וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: ”רוצה לזכות באליפות עם שאלקה”

החלוץ הספרדי הוצג רשמית כשחקן החדש של סגנית אלופת גרמניה: ”הגעתי לגרמניה על מנת לצבור ניסיון מחוץ לספרד”

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין

יומיים אחרי הפרידה המרגשת מריאל מדריד, הוצג היום (רביעי) ראול כשחקן שאלקה. על הדשא גילגלו שטיח כחול, תלו דגלי שאלקה ענקיים והכינו פודיום מיוחד, כשברקע נוגן קליפ עם מיטב הביצועים של החלוץ למשמע השיר של הקילרז: "human". בשעה 16:20 סוף סוף זה קרה: 2,000 אוהדי שאלקה שהגיעו לולטינס ארינה קיבלו את מבוקשם. ראול עלה לדשא וקיבל את חולצה מספר 7, שהם כל כך חיכו לראות אותו לובש.

אחרי כמה דקות החל שחקן שאלקה החדש לדבר: "בשבילי, 16 שנה של ריאל מדריד הגיעו עכשיו לסיום. הגעתי לשאלקה מפני שרציתי להשיג ניסיון מחוץ לספרד ושאלקה היה המועדון שהכי מוכן לקלוט אותי. אנחנו רוצים לזכות באליפות גרמניה, בליגת האלופות יהיה יותר קשה אבל אנחנו רוצים לעבור את שלב הבתים ואם אפשר גם לזכות בגביע הגרמני.

"אני מאוד אוהב לעבוד קשה ולשחק. אני מקווה שהשנתיים הקרובות שלי כאן יהיו ניסיון מעולה. אני מאמין שהכל יילך טוב. אני רוצה לכבוש שערים, אבל הדבר הכי חשוב זה הקבוצה ולא איזה שהוא שחקן. כך זה היה ב-16 השנים האחרונות שלי בקריירה וכך יהיה גם בשאלקה".

גם מאמנו החדש של ראול, פליקס מגאת', היא מאושר. "אני נרגש שאנחנו מציגים את אחד השחקנים הגדולים בעולם, כאן בשאלקה. הוא יעזור לנו עם הכישרון, האיכויות, הגישה והאישיות שלו. גם על המגרש וגם מחוצה לו".

לגבי מפגש אפשרי שלו מול ריאל בגביע האלופות, ראול הבהיר עם חיוך כי "אין סעיף בחוזה שלי שאוסר עליי לשחק מול מדריד", והוסיף כי "אם זה יקרה, זה יהיה מאוד מיוחד מבחינתי".

כזכור, החלוץ בן ה-33 נפגש אמש עם המאמן פליקס מגאת' וסיכם איתו על כך שיחתום על חוזה לשנתיים. מאוחר יותר הוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות במועדון ולאחר מכן יחתום על החוזה ויוצג במסיבת עיתונאים.

שאלקה סיימה את העונה החולפת במקום השני והיא תשתתף העונה בליגת האלופות. מעבר להצלחה בזירה האירופאית, בגלזנקירשן מאוד רוצים לזכות באליפות ראשונה מאז 1958, אחרי שבעשור האחרון סיימה הקבוצה ארבע פעמים במקום השני.

עדכון ראשון: 12:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully