וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קאנוטו חתם רשמית לחמש שנים

19.7.2010 / 17:18

הבלם עבר את הבדיקות הרפואיות: "גאה להצטרף למועדון הבכיר בישראל". גולן מחכה להתפתחות עם לוקרן, אוטו עשוי להגיע

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת הליגה האירופית, זאת במסגרת מחנה האימונים בבולגריה. הבוקר (שני) החליט המאמן אלישע לוי להגביר את קצב האימונים במטרה להגיע מוכנים לקראת משחק האימון מול סלביה סופיה ביום חמישי. "האימונים מתנהלים בקצב מהיר מאוד, מתחילים להרגיש שינוי", סיפרו הבוקר בקבוצה. לוי מתכוון לעלות בהרכב חזק, משום שמדובר במשחק שיסכם את המחנה.

הבלם הארגנטינאי איגנסיו קאנוטו עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה לחמש שנים במכבי חיפה. הירוקים סגרו את כל פרטי ההעברה עם אלופת ארגנטינה, ארחנטינוס ג'וניורס, וקאנוטו צפוי לערוך בכורה בלתי רשמית כבר ביום חמישי, במשחק ההכנה מול סלביה סופיה. "אני גאה להצטרף למועדון הבכיר בישראל", אמר קאנוטו לאחר החתימה לאתר הרשמי של המועדון. "אני מצפה למשחק הראשון שיפתחה עבורי דף חדש בקריירה".

מוחמד גדיר חזר להתאמן הבוקר לאחר שלא נטל חלק באימונים אתמול בגלל פציעה, זכר למשחק מול לוקומוטיב סופיה שהסתיים אתמול בניצחונה של הקבוצה הבולגרית, 1:0. שחקנים בקבוצה סיפרו כי הקבוצה סבלה במשחק הזה מחוסר ריכוז בהתקפה. גם משחק ההגנה של הקבוצה כולה היה נרפה והבולגרים הגיעו למספר מצבים ליד שערו של אמיר אדרי, שמאז פתיחת האימונים דווקא מפתיע לטובה. המטרה של הקבוצה ביום חמישי תהיה להבקיע שער אחד לפחות. בקבוצה מקווים שהגעתו של איגנסיו קאנוטו תוסיף ביטחון למשחק ההגנה.

בתוך כך, אלישע לוי מתכוון ליצור תחרות בין שי מימון לאריק בנאדו, שאחד מהם ישחק לצד הבלם הזר. בשלב זה נראה כי הולכת ומסתמנת מגמה של המאמן להפוך את מימון לשחקן הרכב. הקשר אדריאן סילבה מציג יכולת טובה במחנה, אם כי שחקנים בקבוצה אמרו עליו: "יש לו טאץ' טוב בכדור, אבל הוא פחות אגרסיבי. נראה שמדובר בשחקן יותר קדמי".

עידן ורד ואייל גולסה ערכו אתמול אימון נפרד בחדר הכושר, אך האחרון הצטרף לאימוני הקבוצה ויחזור לכושר משחק בהדרגה. ההערכה כרגע היא שגולסה לא יהיה כשיר למשחקים במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. אתמול בוטל יום החופש לשחקנים ובמקומו השחקנים נשארו במלון. הסיבה לכך הייתה כנראה העובדה שבתי העסק סגורים בימי ראשון. פרט ליום חופש אחד שצפוי לשחקנים, עד יום חמישי יתנהלו שני אימונים ביום ואז תשחק הקבוצה מול סלביה סופיה.

גורם במכבי חיפה אישר אמש כי חלוץ נבחרת גאנה הצעירה מהטמה אוטו (18), שחקנה של הארטס אוף אוק, עשוי להגיע למבחנים בקבוצה. השחקן נוטל חלק במוקדמות אליפות אפריקה לנבחרות צעירות עד גיל 20 ואם יגיע זה יקרה לקראת סוף השבוע הבא. אוטו כבש בעונה החולפת עשרה שערים ונבחר לשחקן העונה בליגה הגנאית. ייתכן וחיפה רואה בשחקן השקעה עתידית בלבד וזאת משום שבסגל מכבי חיפה ישנם עדיין חמישה זרים, כולל פיטר מסיללה שנמצא במחנה בבולגריה ועדיין לא עוזב.

ביממה האחרונה לא חלה כל התפתחות במשא ומתן עם עומר גולן. חיפה מוכנה לרכוש 50 אחוז מכרטיס השחקן שלו ומי שמנהל את השיחות עם לוקרן הוא סוכנו, דודו דהאן. לוקרן מעדיפה למכור את כל הכרטיס ובימים הקרובים עשויה להימצא פשרה בעניין. גם טוטו תמוז עדיין מועמד לקבוצה.

בימים האחרונים עלתה אפשרות לפיה מגן בני סכנין מהראן אבו ריא יעבור לחיפה אם מסיללה יעזוב. אפשרות נוספת היא שחיפה תעביר לסכנין את סאדאת בוקארי במסגרת העסקה. בחיפה טוענים כי כל עוד לא תוגש הצעה רשמית על מסיללה, הם לא מתכוונים לחפש מגן שמאלי אחר. אבו ריא מוערך מאוד על ידי אלישע לוי, שהביא לחיפה בעבר גם את עלי עוסמאן שתפקד כמגן ימני בסכנין.

עדכון ראשון: 12:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully