וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הפסידה 1:0 ללוקומוטיב סופיה

17.7.2010 / 19:52

הפסד לירוקים במחנה האימונים בבולגריה. מסיללה נכנס כמחליף, בקבוצה מחכים להגעת קאנוטו ומעוניינים בתמוז ובגולן

מכבי חיפה יצאה אתמול (שישי) למחנה האימונים בבולגריה והערב כבר ערכה משחק הכנה בו הפסידה 1:0 ללוקומוטיב סופיה. אל הירוקים הצטרף המגן השמאלי פיטר מסיללה, ששב מחופשה בדרום אפריקה אחרי הופעתו במונדיאל. המגן טרם קיבל הצעה ממשית מקבוצה באירופה, נרשם למשחקי הליגה האירופית וצפוי להישאר גם העונה.

מסיללה עלה כמחליף במשחק הערב, אך לא הצליח לסייע לירוקים שסיימו עוד משחק אימון בצורה לא מוצלחת במיוחד, לאחר שספגו מכדור חופשי בדקה ה-36. במרכז ההגנה פתח אריק בנאדו לצד שי מימון, כאשר בירם כיאל תפס את מקומו של אדריאן בקישור. במחצית השנייה ערך אלישע לוי חילופים רבים, אך שער השוויון לא הושג. מוחמד גדיר הוחלף אחרי שנפצע.

"זה היה משחק אימון טוב", אמר בסיום אלישע לוי. "במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר מאשר בארבעים וחמש הדקות הראשונות". ביום חמישי תפגוש הקבוצה את סלביה סופיה למשחק הכנה נוסף.

הבלם הארגנטינאי איגנסיו קאנוטו יצטרף מחר למחנה וביום שני תושלם העברתו מארחנטינוס ג'וניורס. שחקן נוסף שכבר הגיע למחנה האימון של הקבוצה בבולגריה הוא חלוץ בן 19 מספורטינג ליסבון העונה לשם אלכסנדר זהבי, שינסה להרשים. זהבי הוא בן משפחתו של סוכן השחקנים פיני זהבי, הוא השתייך בעבר לנבחרת פורטוגל עד גיל 17.

חיפה תמשיך להאיץ את המגעים לצירוף חלוץ עוד השבוע, כשאלישע לוי מעוניין להחתים את טוטו תמוז או עומר גולן. לוקרן דורשת 700 אלף יורו עבור החלוץ הישראלי וחיפה תנסה להעבירו בהשאלה, עם אופציה למכירה עתידית. חיפה כבר שוחחה עם דודו דהאן בנוגע לכך ונראה כי אם לוקרן אכן תסכים להעבירו בהשאלה העסקה תתבצע. הפערים עם תמוז עומדים נכון לעכשיו על 100 אלף דולר.

ההרכב הערב: אמיר אדרי, עלי עוסמאן, אריק בנאדו, שי מימון, טאלב טואטחה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, מוחמד גדיר, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי. כן שותפו: אייל משומר, פיטר מסיללה, סארי פלאח, אדריאן, גוסטבו בוקולי, תומר חמד, שאדי שעבאן וסינטאיהו סלליק.

עדכון ראשון: 17:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully