וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לא חלמתי על פתיחה כזו"

מאמן הפועל ת"א הודה שהיה מופתע מהניצחון על הבוסנים: "חשוב שלא ספגנו". חיפה התעניינה בסהר, האדומים עוקבים בדאגה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב התחילה רשמית את ההכנות שלה לליגת האלופות. האדומים חשבו שהולכים להיות להם חיים קשים מול ז'לייז'ניצ'אר, אבל זה הסתיים עם דריסה של אלופת בוסניה ו-0:5 שמקרב אותם לסיבוב המוקדמות השלישי במפעל. מהראן לאלה היה אחראי לשלושה שערים וחצי של האדומים, כשיוסי שבחון, שהבקיע ובישל שניים, הוסיף לצד שער עצמי של מירסאד בשלייה. באמת שאי אפשר היה לקוות מבחינתם לפתיחת עונה חלומית יותר.

לאחר קיץ בו הפועל תל אביב רדפה אחרי בן סהר, בימים האחרונים התברר כי גם מכבי חיפה גיששה אצל החלוץ. למרות זאת, בסביבתו של סהר אומרים כי אם אכן יחזור לשחק בארץ, יהיה זה רק בהפועל תל אביב, אלא אם כן המשא ומתן מול האדומים ייכשל מול חלוץ אספניול. בהפועל עוקבים בדריכות אחרי כוונותיהם של הירוקים, ורוצים לוודא כי מקרה סאדאת בוקארי מהעונה שעברה לא יחזור על עצמו. גורם בחיפה אישר כי לפני כשבועיים נעשתה פנייה לסהר, שהודיע כי הוא מעדיף לשחק בהפועל תל אביב. "במידה וסהר לא ישחק בהפועל תל אביב, סביר להניח שיסכים להגיע למכבי חיפה", כך על פי גורם במועדון.

לאלה: "שבחון הוא רכש מצוין"

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, הודה שלא ציפה שהמשחק יתפתח באופן הזה. "לא חלמתי בחלומות הכי מתוקים לפתוח כך", אמר גוטמן. "שיחקנו במחצית הראשונה כדורגל שלא מאפיין את חודש יולי, אבל התעייפנו במחצית השניה. הדבר הכי חשוב זה שלא ספגנו כי זה משחק בית. שיחקנו טוב מאוד".

על השחקן המצטיין במגרש, יוסי שבחון, אמר המאמן: "יוסי זה שחקן שאין לי ספק שיוסיף לנו למערך הקבוצתי והדבר החשוב ביותר זה שהוא נכנס בדיוק למרקם הקבוצתי". על וינסנט אניימה, שלא שיחק היום וישב על הספסל, אמר גוטמן: "אניימה אמור להיפגש עם מוני הראל ואלי טביב, ואו שהוא יחתום פה לשלוש שנים, או שהפועל תקבל את האפשרות שבינואר הוא יעזוב בתמורה לסכום שיסוכם עם הסוכן שלו. ממה שאני מבין מהשוער, הוא פה והוא רוצה להיות פה".

מהראן לאלה, שעשה כמעט כל מה שהוא רצה כל עוד היה על המגרש, אמר: "לא כבשתי במחנה אימונים אבל עבדתי קשה ואני מאמין בעצמי. זו פתיחה טובה. שחקנים עשו עבודה נהדרת פה, ביניהם יוסי שבחון, שמבחינתי הוא רכש מצוין שמשתלב טוב". על צירופו האפשרי של בן סהר, אמר לאלה: "אנחנו חייבים עוד חלוץ. כל עוד זה עוזר לקבוצה, למה לא? יש מאמן שמחליט, אני עושה את העבודה שלי".

יוסי שבחון: "זו פתיחה ברגל ימין, אבל הדרך עוד ארוכה והעונה עוד ארוכה. כמו כל הקבוצה גם אני בתחילת הדרך. כשהגעתי לפה אמרתי שזו קבוצה מיוחדת, עם אווירה, קבוצה צנועה, ואני נכנסתי לדרך הזו. המשחק הבא רחוק מלהיות טיול. אנחנו רגל וחצי בשלב הבא, אבל אלי לא ייתן לנו להגיע לשם עם גלשנים".

ערן זהבי: "היה כיף לחזור לשחק מול הקהל שלנו, אנחנו שמחים שעשינו את זה בצורה כה משכנעת. זה לא היה קל כמו שזה נראה. פתחנו את המשחק עם שני שערים מהירים והמשכנו ללחוץ, בגלל זו השגנו את התוצאה הזו. היינו יכולים להגדיל את התוצאה, אבל לא נעלה שאננים למשחק הבא. נגיע לבוסניה כדי לסיים את העבודה".

איתי שכטר, שאמנם לא הבקיע, אבל היה פעלתן ברוב הדקות שלו על המגרש, אמר: "פתחנו טוב, נראנו כאילו לא יצאנו לחופש. אנחנו נהנים מכל רגע. לא ציפינו לזה, היינו בלחץ ובמתח וזה מה שמאחד אותנו, עצם העובדה שאנחנו מכבדים את היריבה שלנו תמיד. איך שלאלה נראה היום, זה נראה שלא חסר לנו חלוץ. לאלה חשוב להפועל תל אביב ומבקיע שערים במאני טיים, ואני נהנה לשחק לידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully