וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "נעשה הכל כדי לא לאכזב שוב"

30.8.2010 / 19:10

הקפטן יודע שנבחרת ישראל צריכה לתקן את הרושם מהקמפיין הקודם. תמיר כהן תורגל כבלם: "אשחק בכל תפקיד שאתבקש"

איתי חסיד

צילום: איתי חסיד. עריכת וידאו: עידן גוראל

אחרי שהתכנסה במלון ברמת החייל אמש, נבחרת ישראל פתחה הבוקר (שני) באופן רשמי את אימוניה לקראת צמד המשחקים מול מלטה (יום חמישי) וגיאורגיה (שלישי הבא). אל הליגיונרים יוסי בניון, דקל קינן, אלמוג כהן, טל בן חיים ותמיר כהן, הצטרפו לקראת הערב דודו אוואט, בירם כיאל ושלומי ארבייטמן, שהופיעו לאימון השני, כשחלוץ גנט עבר טיפולים. אוהד לויטה, שמשחק הערב במדי ואלוויק, ישלים את הסגל ביום שלישי. אלירן עטר, שנבדק היום בעקבות הפגיעה בעינו, הגיע כשהוא חבוש ומחר צפוי להיבדק על ידי רופא הנבחרת.

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון הגיע לאימון הערב באצטדיון רמת גן מלווה בסמנכ"ל ההתאחדות רותם קמר, והשניים ראו את האימון מתחיל באיחור של כחצי שעה, בעקבות התעכבות של השחקנים בחדר ההלבשה. במהלך הזמן הזה נכח המאמן לואיס פרננדז על כר הדשא יחד עם עוזרו טל בנין, והשתעשע עם הכדור.

עם תחילת האימון ציוות פרננדז את תמיר כהן לצד טל בן חיים במרכז ההגנה, ונראה כי הוא שוקל לנסות זאת מול מלטה. פרננדז, שבמסיבת העיתונאים היום הצהיר כי בעת הצורך ישבץ את קשר בולטון כבלם, אמר לכהן כי הוא מתכוון לתפקד אותו בהגנה. כהן השיב: "אשחק בכל תפקיד שאתבקש". עם השניים תורגל דדי בן דיין כמגן שמאלי ואילו דני בונדר שימש כמגן הימני, ונראה כי יתחרה על העמדה עם יואב זיו.

בניון: "על הנייר, אנחנו נחותים מקרואטיה ויוון"

לפני שיצא לאימון, בירם כיאל התייחס למעמדו בנבחרת לאחר שעבר לסלטיק הסקוטית: "אין קשר לזה שאני משחק בסלטיק, המאמן יחליט מי בהרכב. אעשה את המקסימום גם כשחקן ה-13 או ה-14. אני שמח שאני נמצא פה, זה הזימון הראשון עם המאמן החדש. הראש במשחק של הנבחרת ואני רוצה להצליח. אנחנו רוצים לנצח, במיוחד כשהמשחק הראשון בבית. נלך צעד צעד, קודם כל חשוב לנצח את מלטה ביום חמישי. התחלנו בהכנות והצוות המקצועי ידאג שנדע הכל על מלטה".

הקפטן יוסי בניון הגיע מיד אחריו לעמדת הראיונות וקרא לקהל לתמוך בנבחרת ביום חמישי: "לא משנה מול מי משחקים, תמיד אנחנו צריכים ורוצים שהקהל יגיע לעודד. אני מאמין שניראה יותר טוב ונגרום לקהל ליהנות. לפני כל קמפיין יש לחץ, אבל כל שחקן רוצה להיות בלחץ כזה. נעבור את מלטה בשלום ואז נסתכל למשחק הבא. יש כאן הרבה שחקנים מוכשרים שהוכיחו את עצמם. יהיה קשה בבית הזה, אנחנו נחותים על הנייר מקרואטיה ויוון. אכזבנו בקמפיין הקודם ונעשה הכל כדי שזה לא יחזור".

בניון לא שכח גם לפרגן לחברו הטוב דודו אוואט, שעצר אמש את ריאל מדריד של ז'וזה מוריניו והשאיר את התוצאה עבור מאיורקה על 0:0 מחמיא. "הוא שוער גדול שמצטיין כבר כמה עונות בספרד", אמר הקפטן. "חשוב לנבחרת שהוא מגיע בכושר טוב, הוא היה מצוין מול ריאל".

פרננדז סומך על השחקנים

עוד קודם לכן, באימון הבוקר, דודו גורש היה למעשה השוער היחיד. בנבחרת עושים מאמצים כדי שהחלוץ איתי שכטר (מתיחה בשריר הירך האחורי), שלא ערך אימון מלא, יהיה כשיר לפחות לאחד משני המשחקים. ההערכה בינתיים היא שהשחקן יהיה כשיר למשחק השני. בכל מקרה, בנבחרת הבהירו שהסגל עדיין לא סגור ולאור הפציעות ההערכה היא ששני שחקנים נוספים יוזמנו עד המשחק ביום חמישי.

השחקנים התכנסו הבוקר לאולם הספורט בהדר יוסף, ערכו אימון ריצה קל ושיחקו כדורסל. בנבחרת הביעו דאגה מכך שטל בן חיים לא נכלל בסגל ווסטהאם במשחק ההפסד שלה 3:0 למנצ'סטר יונייטד בגלל פציעה, אבל אחרי שיחה איתו התברר כי ביום שלישי וא אמור לערוך אימון מלא. עם זאת, שחקנים בנבחרת ממשיכים להביע דאגה שאחד הבלמים ייפצע, למרות שפרננדז הצהיר במסיבת העיתונאים כי הוא מתכוון לתפקד את תמיר כהן כבלם במקרה הצורך.

לטענת השחקנים בנבחרת, כהן לא רגיל לשחק בעמדה זאת, מה שעשוי להוות בעיה. פרננדז צירף אתמול שחקן נוסף לחמשת שחקני ההגנה הקיימים (זיו, בן דיין, קינן, בן חיים, בונדר) - גל שיש מהפועל תל אביב. המאמן פתח את האימון בשיחה כללית עם השחקנים. "אני מרוצה ממה שעשינו במחנה הקודם ואני מקווה שנהיה מוכנים לשתי המשימות הקרובות שלנו", אמר המאמן. "אני סומך עליכם, תהיו מרוכזים באימון. ניצחונות על מלטה וגיאורגיה חשובים להמשך".

מחר תערוך הקבוצה אסיפה טקטית, תצטלם לפוסטר קבוצתי ומיד לאחר מכן תערוך אימון. ביום רביעי תערוך הנבחרת אימון ערב ובחמישי אימון טקטי ואסיפה לקראת המשחק שייערך בערב (21:15). נבחרת מלטה תנחת הערב בישראל ותקיים מחר שני אימונים.

עדכון ראשון: 12:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully