וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע גברה 0:1 על מכבי פתח תקוה

הפועל ב”ש פגשה שלוש פעמים את הקורות, עד שבתוספת הזמן אסולין קבע בנגיחה 0:1 על מכבי פ”ת. חזרה מוצלחת לקלינגר

ניר קלינגר חזר לליגת העל אחרי גלות בת ארבע עונות בליגה הקפריסאית, ולא האמין שכבר במחזור הפתיחה של ליגת העל הוא יסבול במשחק אחד מכל כך הרבה חוסר מזל, ובסופו של יום יזכה בניצחון דרמטי. הפועל באר שבע הייתה עדיפה על פני מכבי פתח תקוה, שאירחה את המשחק הערב (שני) באצטדיון וינטר, אך שלוש פעמים פגשה את הקורות. כשנראה היה כי המשחק ייחתם בתיקו מאופס, הגיע ליאור אסולין ובנגיחה מצוינת בתוספת הזמן קבע 0:1 ושלוש נקודות יקרות שנוסעות לבאר שבע.

ליאור אסולין שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שער ניצחון מוצדק. אסולין חוגג/ברני ארדוב

פרדי דוד נתן אמון בשחקנים הצעירים שלו, בדיוק כפי שעשה בגביע הטוטו, אך הפעם הם לא הבריקו ומשחק ההתקפה של מכבי פתח תקוה לא זרם. בחלק האחורי, השוער החדש איבן מאנצה הקרין חוסר ביטחון ונראה מהוסס. למזלו, ליאור אסולין (4), דוד רביבו (43) וריקרדו פרננדש (45) נעצרו בקורות שערו ונותרו מתוסכלים. עד תוספת הזמן.

באר שבע הפגינה עליונות ברוב דקות המשחק. אוהד כהן, שפגש את האקסית המיתולוגית, נזקק רק להצלה אחת גדולה, מרגלי טל בן חיים בפתיחה. ההגנה הבאר שבעית, בראשות אבי יחיאל (שחקן מכבי פתח תקוה בעונה שעברה) ועודד גביש (גדל אצל המלאבסים) עבדה בצורה טובה, אבל בהתקפה אסולין היה די בודד.

כשבאר שבע כבר הגיעה למצבים, בעיקר עם בעיטות מרחוק, מסגרת שערו של מאנצה הייתה שם כדי למנוע ממנה לחגוג. לאחר הרחקתו של רוביל סרסור בדקה ה-74 (ארבע דקות אחרי שנכנס כמחליף) באר שבע תקפה עוד יותר, ובתוספת הזמן באה על שכרה, כשמליקסון הגביה ואסולין נגח פנימה בחופשיות. באר שבע זוכה בצדק בשלוש הנקודות, לפתח תקוה יש עוד הרבה עבודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 4: אסולין, לבד מול כל הגנת מכבי פתח תקוה, בעט מ-20 מטרים כדור שטוח שהיתל במאנצה ונעצר בקורה. מזל כדור למארחים.

דקה 10: קבהא חיקה את אסולין מן העבר השני, עם בעיטה מסוכנת בימין שחמקה סמוך לקורה של באר שבע.

דקה 21: בן חיים המהיר התחמק מהשמירה של דוידזאדה ובעט טוב מצד ימין של תיבת החמש, אבל אוהד כהן הדף מצוין לקרן.

דקה 22: מאנצה, שנראה מהוסס מפתיחת המשחק, שמט בעיטה חלשה יחסית של מליקסון. הריבאונד לא נוצל והשוער הקרואטי התפנה לקבל טיפול באצבע.

דקה 43: התקפה יפה של באר שבע מצד שמאל הסתיימה עם מסירה של מליקסון לעבר המרכז ובעיטה של רביבו, שהגיע בתנופה מאחור, ומ-11 מטרים שלח את הכדור אל הקורה.

דקה 45: באר שבע צריכה לעבור לשחק סטנגה. הפעם היה זה פרננדש הפורטוגלי שסובב כדור חופשי מ-35 מטרים, מאנצה שוב הגיב מאוחר ולמזלו המשקוף הציל אותו.

דקה 64: גבאי התקדם לעבר השער ומ-18 מטרים ירה כדור שחלף מעט מעל המשקוף.

דקה 69: המחליף הצעיר מכלוף קיבל מסירת פז מרביבו ומשבעה מטרים בעט דווקא לגופו של מגמאדוב.

דקה 74: אדום! סרסור, שנכנס ארבע דקות קודם לכן, פגע ללא כדור בפרננדש והורחק על ידי תבריזי. כרטיס אדום ראשון העונה בליגת העל.

דקה 90+1: משיח הפתיע את אוהד כהן עם בעיטה מ-20 מטרים, השוער שלח בקצות האצבעות לקרן.

דקה 90+3: גול! רגע לפני השריקה הסופית של תבריזי, מליקסון הגביה נהדר לרחבה ואסולין שהיה חופשי לגמרי נגח בקלות לרשת של מאנצה. 0:1 מוצדק להפועל באר שבע.

הרכב מכבי פתח תקוה: איבן מאנצה, אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, אלירן דנין, יוסי אופיר, מרואן קבהא, סבסטיאן סנסוני (אסי משיח, 46), דני פרדה (רוביל סרסור, 70 - הורחק, 74), טל בן חיים (נבוישה מרינקוביץ', 58), דובב גבאי.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, אבי יחיאל, וויליאם סוארס, עודד גביש, אופיר דוידזאדה (איברהים בסיט, 79), אייל שן, ריקרדו פרננדש, מאור מליקסון, דוד רביבו (אביתר אילוז, 86), ג'יימס ביסו (צחי מכלוף, 60), ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully