וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "זו היתה הכנה טובה לאולימפיאקוס"

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מה-0:2 על נתניה, ועכשיו הוא עסוק בדבר האמיתי: "נעשה הכל, אבל זו תהיה משימה קשה מאוד"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

6,000 הצופים שהגיעו הערב (ראשון) לבלומפילד לא זכו למשחק כדורגל גדול, אך בסופו של דבר, רובם בוודאי היו מרוצים אחרי שמכבי תל אביב התאוששה ממחצית ראשונה חלשה בדרך ל-0:2 על מכבי נתניה במסגרת בית ב' של גביע הטוטו. הצהובים נהנו משערים של רוברטו קולאוטי וניבלאדו המחליפים, וכעת הם יקוו להציג כדורגל קצת יותר טוב ביום חמישי הקרוב, אז יפגשו את אולימפיאקוס במסגרת גומלין הליגה האירופית.

מזרחי: "חשוב שחזרנו לנצח"

"זו הייתה הכנה טובה לאולימפיאקוס, אבל בעיקר הכנה למשהו שמחכה לנו הרבה השנה בליגה שלנו - קבוצות שישחקו הגנתי וינסו לצאת למתפרצות", אמר מאמן מכבי תל אביב, יוסי מזרחי, עם תום המשחק. "אנחנו צריכים להתרגל לשחק מול סגנון משחק כזה ולדעת לשחק מהאגפים ולא רק מהאמצע. חשוב שחזרנו לנצח אחרי שני ניצחונות בחוץ".

המאמן התייחס גם ליריבה הקרובה, אותה יפגשו הצהובים ביום חמישי הקרוב במסגרת הגומלין של מוקדמות הליגה האירופית, כשאמר: "כולם ראו שיש לאולימפיאקוס שחקנים מצוינים. אנחנו נעשה הכנה טובה. נעשה הכל כדי לא לאכזב את הקהל שלנו, למרות שזו משימה קשה מאוד".

יואב זיו הוסיף: "תמיד כיף לנצח, זו גם היתה המטרה אחרי שני ההפסדים הרצופים שהיו לנו - לחזור למסלול הניצחונות. נקווה שמעכשיו נהיה יותר עקביים ונשמור על זה כי זה חשוב מאוד". המגן נשאל מה הוא וחבריו לוקחים לקראת הגומלין מול אולימפיאקוס, ואמר: "בעיקר עוד דקות משחק שהשחקנים קיבלו והשתפשפו, זה ישפר את התיאום בינינו.

"בסך הכל אנחנו עדיין קבוצה מאוד חדשה, לבנות את התיאום בהתקפה זה לא קל, אבל זה הולך ומשתפר ממשחק למשחק", אמר המגן. "ביום חמישי תהיה אופרה אחרת לגמרי ואני מקווה שהתוצאה תהיה אותו הדבר כמו היום. נקווה שביום חמישי בלילה לא נרגיש אכזבה. כולנו יודעים שהאוהדים ימלאו את בלומפילד, זה משחק מאוד חשוב למועדון".

מנגד, קפטן מכבי נתניה, אוראל דגני, אמר בסיום: "מכבי קבוצה חזקה עם סגל חזק, היה מרגש להגיע לכאן, אבל אף פעם לא נעים להפסיד. התחלנו ברגל שמאל, וגם לא הצגנו יכולת כל כך טובה. אנחנו מקווים להציג יכולת טובה יותר במשחק הבא". המגן נשאל לגבי הסגל הצעיר ועתידה של מכבי נתניה העונה, והוסיף: "היה לנו מחנה אימון טוב, אני מקווה שיגיעו עוד שחקנים לחזק אותנו, צריכים להגיע עוד זרים. נחכה לשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully