וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "זה מרגש, אבל גם מחייב"

מאמן הפועל ת”א אלי גוטמן התרגש לפני ההמראה לפורטוגל. ורמוט: ”אנחנו בחלום”. מסתמן: בלומפילד יאושר לאלופות

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב נחתה היום (ראשון) בפורטוגל, לקראת משחקה הראשון אי פעם בשלב הבתים של ליגת האלופות, נגד מועדון הפאר הפורטוגלי בנפיקה ליסבון. "זה מרגש להגיע לליגה של ההכי טובים, אבל גם מחייב", אמר מאמן הקבוצה אלי גוטמן לפני ההמראה, "אנחנו רוצים לייצג בכבוד את הכדורגל הישראלי ולשם אנחנו מכוונים". הפועל תל אביב הגיעה בשעת בוקר מוקדמת לנמל התעופה בן גוריון כשרגשות מעורבים אופפים את שחקניה. מצד אחד הם כמעט והפסידו להפועל עכו, וחילצו תיקו 2:2, אולם ברור לשחקנים כי היכולת בליגה רחוקה מלהשביע רצון. מאידך, השחקנים התרגשו לקראת הופעתם בליגת האלופות ביום שלישי הקרוב.

"נקווה שנחזור הביתה עם נקודה, או משהו כזה", אמר הבעלים של הפועל תל אביב מוני הראל בראיון לתכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל, דקות לפני עליית הקבוצה למטוס. "לכל קבוצה יש ימים יותר טובים ופחות טובים", התייחס הראל לביקורת שהעביר אלי טביב על יכולת השחקנים, ולתיקו 2:2 של הקבוצה מול הפועל עכו. "אני לא חושב שאנחנו מזלזלים בליגה ומתאמצים באירופה. יש לנו חבורה של ילדים נהדרים, יש תקופות שלא פוגעים, מה לעשות. נקווה שבשבוע הבא נחזור לעצמנו".

"נקווה שביום שלישי נראה מה אנחנו יודעים", התייחס הראל למשחק נגד בנפיקה. "יש לנו קבוצה עם שחקנים התקפיים ואני מאמין שנשחק את המשחק הרגיל. אני לא יודע באיזו טקטיקה המאמן יעלה, זה משחק קשה, הייתי באיצטדיון הזה, זאת קבוצה ביתית, נעשה את המקסימום וננסה להוציא משהו משם. אני מאמין שאפשר לעשות את זה בקמפיין".

"אנחנו בחלום עכשיו", אמר קשר הקבוצה גילי ורמוט. "כל היריבות שלנו פישלו קצת בליגות שלהן בזמן האחרון, אבל אלו קבוצות טובות מאיתנו. אני חושב שיהיה לנו מה לדבר ולתת. אנחנו מחכים לזה, לפגוש את כל הכוכבים האלה ולראות אם אנחנו יכולים לשחק ברמות האלה. להפועל תל אביב יש מסורת באירופה והראנו מול המבורג וסלטיק בעונה שעברה שאנו יכולים להשתלב".

בלומפילד יאושר לאלופות במידה שהליקויים יתוקנו

נראה שהאדומים מתל אביב יוכלו לארח את משחקי שלב הבתים של ליגת האלופות באצטדיונם הביתי בבלומפילד. ההתאחדות לכדורגל קיבלה מכתב מאופ"א בו נכתב שהאצטדיון יאושר במידה שהליקויים שנמצאו יתוקנו. כזכור, בשבוע שעבר הגיעה משלחת מטעם אופ"א לערוך סיור מדוקדק בבלומפילד אליו נלוו אנשי הפועל תל אביב, וכאמור, כרגע נראה כי הפועל תוכל לארח את משחקיה בשלב הבתים ביפו.

על אירוח משחקי ליגת האלופות בבלומפילד, אמר הראל לפני ההמראה לליסבון: "לבית יש יתרון, עד כמה זה שווה אני לא יודע, אבל אני חושב שזה שווה כמה נקודות. ברמת גן אני מרגיש כאילו אני ברדיוס, בלומפילד זה הבית וזה חשוב".

(עדכון ראשון: 8:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully