וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: טועמה חתם רשמית לשנתיים

הקשר שב לוולפסון, ירוויח כ-180 אלף דולר לעונה, לא כולל מענקים. המגן ואנדן בורה חזר לבלגיה, אך נותר ללא קבוצה

סלים טועמה חתם הערב (שלישי) לשנתיים בשורות האלופה הפועל תל אביב, ויהיה בסגל הקבוצה לקראת שלב הבתים של ליגת האלופות. טועמה חוזר למעשה לקדנציה שלישית באדום (שיחק בקבוצה בין השנים 1997-2003 ו-2006-2007) וירוויח כ-180 אלף דולרים לעונה, לא כולל מענקים. "אני שמח לחזור הביתה אחרי זמן רב", אמר טועמה לאחר החתימה. "אני מקווה שאצליח לעזור למועדון להגיע להישגים".

בניגוד למקרה טועמה, מעברו של טוטו תמוז להפועל תל אביב ממאן להיסגר. בשעות האחרונות אירע פיצוץ במו"מ בגלל העלויות של תמוז ובגלל דרישות נוספות שהשחקן הכניס לחוזה. כרגע, המצב לא ברור למרות שבהפועל מאמינים כי בסופו של דבר החלוץ יחתום בקבוצה. אחרי הזגזוג של החלוץ אתמול, כעת התגלו פערים במשא ומתן בין הנהלת האדומים לבית"ר ירושלים. מקורב להנהלת בית"ר טען כי על היו"ר איציק קורנפיין מופעלים לחצים למנוע את מכירת תמוז להפועל תל אביב ולהשאירו בבירה.

עסקת השאלתו של אנתוני ואנדן בורה מגנואה האיטלקית להפועל תל אביב, פוצצה היום בשעות הצהריים. המגן הבלגי כבר עבר את הבדיקות הרפואיות במועדון וסיכם את תנאיו לעונה הקרובה, אך הפועל לא הצליחה להגיע לסיכום עם גנואה על גובה דמי ההשאלה לאחר שזו חזרה בה מהסיכום הראשוני והעלתה את הדרישה לכמיליון דולר דמי השאלה.

ואנדן בורה המריא הבוקר לבלגיה וגורמים שם אף סיפרו היום לוואלה! ספורט כי הוא נפגש עם גנק. בהפועל תל אביב בדקו את העניין וגילו כי מי שיזם את הקשר עם גנק ולמעשה טרפד את העסקה, הוא הסוכן דודו דהאן. אגב, באנגליה אף נכתב שבווסטהאם התלהבו מכך שואנדן בורה חזר לבלגיה ובעצמם עשוים לפנות לגנואה בבקשה לקבל אותו בהשאלה, אך בשעות הערב דיווחה התקשורת הבלגית שהמגן חתם בגנק. בסופו של דבר הוא נותר ללא קבוצה.

בתוך כך, אופ"א שלחה דו"ח ליקויים סופי בנוגע לאצטדיון בלומפילד, ובשבוע הבא יגיעו נציגים מטעמה לבחון את התוכניות לשדרוג האצטדיון. לשם כך המועדון שכר את שירותיו של עו"ד ניר ענבר, בוגר תוכנית פיפ"א מאסטר, שילווה את העבודה מול אופ"א.

(עדכון ראשון: 14:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully