וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג יתחיל להתאמן במכבי פ"ת?

21.7.2010 / 0:52

הקשר הוצע למועדון, ששוקל לצרפו. גם ראדי הוצע. ניצחון בכורה לקבוצה במחנה האימון באוסטריה עם 1:2 על אויפשט ההונגרית

מכבי פתח תקווה ופרדי דוד ניצחו אמש (שלישי) במשחק האימון הראשון שלהם במחנה באוסטריה את קבוצת אויפשט ההונגרית. החלוץ עומר דמארי הצטיין במשחק כשכבש צמד בדקה השישית ובדקה ה-22. הקשר נבוישה מרינקוביץ' והבלמים ניצן דמארי ומורד מגמאדוב לא שותפו במשחק בגלל רמת כושר המשחק שלהם. במחצית השניה בוצעו מספר שינויים בהרכב, אבל פרדי דוד לא ויתר על השחקנים הנבחנים במחנה.

כזכור, שלשום נחתו במחנה הבלם מרקו לובוטק (שיחק 80 דקות) והקשר ולדימיר לובינוב (שיחק 45 דקות). הם הצטרפו לבלם דרקו לובריץ' (גם הוא שיחק 80 דקות), שלפי דיווחים בסרביה בימים האחרונים הגיע כדי לחתום. לובריץ' גילה יכולת טובה וייתכן שיוחתם.

דני פרדה ממשיך את היכולת הטובה שלו גם במחנה ובישל את השער הראשון. שחקנים נוספים שפתחו בהרכב הם השוער איבן מנסה, המגנים אורי אוזן ואלירן דנין, הקשרים סבסטיאן סנסוני ורועי בקל והחלוץ טל בן חיים. כפי שפורסם שלשום, הקשר לאונרדו דה קוסטה אמור להגיע השבוע למחנה וייבחן בקבוצה. ביום חמישי תתמודד הקבוצה מול קבוצה מסראייבו.

מי שעשוי להצטרף לקבוצה של דוד הוא הקשר מיכאל זנדברג. זנדברג, שהחל את העונה שעברה בהפועל תל אביב ועבר במהלכה לבני יהודה, הינו שחקן חופשי כעת. הוא הוצע לקבוצה ממלאבס, שהבהירה שהוא יוחתם במישה שיפחית בדרישותיו הכספיות. כמו כן, בימים האחרונים עלתה שוב האפשרות לצירופו של הקשר מהראן ראדי, שלפני זמן מה המשא ומתן עימו עלה על שרטון והתפוצץ עקב פערים כספיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully