וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "בן סהר שחקן רעב, אנחנו מחכים לו"

הפועל ת"א מתכוננת לז'לייז'ניצ'אר (21:15, ערוץ 5), איתי שכטר כבר מחכה לרכש החדש. הקפטן הבוסני: "ננסה לתקן את הרושם"

בהפועל תל אביב מקווים ששום תקלה בלתי צפויה תעמוד בינם לבין סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. האדומים יפגשו ברביעי (21:15, שידור ישיר בספורט 5) למשחק הגומלין את ז'לייז'ניצ'אר, ואחרי שניצחו 0:5 את אלופת בוסניה בבלומפילד, הם ינסו לסמן וי נוסף בדרך למפגש מול אקטובה, שסיימה ב-1:1 מול אולימפי רוסטאבי ו-1:3 בסיכום שני המפגשים.

הבשורות החיוביות של האדומים הן שמסתמן כי בן סהר קרוב לחתום בקבוצה ולעבור אליה בהשאלה. הצדדים הגיעו אתמול (שלישי) להסכמה עקרונית לגבי העברתו של חלוץ אספניול. המשא ומתן עם סהר הופסק בשל צום ט' באב, אך הוא אמור להתחדש והעסקה אמורה להיסגר סופית. במסגרת המגעים, הגיעו הצדדים להסכמה עקרונית שבעתיד יימכרו עשרה אחוזים מכרטיסו של החלוץ להפועל תל אביב, בעוד האדומים ישלמו את שכרו, שעומד על כחצי מיליון יורו העונה. מה שבכל זאת מונע את החתימה היא העובדה שמשכורתו של השחקן טרם נסגרה. בסביבתו של השחקן אמרו: "אנחנו מקווים שבתוך יום או יומיים הכל יהיה סגור ובן כבר יגיע לארץ לבדיקות רפואיות".

האדומים ערכו הערב אימון מסכם באיצטדיון הלאומי בסראייבו, כשהבוסנים צופים כי 10 אלף אוהדים יבואו לתמוך בקבוצתם למרות התוצאה מהמשחק הראשון בבלומפילד. לרשותו של אלי גוטמן עומד סגל מלא, למעט שי אבוטבול שנשאר בארץ עקב מחלה. וואליד באדיר ואביחי ידין שלא התאמנו באופן סדיר בימים האחרונים ערכו אימון מלא ותורגלו בהרכב. כ-30 אוהדים עודדו את השחקנים באימון וביום רביעי צפויים להגיע נוספים כדי לצפות במשחק.

עוד בטרם האימון ערך גוטמן מסיבת עיתונאים לתקשורת הבוסנית ואמר: "שיחקנו טוב ב-45 הדקות הראשונות בבלומפילד ובמחצית השנייה הבוסנים הקשו עלינו, אך למרות הכל אני מרוצה מהתוצאה. לא נכון להגיד שהורדנו את הרגל מהגז כי החמצנו מצבים טובים. המטרה שלנו היא לנצח בכל משחק". גוטמן נשאל לגבי הסיכויים של היריבה הבוסנית לעבור שלב ואמר: "זה משחק חדש ובכדורגל הכל אפשרי, אנחנו באים בשיא הרצינות". על קבלת הפנים שצפויה מאוהדי היריבה אמר גוטמן: "שיחקנו כבר בגלזגו, בהמבורג ובוינה לעיני עשרות אלפי צופים, שמענו על המוניטין של האוהדים המקומיים אבל אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו באים".

"אנחנו רוצים לנצח", אמר איתי שכטר לקראת המשחק. "השלבים הבאים תמיד בראש, אבל צריך לבוא מוכנים כי כל משחק הוא שונה וזה משחק שיכול לתת לנו ביטחון. אסור לשכוח שזו אלופת בוסניה, עם הקהל שלהם יהיה קשה מאוד". על הפרטנר שאמור להצטרף אליו להתקפת הפועל, אמר שכטר: "כולם מכירים את היכולת של בן, הוא שחקן מוכשר ויוסיף לנו הרבה. הוא שחקן רעב ואנחנו מחכים לו. אם הוא יגיע, נרעיף עליו הרבה חום ואהבה. דיברתי איתו לאחרונה, ואמרתי לו שהוא יכול להצליח ולמנף את הקריירה שלו בהפועל, זה מקום שיכול לתת לו דחיפה ואם נעלה לליגת האלופות זה יכול להיות אפילו יותר טוב מאספניול".

הפועל תל אביב, הרכב משוער: גליל בן שנן, עומרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, ערן זהבי, אביחי ידין, יוסי שבחון, גילי ורמוט, מהראן לאלה, איתי שכטר.

שחיץ': "יש לנו מחויבות לתקן את הרושם"

מנגד, ברור לחלוטין כי עבור ז'לייז'ניצ'אר מדובר פחות או יותר במשחק לפרוטוקול בלבד. ה-0:5 המוחץ שהשיגה הפועל תל אביב במשחק הראשון בין שתי הקבוצות די סגר את הסיפור, וכל שנותר לבוסנים יהיה לסיים את דרכם במפעל בכבוד, כאשר בשנה שעברה, כאשר נטלה ז'לייז'ניצ'אר חלק במוקדמות ליגת האלופות, היא הובסה 9:1 בסיכום המשחקים לליטקס לובאץ' הבולגרית. בימים האחרונים שיחקה האלופה הבוסנית שני משחקי ידידות נגד קבוצת בוסניה סראייבו, בנסיון להגיע מוכנים יותר להתמודדות.

קפטן הקבוצה, איברהים שחיץ', אמר על התבוסה במשחק הראשון: "היינו אבודים לגמרי, כבר מהתחלה. עשינו שתי טעויות, המשחק התפזר, וביצענו חמש מסירות מדויקות כל המשחק. למרות ששיחקנו נגד קבוצה טובה, אין לנו שום תירוץ ליכולת הזו". באשר למשחק ביום רביעי, הוסיף שוער הבוסנים: "יש לנו מחויבות עבור האוהדים לנסות ולתקן את הרושם מהמשחק הראשון. ננסה להילחם, לתת את הטוב ביותר שלנו ולהראות שהמשחק הראשון היה בסך הכל יום סיוטי, ושלא שכחנו לשחק כדורגל".

ז'לייז'ניצ'אר, הרכב משוער: איברהים שחיץ', סרג'ן סטאניץ', ידראנקו בוגיצ'ביץ', אלביס משיץ', מירקו רדובאנוביץ', מירסאד בשלייה, מילאן צ'ולום, סרג'ן סאביץ', אדין וישצ'ה, זייקו זבה, לזאר פופוביץ'.

עדכון ראשון: 19:23
עדכון אחרון: 00:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully