וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אלופות: הפועל תל אביב הביסה 0:5 את ז'לייז'ניצ'אר

האדומים פירקו את הבוסנים והתקרבו לשלב הבא. לאלה כבש שלושער (10, 31, 38), שבחון (12) ובשלייה (28, עצמי) השלימו

השלבים המוקדמים במפעלים האירופאים בדרך כלל מפחידים את הקבוצות הישראליות. הפועל תל אביב גם ניסתה שלא להגיע שאננה למשחק מול ז'לייז'ניצ'אר הבוסנית, התכוננה כראוי למשחק הראשון מולה, אבל גם היא הופתעה לגלות עד כמה האלופה היריבה חלשה. זה נגמר עם 0:5, שמקרב את האדומים לסיבוב המוקדמות השלישי, ואם כך נראית הפועל תל אביב במהלך חודש יולי, האוהדים שלה יכולים כנראה להיות שבעי רצון. בכל מקרה, אי אפשר ללמוד מהמשחק הזה יותר מדי, אך אולי זה סימן ראשון לקראת עוד עונה חלומית של האדומים.

שחקני הפועל תל אביב יוסי שבחון, איתי שכטר, עמרי קנדה חוגגים שער. קובי אליהו
בכל כמה דקות הם הפגיזו. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/קובי אליהו

ערב המשחק חששו האדומים מהיעדרותו של וינסנט אניימה בין הקורות, אבל השוער לא ממש חסר לאלי גוטמן, כשגליל בן שנן תפס את מקומו. מהר מאוד התברר שהעבודה תהיה קלה בהרבה ממה שחשבו האדומים. זה התחיל עם שער ראשון של מהראן לאלה (10), שזכה לבישול מיוסי שבחון והמשיך עם שער של שבחון עצמו (12), שלא מעט גבות הורמו כשהוא הגיע למתחם חודורוב.

כבר אחרי 28 דקות התוצאה עמדה על 0:3 בעקבות שער עצמי של מירסאד בשלייה, שהוא חצי שער של לאלה, אבל עוד שלוש דקות עברו והחלוץ היה אחראי לרביעי. לאלה סגר את הקונצרט האישי שלו עם שלושער בדקה ה-38 והוציא את העוקץ מהמשחק לגמרי לקראת מחצית שנייה אנמית ומשעממת. וואליד באדיר החמיץ פנדל במחצית הראשונה, אבל באמת שזה לא שינה לאף אחד. 11,000 צופים הגיעו לתמוך בדאבליסטית הישראלית בבלומפילד, אבל גם הם יודעים שהאופרה הולכת להיות שונה לגמרי בשלבים המתקדמים של המפעל. בינתיים אפשר רק לחייך.

אגב, בפעם האחרונה שז'לייז'ניצ'אר הופיעה במסגרת אירופאית, זה נגמר עם תבוסה צורבת 9:1 בסיכום שני המשחקים מול ליטקס לובץ' ב-2004. כנראה שמאז הקבוצה הזו לא ממש הצליחה לשדרג את עצמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מהלך המשחק

דקה 10 - גול! כבר בהתקפה הראשונה של האדומים הגיע השער הראשון שלהם העונה, כשגילי ורמוט הוציא כדור רוחב מהאגף השמאלי אל המרכז, זה הגיע ליוסי שבחון, שהשאיר בעקב למהראן לאלה, ששלח את הכדור היטב לפינה וקבע 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 12 - גול! הלחץ של האדומים נמשך כששבחון התקדם מימין ומסר לשכטר, שהשאיר ללאלה שבעט, איברהים שחיץ' הדף, אבל הכדור נשאר של הפועל כששבחון עט עליו והבקיע את השני, 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 22 - הפעם ההתקפה של האדומים הגיעה מימין כששכטר מצא את ערן זהבי, שהתמקם היטב מול השער, אבל הבעיטה שלו ברגל שמאל הלכה החוצה.

דקה 26 - בן דיין מצא משמאל את לאלה, שניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, שחלפה מעל השער.

דקה 28 - גול! קנדה מצא מימין שוב את שבחון, שהעביר ללאלה. החלוץ בעט לשער, כשהכדור פגע במירסאד בשלייה, שינה כיוון ונכנס פנימה, 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 31 - גול! כדור חוץ הגיע לשבחון, שמסר לללאלה, שמול שער חשוף וללא הגנה בוסנית הבקיע מקרוב את הרביעי, 0:4 להפועל תל אביב.

דקה 36 - מירקו רדובאנוביץ' הפיל את ורמוט ברחבה והשופט ללא היסוס הצביע על הנקודה הלבנה. וואליד באדיר בעט למרכז השער, השוער הדף והתוצאה נשארת.

דקה 38 - גול! עוד התמקמות רעה של השוער הבוסני הובילה לשער כשדגלאס דה סילבה מצא את לאלה מקצה הרחבה, ובעט כדור לא מסוכן, שהסתיים בפינה של השער. 0:5 להפועל תל אביב.

דקה 46 - המאמן הבוסני אמאר אוסום ערך שני חילופים כשהוציא את מילאן צ'ולום וזייקו זבה לטובת מועמר סברקה וגוראן גאנצ'ב בתקווה לראות שינוי מהקבוצה שלו.

דקה 56 - דדי בן דיין ניסה את מזלו עם בעיטה שהלכה החוצה.

דקה 57 - אלי גוטמן החליט לרענן את השורות והכניס בחילוף הראשון שלו את רומן רוקי, שערך הופעת בכורה, על חשבון מבקיע השלושער, מהראן לאלה.

דקה 67 - שכטר בפעולה התקפית יפה העדיף לפרגן לורמוט במקום לבעוט, והקשר החטיא מול שחיץ'.

דקה 70 - שכטר העביר מצד שמאל כדור נוסף למרכז אל ורמוט, שעשה סיבוב, התמהמה בבעיטה, ולבסוף הכדור שלו הלך החוצה.

דקה 80 - ורמוט הכניס כדור חכם למרעי, שבעט לא מספיק חזק לידיים של שחיץ'.

הרכב הפועל תל אביב: גליל בן שנן, עומרי קנדה, דגלאס דה סילבה (ביוואן פרנסמן 65), וואליד באדיר, דדי בן דיין, ערן זהבי, אביחי ידין, יוסי שבחון (ויקטור מרעי 74), גילי ורמוט, מהראן לאלה (רומן רוקי 57), איתי שכטר.

הרכב ז'לייז'ניצ'אר: איברהים שחיץ', סרג'ן סטאניץ', ידראנקו בוגיצ'ביץ', אלביס משיץ', מירקו רדובאנוביץ', מירסאד בשלייה, מילאן צ'ולום (מועמר סברקה 46), סרג'ן סאביץ', אדין וישצ'ה, זייקו זבה (גוראן גאנצ'ב 46), לזאר פופוביץ' (דמיר רובקנין 88).

שחקן הפועל תל אביב יוסי שבחון חוגג שער. קובי אליהו
לא יכול היה לחלום על פתיחה טובה יותר. שבחון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully