וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנועה לאיכות השלטון דורשת לעצור את מינוי גיא לוזון

התנועה פנתה ללימור לבנת וביקשה למנוע תקצוב ההתאחדות במידה והמינוי ייצא לפועל. השרה ביקשה הצבעה חשאית

התנועה לאיכות השלטון פנתה לשרת התרבות והספורט, לימור לבנת, ודרשה לעצור את מינוי גיא לוזון כמאמן הנבחרת הצעירה. התנועה העבירה מכתב לשרה ולרשם העמותות בעקבות ההחלטה שצפויה היום (רביעי) למינוי מאמן לנבחרת הצעירה, שיחליף את מוטי איוניר.

"במידה וההתאחדות תבחר ותמנה את גיא לוזון כמאמן הנבחרת האולימפית ובמידה ואבי לוזון ימשיך בתפקידו כיושב ראש ההתאחדות, יש לעצור כל תקצוב ומימון המגיע באופן ישיר או עקיף מן הציבור אל ההתאחדות", נכתב במכתב. "בהתחשב בכך שההתאחדות הינה גוף דו מהותי כאמור ובשל החשיבות הציבורית הרב שיש לתפקיד מאמן הנבחרת הצעירה, הרי שעל מנת למלא אחר כללי ההגינות, השוויון, סבירות ותום לב, שהנם מושכלות יסוד של משפט ציבורי, המסקנה המתבקשת הינה שעל ההתאחדות להימנע מלבחור בגיא לוזון לתפקיד זה בשל קרבתו המשפחתית ליושב ראש ההתאחדות".

התנועה ביקשה למנוע את המהלך: "התנועה קוראת לשרה ולרשם העמותות להבהיר להתאחדות וליושב ראש שלה אבי לוזון כי ההתאחדות אינה יכולה להעסיק קרובי משפחה בשני התפקידים במקביל, קל וחומר כשמדובר בשני תפקידים בכירים כגון יושב ראש ומאמן הנבחרת הצעירה, תפקידים אשר גם מתקיים ביניהם קשר פיקוח ובקרה הדוק".

השרה לבנת מסרה בתגובה: "על אף העובדה שמינוי מאמן לנבחרת הצעירה מצוי בסמכותה הבלעדית של ההתאחדות לכדורגל ולמרות שהיועץ המשפטי של ההתאחדות אישר את תהליך הבחירה כפי שהוא, השרה לימור לבנת סבורה שכדי למנוע לזות שפתיים וכדי להסיר כל חשש להשפעה פסולה על תהליך הבחירה, יש לקיים היום אחר הצהריים הצבעה חשאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully