וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לשחקנים: "החזירו את האליפות לחיפה"

20.7.2010 / 18:20

לפני שעזב את המחנה בבולגריה, ערך נשיא מכבי חיפה שיחה לשחקנים. בחמישי יתקיים הדיון לגבי אשרת העבודה של קינן

נציגי ההתאחדות האנגלית העוסקים במתן רישיונות עבודה לשחקני כדורגל זרים ידונו ביום חמישי בנושא רישיון העבודה של דקל קינן, כשהודעה ברוח זו קיבלו הבוקר (שלישי) השחקן ונציגיו, גלעד ורונן קצב. קינן טרם קיבל את הרישיון המאפשר לו לשחק באנגליה בעונה הבאה לאחר שחתם בבלקפול האנגלית.

על פי נתונים שקיבלה ההתאחדות האנגלית, המנפיקה רישיון עבודה לשחקנים שברזומה שלהם 75 אחוז מהופעות הנבחרות הלאומית בשנתיים האחרונות, לקינן חסרה הופעה אחת על מנת לקבל רישיון עבודה. גלעד קצב מסר בתגובה: "ביום חמישי יתקיים הדיון בנושא רישיון העבודה ואנחנו מעריכים שלא תהיה בעיה. עורך הדין מטעמנו מטפל בכל הפרטים".

מכבי חיפה עדיין לא פנתה למכבי פתח תקוה בעניין עומר גולן, אבל קיבלה אתמול (שני) מסר לפיו העסקה אמורה לעלות לה לא פחות מ-2.5 מיליון דולר - סכום אותו מסרב כרגע הנשיא יעקב שחר לשלם תמורת השחקן. כזכור, לפתח תקוה זכות ראשונים על גולן אם יחזור לארץ והוא אמור לשחק בשורות הקבוצה אם יעזוב את לוקרן.

במהלך השיחות עם השחקן התברר כי מכבי פתח תקוה דורשת שני מיליון דולר תמורת מעברו, ללא קשר לפיצוי עבור לוקרן, שמוכנה להתגמש ולשחרר אותו תמורת כחצי מיליון יורו. בפתח תקוה אמרו היום: "מכבי חיפה לא פנתה אלינו, אבל הסעיף הזה קובע מפורשות מה הפיצוי". חיפה מוכנה לרכוש 50 אחוז מכרטיסו של השחקן תמורת סכום של עד מיליון דולר או לשאול אותו תמורת פיצוי סמלי לשתי הקבוצות.

מי במקום מסיללה?

גם עם טוטו תמוז הפערים גדולים והמשא ומתן עם השניים יתחדש לאחר צאת תשעה באב, כשייתכן שחלוץ בית"ר יעבור בסופו של דבר. גולן עצמו נחת הערב בישראל (בכדי לערוך פדיון לבנו) ולא מן הנמנע שחיפה תבקש לקיים שיחה עם השחקן על מנת לנסות ולהשאירו בארץ.

עם נחיתתו, אמר גולן: "אני רוצה לשחק במכבי חיפה, אבל לא רק אני מחליט. ביומיים הקרובים נשב ונראה מה יהיה. זה ידוע שאם אחזור לארץ זה אמור להיות רק לפתח תקוה, אבל אם חיפה תפנה, יכול להיות שאשחק שם. בעוד יומיים נהיה חכמים יותר".

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, עזב הבוקר את מחנה האימונים בבולגריה, לא לפני שביקש לערוך אסיפה, שבה אמר מספר מילים לשחקנים. שחר פתח את דבריו, כשאמר: "אני מבקש מכם, שאחרי מה שקרה בעונה שעברה, החזירו את תואר האליפות לחיפה". שחקן בקבוצה אמר על כך: "אפשר להבין את שחר. בסך הכל איבדנו בעונה שעברה תואר שהיה מגיע לנו". הבוקר ערכה הקבוצה שני אימונים, כשביניהם שיחרר אלישע לוי ליום שופינג. יחד עם זאת, אימון הערב התנהל בחדר הכושר. עד כה מדווח כי ישנה אווירה טובה במחנה וגיבוש בין השחקנים.

בחיפה העריכו שאם פיטר מסיללה יעזוב, אלישע לוי עשוי ללכת על חלוץ זר. הוא ינסה להחתים מגן ישראלי (מהראן אבו ריא מסכנין מבוקש) ולהחתים חלוץ. אם המאמן יקבל אישור לכך, שחקנה של הארטס אוף אוק מהטמה אוטו ינחת בסוף השבוע הבא, לאחר אליפות אפריקה.

אתמול החליט אלישע לוי להגביר את קצב האימונים במחנה לקראת המשחק מול סלביה סופיה ביום חמישי, בו ישותף לראשונה הבלם הארגנטינאי איגנסיו קאנוטו. שי מימון מפגין גם הוא יכולת טובה במחנה ונראה כי הוא יועדף על פני אריק בנאדו.

עדכון ראשון: 11:04
עדכון אחרון: 18:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully