וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר: "הפועל ת"א זה הבית והמשפחה שלי"

אחרי שעסקת השאלתו סוכמה ערך סהר אימון בכורה בהפועל ת"א: "אני כבר לא יכול לחכות לראות את האוהדים בבלומפילד"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נעם אשל

בן סהר הגיע אחר הצהריים (ראשון) לאימון הבכורה שלו בהפועל תל אביב, אחרי שכל תנאים ההשאלה מאספניול סוכמו, ואמר: "כבר מספר שבועות אנחנו במו"מ עם הפועל, ידעתי שאם אחזור לארץ זה יהיה רק לפה. אחת הסיבות שהגעתי לקבוצה היא אלי גוטמן, שכבר כמה חודשים מדבר איתי. היו לי כמה הצעות מקבוצות אחרות, אבל יותר חשוב זה לשחק וזה הכי משמעותי בשבילי. אני מאמין שכל מה שצריך לקרות קורה, הייתה לי תקופה של ארבע שנים באירופה וזה די קשה, אבל חזרתי להפועל כי זה הבית שלי והמשפחה שלי". אני מקווה שנעפיל לליגת האלופות".

על קבוצתו החדשה אמר סהר: "יש פה שחקנים מעולים כמו גילי ורמוט ואיתי שכטר, ואני לא לחוץ מהציפיות ממני. יש לי את המוטיבציה והרצון להוכיח, אני מרגיש שאני בכושר טוב. יש כמובן גם התרגשות, בכל זאת גדלתי כאן ושיחקתי כאן מגיל 9. אני כבר לא יכול לחכות ולראות את האוהדים בבלומפילד".

כזכור, מוקדם יותר עסקת השאלתו של בן סהר מאספניול להפועל תל אביב סוכמה באופן סופי. לאחר קשיים במשא ומתן, שארך קרוב לשבועיים, נפגשו הבוקר נציגיו של השחקן עם אחד מבעלי הפועל, אלי טביב, והעברתו לקבוצה נסגרה סופית. סהר ערך הערב את אימון הבכורה שלו בקבוצה וייצא איתה מחר לקזחסטן, שם היא תפגוש ביום רביעי את אקטובה במסגרת המשחק הראשון בסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות.

סהר יושאל לעונה אחת, כשהפועל תשלם את שכרו ודמי השאלה בגובה של 100 אלף יורו. כמו כן, האדומים יקבלו 10 אחוזים ממכירה עתידית שלו מאספניול לקבוצה אחרת. למרות הצטרפותו, החלוץ לא צפוי לקבל דקות משחק נגד אקטובה ונראה שאת הופעת הבכורה שלו הוא יערוך במשחק הגומלין נגד הקזחים, כשבוע לאחר מכן, באצטדיון בלומפילד, לעיני אלפי אוהדים אדומים.

עדכון ראשון: 14:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully