וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל אשקלון ובית"ר ירושלים נפרדו ב-2:2

מלמיליאן ערך את הבכורה בבית"ר ירושלים מול קבוצתו לשעבר, כששתי הקבוצות הציגו כדורגל מהנה שהניב ארבעה שערים

חיכינו וציפינו, נהנו במהלך הפגרה מהמונדיאל הנהדר בדרום אפריקה, ועכשיו הכדורגל הישראלי חזר אלינו. גביע הטוטו יצא לדרך היום (שבת) עם משחק פיקנטי במסגרת בית ד' בו אירחה העולה החדשה הפועל אשקלון את האיש שהעלה אותה לליגת העל, אורי מלמיליאן, שחזר לקבוצת נעוריו בית"ר ירושלים כמאמן. שתי הקבוצות הופיעו בהרכבים חסרים ועם סגלים קצרים, סבלו גם מהחום הכבד, אבל בכל זאת הציגו יכולת טובה עם 2:2 מהנה שחילק את הנקודות. רק כמה חבל שחגיגת פתיחת העונה לא נערכה באשקלון, שם יש בעיות תאורה, אלא באצטדיון רמת גן רחב הידיים, לעיני 1,500 צופים בלבד.

עידן טל, בית"ר ירושלים, כובש נגד הפועל אשקלון. ברני ארדוב
השער הראשון של עונת 2010/11. טל/ברני ארדוב

אשקלון הציגה על הקווים את גיא עזורי, שאת פרמיירת האימון שלו עשה בבית"ר ירושלים ופגש מולו הערב לא מעט שחקנים אותם הדריך במחלקת הנוער. בשער העולה החדשה פתח סטפן אהורלו, שוער נבחרת גאנה, שכבר בדקה השישית גרם לפנדל מיותר כשהכשיל את חן עזריאל. עידן טל ניצל זאת כדי להעלות את הירושלמים ליתרון מוצדק על פי הדקות הראשונות, ובהמשך דריו פרננדז הוכיח כי אם יישאר בקבוצה הוא יהיה החיזוק הטוב ביותר אותו יכול היה מלמיליאן לבקש. השער הנפלא בדקה ה-51, עם בעיטה מהאוויר לחיבורים, היה רק הקינוח למשחק נהדר של הקשר הארגנטינאי.

בצד השני, הקישור האשקלוני, עם מנהל המשחק זוראב מנטשאשווילי ומחמוד עבאס המפתיע, נראה טוב והוציא את הקבוצה למתפרצות רבות שסיכנו את שערו של אריאל הרוש, במיוחד באמצעות אריק גאוו הפעלתן. בדקה ה-26 הגבהה של מנטשאשווילי המצוין מצאה את ראשו של גאוו, שהקדים את שמעון הרוש הרדום ועם נגיחה קשתית מ-13 מטרים קבר את הכדור ברשת ואיזן את התוצאה בפעם הראשונה. אשקלון נכנסה להלם אחרי השער המדהים של פרננדז, אבל בדקה ה-60 קיבלה מתנה בעקבות נגיעת יד של הבלם לעת מצוא, קובי מויאל, ועבאס קבע 2:2 מהנקודה הלבנה. בסך הכל היה לנו ערב מעניין באצטדיון הלאומי עם ארבעה שערים, מצבים למכביר ושחקנים צעירים שקיבלו הזדמנות נהדרת להראות שמץ מיכולתם. תודו שהתגעגעתם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מהלך המשחק

דקה 6: גול! איזו פתיחה אומללה לשוער אהורלו באשקלון. אחרי שתי טעויות בפתיחה, השוער הגנאי הכשיל את עזריאל ברחבה וטל בעט בשמאל לצד ימין וקבע 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 16: ניסיון ראשון של אשקלון, כשגאוו בעט מ-20 מטרים מעל שערו של הרוש.

דקה 26: גול! מנטשאשווילי הגביה מצוין לרחבה וגאוו הקדים את גרשון שכיסה גרוע, ונגח לרשת מעל הרוש מ-13 מטרים. שער נהדר לאשקלון שמשווה ל-1:1.

דקה 35: מהלך נהדר של גואטה. הקשר שהגיע ממכבי נתניה חלף בקלות על פני מויאל ומ-20 מטרים בעט שטוח, לקורה הימנית של השער והחוצה.

דקה 38: מנטשאשווילי, במחצית נהדרת, ירה כדור מסוכן מ-25 מטרים שחלף מעט מעל המשקוף.

דקה 44: אשקלון עם שליטה מוחלטת. הפעם עבאס חתך מימין לאמצע ובעט חזק לידיים של הרוש.

דקה 47: מנטשאשווילי הגביה מימין וגאוו נגח מקרוב ונבלם לקרן. גאוו הקדים את הרוש גם בכדור הקרן, אבל נגח החוצה.

דקה 51: גול! איזה שער נפלא של פרננדז. טל שלח כדור קרן לעבר הקשר הארגנטינאי, שבנגיעה אלגנטית ברגל שמאל שלח את הכדור מ-18 מטרים לחיבורים. 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 60: גול! מויאל ניסה להרחיק כדור קרן ונגח ישר אל ידו. השופט ריינשרייבר הצביע על הנקודה הלבנה ועבאס עם בעיטה שטוחה בימין קבע שוויון בשער הבכורה שלו באשקלון. 2:2.

דקה 63: ברוכיאן הגביה משמאל ובן שושן בנגיחה קשתית מצא רק את המשקוף.

דקה 68: מנטשאשווילי התנהל בחופשיות ממרכז המגרש ומ-25 מטרים ניסה הקשתה מתוחכמת מעל הרוש, אך החטיא את המסגרת.

דקה 87: אשקלון יצאה למתפרצת טובה ופדידה מצא את הרוש מוכן. בית"ר הגיבה מיד עם ניסיון מהיר של אליחן, שנעצר אצל אהורלו.

דקה 88: איזו החמצה של בן שושן. אשקלון יצאה לתרגיל נבדל גרוע, אליחן העביר כדור רוחב מעט חזק ובן שושן לא הצליח להגיע לכדור כשנותר לבד מול שער חשוף.

הרכב הפועל אשקלון: סטפן אהורלו, קובי מוסא (איב פז, 68), יניב אלול, יאו ניירקו, אדיר טובול, שניר גואטה (עמרי רון, 55), אמייה טגה (חנן פדידה, 55), זוראב מנטשאשווילי, אריק ניירקו, מחמוד עבאס (אור עלאווה, 86), אריק גאוו.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, קובי מויאל, שמעון גרשון, אביתר ברוכיאן, עידן טל, דריו פרננדז, דן אייבנדר (ברק משה, 69), חן עזריאל, טל משעלי (צחי אליחן, 64), עמית בן שושן.

שחקני הפועל אשקלון אריק גאוו (ימין) עם אריק ניירקו בהפסקת שתייה. ברני ארדוב
גם החום הכבד לא הפריע למשחק מהנה. גאוו וניירקו בהפסקת שתייה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully