו של דה סילבה. דני בונדר מועמד אף הוא מועמד לחזור לעמדת המגן הימני.

גם בחלק הקדמי לא חסרות לגוטמן התלבטויות. בן סהר שוב הציג אתמול יכולת חלשה וגם ממנו לא נחסכה ביקורת: "הוא פשוט לא השחקן הטוב שחשבו שהוא" אמר אתמול אחד מהשחקנים, "הוא לא מצליח להיכנס לתבנית משחק שלנו ולא מחובר. עכשיו אלי בבעיה כי הוא התעקש להביא אותו בסכום דמיוני ויהיה לו קשה להוריד אותו לספסל". יחד עם זאת, נראה כי סהר ימשיך כרגע לקבל את הקרדיט בהתקפה, מה שקשה לומר על ערן זהבי, שייאלץ להתמודד על מקום בהרכב עם יוסי שבחון, בעוד רומן רוקי צפוי לפתוח נגד ליון.

אניימה שוב פנוי להצעות

עוד סוגיה שמטרידה את הפועל הוא חוזהו של וינסנט אניימה, שיסתיים בסוף העונה. בסיום המשחק של מכבי חיפה מול בני יהודה בו התארח סוכנו של הניגרי, פיני זהבי, אמר האחרון ש"וינסנט לא יהיה בהפועל בעונה הבאה. הוא מסיים את החוזה שלו בסוף העונה ואני בטוח שנשיג לו הצעה טובה מאירופה. יכול מאוד להיות שכבר בינואר זה יקרה, אנחנו עובדים על כמה דברים ונראה איך הם יתפתחו".

כזכור, אניימה, שהצטיין במדי נבחרת ניגריה במונדיאל, חיפש לעצמו קבוצה כבר במהלך הקיץ. למרות דיבורים על פניות שהגיעו מווסטהאם ופורטו, השוער נשאר בסופו של דבר בהפועל תל אביב. ייתכן והאדומים יעדיפו למכור אותו בינואר על מנת להרוויח עליו דמי ההעברה וזאת מכיוון שבקיץ יהפוך הניגרי המצטיין לשחקן חופשי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully