וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "אני מרגיש טוב מבחינה בריאותית"

חלוץ הפועל תל אביב מוכן לבנפיקה אחרי שבועיים של היעדרות: "אעלה לתת את הכל". הראל: "יש הרגשה של טירוף"

קובי אליהו

צילום וידאו: אורן קורנפלד
עריכה: דורון שטיין

הפועל תל אביב מוכנה לרגע האמת שלה. אחרי שכל המילים נאמרו על הרגע ההיסטורי שעומד בפניהם, האדומים יעלו על כר הדשא באצטדיון האור בליסבון וינסו להיאבק בבנפיקה. בקבוצה אופטימיים מאוד ומאמינים שאפשר לסיים עם תוצאה טובה במשחק החוץ הקשה. בימים האחרונים עמלו האדומים על הכשרתם של איתי שכטר וערן זהבי, שמגיעים עם פציעות למשחק, אבל השניים יפתחו בהרכב של אלי גוטמן.

"יש הרגשה של טירוף", הודה מוני הראל, הבעלים של הקבוצה. "אנחנו מתרגשים, זה רגע היסטורי של המועדון. הגענו לשלב הבתים ויש לנו קבוצה טובה. היה קשה מאוד להגיע לשלב הזה, ובראש ובראשונה אנחנו צריכים לעבור את המשחק נגד בנפיקה. יש להם קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים, אבל אני מאמין שאם נאמין גם נצליח". על ההרגשה שלו לקראת המשחק, הוא אומר: "אני חד משמעית אופטימי, יש לנו קבוצה מעולה עם שחקנים מצוינים. באמת ובתמים אני מאמין שאנחנו לא נופלים מאף קבוצה באירופה. אני יודע כמה אנחנו שווים, בכל העמדות, אם זה השוער, הבלם ושחקני ההתקפה שיש לנו. אנחנו לא נופלים מאף קבוצה באירופה".

בימים האחרונים עסוקים האדומים בהתארגנות לאירוח משחקי הבית בבלומפילד והראל משוכנע שההחלטה שלקחה הפועל תל אביב, גם אם היא גורמת למרמור בקרב חלק מהאוהדים, מוצדקת. "בית זה בית", הוא מסביר. "שום מגרש בארץ חוץ מבלומפילד זה לא הבית. אנחנו עשינו את כל המאמץ והפכנו את כל העולם שזה מה שיקרה. בבלומפילד קשה מאוד לנצח אותנו". הראל העריך כי האדומים יחייכו בסיום הערב והוסיף: "אני מאמין שבדקה ה-89 שכטר יבקיע שער ממסירה של ורמוט. זו דעתי ועל זה חלמתי. אנחנו צנועים, נסתפק גם ב-0:1, זה יעשה אותי מאושר".

"אין להם כמעט נקודות תורפה"

מי שמשתדל להיות זהיר יותר מבחינת ההערכות הוא איתי שכטר, שסיכם לוואלה! ספורט את ההכנות: "אנחנו מתרגשים מאוד לייצג את הפועל תל אביב והמדינה במשחק כל כך חשוב", הוא אומר. "עומדת בפנינו משימה קשה מאוד עם משחק מול אלופת פורטוגל. התכוננו ועשינו את כל ההכנות כדי לבוא למשחק ונקווה שנעשה את זה. אנחנו מכירים את בנפיקה, זו קבוצה עם הגנה מסוכנת והתקפה חזקה. אין להם כמעט נקודות תורפה, אבל נעשה את המקסימום כדי לסיים עם תוצאה טובה".

שכטר דיבר גם על המצב הקשה עמו מגיעה בנפיקה למשחק, אחרי שהמועדון השיג ניצחון אחד בלבד מפתיחת העונה, אך לדעתו לא תהיה לכך השפעה: "אני לא מאמין שבליגת האלופות יש דבר שנקרא משבר", הוא מוסיף. "זו קבוצה שמשחקת ברמות הכי גבוהות, הם יבואו עם הקהל הביתי שלהם והאצטדיון החם שלהם כדי להשיג ניצחון, אבל נצטרך לעשות הכל כדי למנוע את זה מהם".

ברמה האישית, שכטר מוסיף כי התאושש מהפציעה והוא נחוש להיות זה שיכבוש את השער הראשון של המועדון בליגת האלופות: "אני אעלה כדי לתת את הכל. אני מרגיש טוב מבחינה בריאותית ומקווה לתת הכל כדי לעשות תוצאה טובה שתפתיע את כולם. זה סוג של חלום לכבוש, אבל החלום היותר גדול הוא להביא תוצאה טובה. אם אני אכבוש, אני אהיה הכי מאושר בעולם, ואם ננצח, וואי וואי וואי כמה אני אחגוג".

האוהדים זועמים על מחירי המנויים

בתוך כך, הפועל תל אביב פירסמה היום את מחירי המנויים למשחקי ליגת האלופות. בשעות הראשונות לפרסום החלה מחאה חריפה של אוהדי הקבוצה ורבים מהם איימו לא להגיע בשל המחירים הגבוהים, ובשל כך הודיעה ההנהלה על הוזלת מחירים.

שערים 4-5, 10: 605 שקל (המחיר הקודם: 660)
שערים 7,8: 825 שקל לבעלי מנוי לליגה, 1,045 שקל לא לבעלי מנוי (מחיר קודם: 990)
שערים 2,13: 990 שקל לבעלי מנוי לליגה, 1,320 שקל לא לבעלי מנוי (מחיר קודם: 1,320)

המכירה תתקיים בקופות בלומפילד ויישמרו כרטיסים למנויי הליגה עד יום שלישי, ה-21 בספטמבר. עקב רכישה של כרטיסים מצד UEFA המכירה לא תתבצע על פי המיקום במנוי הליגה אלא על בסיס מקום פנוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully