וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים פוטר מאימון בני סכנין

המאמן, שלא הגיע לאימון הקבוצה בשל האירועים האחרונים, נפגש עם ההנהלה ויקבל פיצויים. בלבול והוכנבוים מועמדים

עכשיו זה סופי: אחרי 40 יום בלבד בתפקיד, יובל נעים פוטר מתפקידו כמאמן בני סכנין. המאמן נפגש הערב (רביעי) עם הנהלת הקבוצה והצדדים הגיעו לסיכום על הפסקת העבודה. נעים, שהדריך את הקבוצה בשני משחקי גביע הטוטו, יזכה לפיצוי כספי. מהנהלת הקבוצה נמסר: "יובל נעים סיים את דרכו בבני סכנין. הישיבה התנהלה ברוח טובה ובכבוד הדדי. הנהלת הקבוצה החלה לחפש מאמן חדש". עוזר המאמן עבאס סואן ישמש בשלב זה כמאמן הראשי ואם לא ייצא מאמן עד יום שבת, ידריך סואן את הקבוצה במשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה.

הערב, נעים לא הגיע לאימון הקבוצה. לאחר יממה סוערת בה החליפו הצדדים האשמות, היה ברור כי דרכו של נעים במועדון לא תאריך ימים. עוד לפני הפיטורים, התייחס יו"ר סכנין חסן אבו סלאח לכך שנעים אמר אמש כי אוים על ידי אוהדי הקבוצה, ואמר: "בתחילת היום יובל אמר שהוא לא יגיע לאימון כי אנשים איימו עליו, והוא חושש. אפשר לראות שיש אולי שלושה אוהדים שבאו לאימון. אחר כך הסוכן שלו אמר לי שהוא חולה והוא יביא אישור מחלה, ובסופו של דבר הסוכן שלו ביקש שניפגש כולנו בערב".

היו"ר כבר פנה למרקו בלבול, שכזכור התפטר מתפקידו במהלך הפגרה עקב סיבות אישיות, ומבחינת סכנין הוא המועמד הבכיר לחזור למועדון, אם בלבול יסרב לשוב לסכנין, מועמדותו של ירון הוכנבוים, מאמן הפועל נצרת עילית, תעלה על הפרק.

כזכור, בתחילת חודש יולי חתם נעים בסכנין, והמאמן בן ה-43 הועדף על פני שלומי דורה. עם תחילת עבודתו נעים נקלע לעימות עם עוזרו עבאס סואן, ולאחר מכן התפתחה מתיחות בינו לבין ההנהלה. הרקע לדברים הוא שבסכנין מעוניינים להנחית למאמנים שחקנים זרים נגד רצונו, ונעים לא מוכן לעבור על כך לסדר היום. בנוסף, העובדה שהמאמן קבע אימון בזמן צום הרמדאן גרם לאנשי סכנין לטעון שהמאמן אינו מבין את המנטליות בקבוצה ואת אופיה.

עדכון ראשון: 11/8 17:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully