וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהטמה אוטו הגנאי מועמד למכבי חיפה

18.7.2010 / 11:50

החלוץ בן ה-18.5 נבחר לשחקן העונה בליגה הגנאית ועשוי להגיע למבחנים. מכבי חיפה הציעה לרכוש 50 אחוז מכרטיסו של גולן

מכבי חיפה מנסה לקדם את המשא ומתן לצירופו של החלוץ הישראלי עומר גולן. הבוקר (ראשון) נודע כי סגנית האלופה הישראלית הציעה בסוף השבוע לרכוש מלוקרן הבלגית 50 אחוז מכרטיסו של החלוץ, שתג המחיר עליו כרגע עומד על 700 אלף יורו. חיפה בדקה את האפשרות הזאת על רקע סירובה המתמשך של הקבוצה הבלגית להשאיל את השחקן, שנרכש בעבר תמורת מיליון יורו ממכבי פתח תקוה, אך הפערים בין הצדדים עדיין גדולים.

על פי גורמים בחיפה, אם העסקה תצא לפועל, מכבי פתח תקוה לא אמורה להערים קשיים והלוזונים יסכימו להעביר את השחקן למכבי חיפה, ככל הנראה תמורת פיצוי מסוים. כך או כך, במועדון סבורים כי השבוע יוחלט על מי משני החלוצים ללכת, טוטו תמוז המיוצג על ידי רונן וגלעד קצב או גולן, שמועמדותו עלתה מחדש ביום רביעי בשיחות שנערכו עם סוכנו דודו דהאן. על שכרו של החלוץ טרם דובר מאחר שחיפה מנסה קדם להסדיר את תנאי הגעתו. המאמן אלישע לוי השוהה עם קבוצתו במחנה האימונים בבולגריה מעודכן בכל הפרטים ומעוניין לסגור כמה שיותר מוקדם את נושא צירוף החלוץ.

איגנסיו קאנוטו בן ה-24 נחת היום (ראשון) בבולגריה, הצטרף למחנה האימונים של הקבוצה ויחתום בה רשמית מחר. משחקו הראשון של הבלם בקבוצה צפוי להיות ביום חמישי, אז יפגשו החיפאים את סלביה סופיה, במה שיהיה משחק הידידות האחרון במסגרת מחנה האימונים. אמש התראיין הבלם המבטיח לאחד מאתרי האוהדים של ארחנטינוס וסיפר על המעבר. באותו אתר אגב, צויין שהאלופה הארגנטינאית תקבל 20 אחוז מעסקת ההעברה, סכום שנע סביב 200 אלף דולר. כלומר, שמכבי חיפה שילמה כמיליון דולר על הבלם, לו שלוש הופעות בנבחרת ארגנטינה.

קאנוטו סיפר: "זו הפעם השנייה שמכבי חיפה יצרה איתי קשר, אחרי שגם בשנה שעברה אנשיה דיברו עם הסוכן שלי. הייתי צריך לעשות שינוי ואני מודה מאוד לארחנטינוס, שהוא מועדון נהדר. אבל למרות שהיה לי טוב כאן, כשהגיעה ההצעה מחיפה לא היססתי לשנייה. שוחחתי עם משפחתי והיא נתנה לי את ברכת הדרך. זו הזדמנות מצוינת עבורי, במיוחד מבחינה כלכלית".

חיפה נוצרה אתמול 1:0 במשחק אימון מול לוקומוטיב מוסקבה. ביום חמישי היא תפגוש את לבסקי סופיה למשחק אימון נוסף, שיסכם את המחנה. ב-29 בחודש תתמודד הקבוצה מול דינמו מינסק הבלארוסית במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, ושבוע לאחר מכן היא תתארח בבלארוס למשחק הגומלין. החלוץ אלכסנדר זהבי בן ה-19, בן משפחתו של סוכן השחקנים פיני זהבי שהשתייך בעבר לנבחרת פורטוגל עד גיל 17, הגיע אמש למחנה ויתאמן עם הקבוצה.

החלוץ הגנאי, מהטמה אוטו, מועמד למכבי חיפה. אוטו בן ה-18.5 כבש בעונה שעברה 10 שערים במדי הארטס אוף אוק ונבחר לשחקן העונה בליגה הגנאית. השחקן נמנה על סגל נבחרת גאנה הצעירה שמתכוננת למשחקי מוקדמות אליפות אפריקה עד גיל 20. לוואלה! ספורט נודע כי השחקן עשוי להגיע בעוד כשבועיים לישראל לאימוני מכבי חיפה. ייתכן וחיפה רואה בשחקן כהשקעה עתידית בלבד.

עדכון ראשון 9:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully