וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מכבי ת"א ניצחה 0:2 את מוגרן

הצהובים לא הציגו משחק גדול, אך הצליחו לפרוץ את הבונקר של מוגרן משערים של זיו ומדוניאנין, וקרובים לסיבוב המוקדמות השלישי

נכון, היריבה היא לא הכי חזקה בעולם ולא כאן ייבחן פרויקט המיליונים שהעמיד מיץ' גולדהאר, אבל מכבי תל אביב עברה היום (חמישי) מבחן ראשון לעונת 2010/11. הצהובים לא התקשו במיוחד לנצח 0:2 את מוגרן המונטנגרית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית ומחר יכולים לעקוב במכבי אחרי הגרלת הסיבוב השלישי. קשה לראות את מוגרן מפריעים להם להגיע לשם.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
הציפיות בשמיים, בינתיים אפשר לחייך. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

הצהובים, ששילבו בהרכב הפותח לא פחות משמונה שחקני רכש חדשים, יכולים להיות מעודדים מיכולתם של חלק מהם. שחקן הרכש היקר ביותר האריס מדוניאנין הציג יכולת בכלל לא רעה וגם כבש את השער הראשון, בעוד יואב זיו כבש את השני וגם ביקר הרבה בהתקפה. גם ברק יצחקי היה מאוד פעלתן והרבה לסכן את השער, לעומת רוברטו קולאוטי שעדיין צריך להוריד הרבה חלודה. את שחקני ההגנה והקישור האחורי יהיה ממש לא הוגן לשפוט, בשל העובדה שלא נתקלו באיום אמיתי.

המשחק נפתח עם לחץ כבד של מכבי תל אביב, אך היא התקשתה לייצר מצבים מול הקבוצה המונטנגרית שלא התביישה לסגור את המשחק. ההזדמנות האמיתית הראשונה הגיעה רק בדקה ה-23 כשמדוניאנין מסר עומק ליצחקי שבעט מעשרה מטר כדור חזק לקורה. הצהובים המשיכו לשלוט, אך נראו לא חדים והחזיקו פחות בכדור. 12 אלף האוהדים הנלהבים נאלצו לחכות עד תוספת הזמן של המחצית כדי לראות את ההזדמנות הבאה. גם הפעם זה היה יצחקי, שהשתחרר מהשמירה של אחד המגנים המונטנגרים מחוץ לרחבה ובעט חזק, אך יאנושביץ' הצליח להדוף לקרן.

עם פתיחת המחצית השנייה נראתה כבר מכבי תל אביב אחרת לגמרי. אולי זה בשל העובדה שעברה לשחק במערך התקפי יותר לאחר שיובל אבידור החליף את שרן ייני. בכל אופן, הצהובים הגיעו להזדמנות כבר אחרי שלוש דקות כשבוזגלו בעט מהאוויר כדור חזק שנהדף על ידי השוער לקרן, אותה ניצלו הצהובים לשער הראשון. כדור תועה מהגנת מוגרן הגיע לזיו שבעט, יאנושביץ' שמט בצורה אומללה וזה 0:1 למכבי. שלוש דקות חלפו וחילופי מסירות בין אבידור למדוניאנין הסתיים בבעיטה חזקה של האחרון לפינה הנגדית וזה 0:2 לצהובים. אחרי השער השני הורידו הצהובים הילוך, נראו עייפים והתקשו להגיע להזדמנויות. עד לסיום לא נרשם שינוי ומכבי תל אביב מנצחת 0:2 בסיום.

מהלך המשחק

דקה 2: זיו פרץ מאגף שמאל ונעצר בהכשלה על סף הרחבה. בוזגלו בעט את הכדור החופשי נמוך ולא מספיק מדויק.

דקה 15: ניבאלדו הגביה מ-35 מטר מצד שמאל, קולאוטי עלה מעל המגן שלו ונגח. יאנושביץ' קלט בקלות.

דקה 19: באנינג הגביה, קולאוטי הוריד ליצחקי שבעט חזק מהאוויר, אך נבלם על ידי ההגנה.

דקה 23: מדוניאנין מסר כדור עומק ליצחקי שמעשרה מטר בעט כדור חזק לקורה.

דקה 24: מדוניאנין בעט כדור חופשי מ-25 מטר, השוער המונטנגרי הדף.

דקה 38: הזדמנות ראשונה של האורחת. גולשצ'ביץ' בעט מצד שמאל. שטראובר קלט.

דקה 45: יצחקי עבר שחקן אחד ובעט חזק מחוץ לרחבה. השוער המונטנגרי הדף לקרן.

דקה 48: כדור שנהדף מההגנה המונטנגרית הגיע לבוזגלו, שבעט מהאוויר עם טכניקה גבוהה. השוער האורח הדף לקרן.

דקה 49: גול! כדור שנהדף מההגנה של מוגרן אחרי קרן הגיע לזיו, שבעט בנגיעה אחת חזק. יאנושביץ', שהיה עד עכשיו אחד הטובים על המגרש, שמט פנימה בצורה אומללה. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 52: גול! זו מכבי תל אביב אותה רצו האוהדים לראות. אבידור מסר למדוניאנין, שעבר בקלילות בין שני מגנים ובעט חזק לפינה הנגדית. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 59: זיו פרץ לרחבה ובעט כדור חזק לקורה, אבידור הגיע לריבאונד אך היה בנבדל.

דקה 62: גם מוגרן מנסה. מירקוביץ' בעט חזק מ-25 מטר, שטראובר קלט.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, ניבאלדו, אבי סטרול, יואב זיו, אלברט באנינג, שרן ייני (יובל אבידור, 46), מאור בוזגלו (דור מלול, 76), האריס מדוניאנין (ג'יבריל סידיבה, 66), ברק יצחקי, רוברטו קולאוטי.

הרכב מוגרן: איבן יאנושביץ', אלכסנדר קפיסודה (וסיליה יובוביץ', 82'), נמניה יאניצ'יץ', ינקו סימוביץ', לוקיה פיוביץ', אנדריה מירקוביץ', גוראן יובאנוביץ', באלשה בוז'וביץ' (דנילו צ'ולאפיץ', 60), אזאדין נוחי, פטאר גרביץ' (מרקו צ'טקוביץ', 65), ולדימיר גולשצ'ביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully