וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי אפק: "יש מספיק שחקנים טובים בכדי לנצח בחוץ"

מגן בני יהודה אופטימי לפני משחק החוץ נגד שמרוק האירית בסיבוב המוק' השני של הליגה האירופאית. יברויאן הצטרף

אסור להשתמש

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בני יהודה המריאה לפנות בוקר (שלישי) לאירלנד, שם תתמודד הקבוצה ביום חמישי הקרוב נגד שמרוק רוברס המקומית, במשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופאית, כאשר הגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן בבלומפילד. כזכור בסיבוב הראשון גברו השחקנים של דרור קשטן על אוליסס מארמניה וכעת מצפה להם יריבה קשה יותר.

הזהובים המריאו תחילה לאיסטנבול, שם תמתין להם טיסת המשך שתיקח אותם לדבלין, שם ייערך המשחק, באיצטדיון טאלגט. אל הקבוצה הצטרפו הפעם החלוץ איליה יברויאן שלא שותף בסיבוב הראשון אולם צפוי לשחק במשחק באירלנד, וכן הקשר הליטאי הנבחן קסטוטיס איבסקביצ'יוס שמתאמן מזה שבוע עם הקבוצה והמאמן דרור קשטן מעוניין להתרשם ממנו מספר ימים נוספים בטרם תתקבל ההחלטה הסופית האם להחתימו או לא.

"אנחנו עדין בעיצומן של ההכנות לקראת המשחק", אמר מגן הקבוצה כפיר אדרי לפני ההמראה. "אני מאמין שבימים הקרובים נלמד את האירים יותר טוב, נגיע לאירלנד, נראה קלטות ונלמד את היריב ואנחנו משתפרים ממשחק למשחק, זו אחת המטרות שלנו כי אנחנו רק אחרי שני משחקים מאז שהתחלנו להתאמן ואני מקווה שנשתפר ונבוא מוכנים ונעשה תוצאה טובה כדי שיהיה לנו קל יותר במשחק הבית".

אדרי התייחס לעובדה שזוהי השנה השנייה ברציפות בה מבלים הזהובים את הקיץ בטיסות ומשחקים אירופה: "זה משהו שעבדנו בשבילו קשה ואנחנו רוצים להמשיך את החוויה הזו ולהמשיך להיות באירופה, זה משהו מרגש, כל שנה זה יותר כיף. נעשה הכל כדי שעוד שלושה שבועות נהיה כאן שוב (לקראת הסיבוב השלישי, ר.ב.)".

"זה נראה שכרגע זה קשה יותר מבעונה שעברה כי בשנה שעברה כל הקבוצה שיחקה יחד וכך הגענו לאירופה, העונה יש כאן קצת שינויים, כמה שחקנים עזבו אותנו, אנחנו עם פגרה קצרה ולא התאמנו הרבה יחד וגם לא שיחקנו הרבה יחד, אנחנו לאט לאט מתחילים להתחבר ומקבלים יותר ויותר צורה של קבוצה. עדיין רוצים להשתפר ויש תחושה שזה הולך אולי יותר קשה אבל בשורה התחתונה המטרה היא לעבור שלב ואני שמח שעברנו את הסיבוב הראשון ואנחנו רוצים לעבור גם את השלב השני".

אדרי התייחס לצירופם הצפוי של פדרו גלבאן ופיני בלילי לקראת המשך המשחקים והוסיף: "אני לא חושב שצריך להוסיף הרבה על שני השחקנים האלה. כולם יודעים מה התרומה של גלבאן בשנתיים שלו בבני יהודה וכמה הוא שחקן חשוב, הן מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית. לגבי בלילי, כולם מכירים אותו ונהיה מאושרים מאוד אם שני שחקנים ברמה הזו יצטרפו אלינו, זה יעזור לנו להגיע למטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה".

"יש כאן מספיק שחקנים טובים בכדי לשאוף ולנצח גם בחוץ", אמר הקשר עמרי אפק, "אבל יחד עם זאת צריך לקחת בחשבון שמדובר בצמד משחקים וצריך להיות מחושבים ולהתכונן טקטית וכמובן שנשמח שההכרעה תגיע לבלומפילד כי שם אנחנו מרגישים הכי בנוח".

אפק מקווה שהפעם הקבוצה תיראה טוב יותר מאשר נגד הארמנים: "אנחנו מאוד מקווים שכן, אבל נראה לי שזה רק הולך ונהיה קשה יותר כי הקבוצות נגדנו יותר טובות. אני מקווה שהפעם נגיע יותר בכושר כי למשחקים הקודמים הגענו ללא משחקי הכנה בכלל ואלו היו המשחקים האמיתיים הראשונים שלנו העונה ועכשיו אנחנו לאט לאט מתחברים אחרי שבועיים של אימונים, אבל צריך לקחת בחשבון שגם היריבה יותר קשה, רצינית יותר".

הקשר התייחס למאמן דרור קשטן ואמר: "את דרור אפשר להרגיש כבר מהיום הראשון. אין ספק שיש דרישות ודברים שייחודיים לדרור ולפעמים לוקח לחלק מהשחקנים זמן להסתגל לזה. זה טבעי ולגיטימי. אני מאמין שככל שיתקדם הזמן זה רק יילך ויישתפר ונבין יותר לאן דרור מכוון אותנו. צריך לזכור שאנחנו בתחילת הדרך ולזכור שאנחנו עדיין לא בשיא היכולת והמטרה. בשלבים האלה של העונה היא להתגבש ולהוציא תוצאות טובות. היכולת הטובה תגיע עם הרצף של המשחקים".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully