וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל ת"א: דה סילבה לא יפתח

בלם האדומים קיבל מנוחה, פרנסמן יחליף אותו. גוטמן, שצפוי לערוך מספר שינויים, אמר לשחקניו: "זמן קשה מנטלית ופיזית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הפועל חיפה:

הפועל חיפה תפגוש מחר את המאמן שהוביל אותה לאליפות היחידה בתולדות המועדון, אלי גוטמן וכן גילי ורמוט, שגדל בקבוצה. עדן בן בסט, מצד שני, ישחק נגד הפועל תל אביב במדיה הוא שיחק כחצי שנה בעונת 2008/9. חיפה כבשה בשנה שעברה 44 שערי ליגה, אבל איבדה בקיץ את ערן לוי וירו בלו, שכבשו 20 מתוכם.

הפועל תל אביב:

בדיוק מחר ימלאו 11 חודשים להפסד הליגה האחרון של הפועל תל אביב, נגד מכבי חיפה בבלומפילד. אלי גוטמן ושחקניו מקווים מאוד שהחיפאית השנייה לא תהרוס להם את הרצף. מצד שני, האדומים לא ניצחו במחזור הפתיחה של הליגה בארבע השנים האחרונות ואת הרצף הזה דווקא ישמחו לקטוע.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה

על פי ההכנות למשחק נראה כי ניצן שירזי יעלה עם מערך הגנתי, כמעט "בונקר", כשחיפה תשחק עם שלושה בלמים ושלושה קשרים אחוריים. המאמן אף אמר לשחקניו: "הפועל תל אביב זו הקבוצה עם ההתקפה הכי טובה בליגה. אם נשחק בסבלנות וצורה חכמה נוכל להפתיע אותם". אושרי רואש ישוב להרכב על חשבון חנן ממן, שקיבל את אשראי במשחקי גביע הטוטו ומעבר לכך, שירזי עדיין מתלבט בצד הימני של ההגנה כאשר רוב הסיכויים שעודד אלקיים יפתח. ניקולה גרובייביץ' לא עבר בבקרה ולא יוכל לשחק.

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב חזרה היום (שישי) לאימונים לאחר הניצחון הגדול בחוץ על רד בול זלצבורג לפני יומיים, ויום אחד לפני משחק פתיחת עונת 2010/11 מול הפועל חיפה בקרית אליעזר. מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, נאלץ להתמודד עם עייפות שניכרה בשחקניו שלא מורגלים לשחק פעמיים בשבוע בשלב זה של העונה.

מי שלא נטל חלק באימון המסכם ולא יפתח בחיפה הוא אחד המצטיינים בזלצבורג, הבלם דגלאס דה סילבה, שקיבל חופש מאלי גוטמן. כמו כן, עוד מספר שחקנים אמורים לקבל מנוחה, כשגוטמן יחליט לגבי הרכב רק בבוקר המשחק וכשיראה את המצב הפיזי והעייפות של שחקניו. בהפועל צפויים מספר שינויים בהרכב, כשהמאמן כאמור עדיין לא החליט. עוד לפני האימון אמר להם גוטמן: "אנחנו נמצאים בגשר בין שני המשחקים. זה זמן שהוא קשה גם מבחינה מנטלית וגם מבחינה פיזית. נגיע מחר למשחק, נהיה מרוכזים ומוכנים אליו. אחרי זה נחשוב על הגומלין מול זלצבורג". שחקן נוסף שלא ישחק מחר הוא רומן רוקי, שלא עבר בבקרת התקציבים.

יעמוד למבחן

הפועל תל אביב: ערן זהבי

למרות שחיפה תשחק עם הגנה חזקה מאוד והמתבקש הוא שאיתי שכטר ימשיך את הכושר המצוין שהוא נמצא והוא יהיה שחקן המפתח, דווקא מול מערך נסוג, החשיבות של ערן זהבי בקישור תהפוך למשמעותית ביותר. זהבי יצטרך להתמודד מול הצפיפות החיפאית במרכז המגרש בקישור האחורי וככל הנראה גם מול יתרון מספרי של המארחת סביב עיגול האמצע, ויצטרך להיות פיזי ומדויק.

הפועל חיפה: סשה סטויאנוביץ'

העובדה ששירזי החליט ללכת עם הרכב הגנתי, תהפוך את סטויאנוביץי לשחקן המשמעותי של קבוצתו. חיפה תעלה כמעט ללא שחקני התקפה יצירתיים ולכן חלק גדול ממשחק התקפה שלה יהיה תלוי ביכולת הטכנית של הקשר ובמצבי ההבקעה שיוכל ליצור לעצמו ולחבריו.

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עודד אלקיים (עומר ורד), סביטי ליפנייה, אושרי רואש, גולן חרמון, איל טרטצקי, עידן ויצמן, יוסי דורה, גל אראל, סאשה סטוינוביץ, עדן בן בסט.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר (עמרי קנדה), וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין (גל שיש), אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט, יוסי שבחון, איתי שכטר, בן סהר (ויקטור מרעי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully