וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות התיקו, בקרית שמונה יחלקו פרמיות ניצחון לשחקנים

הדס גרינברג

29.8.2010 / 0:16

אנשי הקבוצה הצפונית זעמו על השיפוט ב-2:2 נגד אשדוד, ויפצו את השחקנים, שדווקא מעודדים מהיכולת: "נראינו כמו ברצלונה"

בעירוני קרית שמונה החליטו הערב (שבת) לחרוג מהנוהל הרגיל, ולהעניק לשחקני הקבוצה פרמיית ניצחון, למרות שסיימו בתיקו 2:2 נגד מ.ס אשדוד במסגרת המחזור השני בליגת העל. ההחלטה באה בגלל הפנדל הראשון שנשרק לחובת הקבוצה במשחק, פנדל שבקבוצה הצפונית טוענים כי לא היה ולא נברא.

בקרית שמונה מסתכלים על המשחק הערב כעל ניצחון ומנכ"ל הקבוצה יוסי אדרי אמר: "אנחנו נעניק פרמיה של 3 נקודות לכל שחקן כי שרקו לנו פנדל שערורייתי שלא היה קיים, ומבחינתינו אנחנו לא רוצים שהשחקנים ייפגעו כלכלית בגלל טעות שיפוט". בקבוצה נשמעו כעוסים מאוד בעקבות הפנדל המדובר, בפרט אחרי שצפו בטלוויזיה מספר פעמים במהלכים שקדמו לו. הבעלים איזי שרצקי, שישב ביציע, היה עצבני במיוחד ולא היה מוכן לקבל את הגזרה, שלאחריה גם החליט על הצעד של הענקת הפרמיות לשחקנים.

רק פעם אחת בהיסטוריה של קרית שמונה שחקני הקבוצה קיבלו פרמיות ניצחון על משחק שהסתיים ללא ניצחון, וזה היה כשהקבוצה עוד שיחקה בלאומית וסיימה בתיקו מול הפועל כפר סבא. "זה נדיר מה שאיזי עשה", אמר אחד השחקנים, "מעטים, אם בכלל, הבוסים הנדיבים שיודעים לפרגן לשחקנים שלהם".

בתוך כך, בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת אותה הציגו באשדוד כששחקן בכיר אף התבטא ואמר "כבר שנים שקרית שמונה לא שיחקה כדורגל כזה יפה ושוטף, נראינו ממש כמו ברצלונה". מי שקיבלו מחמאות רבות הם אדריאן רוצ'ט ו-וויהאם עמאשה, כאשר השני כבש צמד והראון בישל לו את אחד השערים. השחקנים יזכו לחופש ביום ראשון, וישובו לאימונים ביום שני אחר הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully