וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תנסה להחתים את ג'יבריל סידיבה

ההנהלה צפויה לפתוח במו"מ עם נציגי קשרה של נבחרת מאלי. הנבחן בנג'מין ניקז שוחרר לאחר שלא הרשים את הצוות המקצועי

ראשי מכבי תל אביב צפויים לפתוח במשא ומתן כספי עם נציגיו של קשרה של נבחרת מאלי ג'יבריל סידיבה, שנבחן מזה מספר ימים במחנה האימון של הצהובים במירלו. סידיבה שותף אתמול למשך 45 דקות במשחק האימון בו ניצחה מכבי 2:3 את גנט הבלגית ולמרות שניכר עליו כי הוא בכושר גופני לקוי, הוא הצליח להרשים את הצוות המקצועי וכעת יעשה מאמץ לצרפו לקבוצה.

במכבי תל אביב מקווים לסיים במהרה את המשא ומתן הכספי עם סידיבה. זאת כדי שיספיק לחתום על חוזהו וגם לעשות בדיקות רפואיות, ולהירשם בסגל הקבוצה לקראת המשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופאית, שיערך ב-15 ביולי נגד המנצחת במפגש הכפול בין סנטה קולומה מאנדורה ומוגרן ממונטנגרו. מוגרן ניצחה 0:3 את המשחק הראשון. מנהל הקבוצה אבנר טוויטו טס למונטנגרו על מנת לסגור את כל ענייני הלוגיסטיקה לקראת הגעתה הצפויה של הקבוצה למשחק שבמסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

בתוך כך הוחלט בצוות המקצועי לשחרר את הקשר הצרפתי בנג'מין ניקז שלא הרשים באימונים והגיע כשהוא בכושר ירוד. בנוסף כעסו במכבי על הצרפתי שבאחד האימונים נכנס בצורה פראית בחלוץ אלירן עטר ופצע אותו בברכו, פציעה שהשביתה את עטר מאימונים בימים האחרונים. ביום חמישי יקיימו הצהובים את משחק האימון האחרון שלהם נגד מידטיילנד הדנית ובכך למעשה תסיים את מחנה האימון ותשוב ביום שישי ארצה.

ראשי הקבוצה וגם הבעלים מיטש גולדהאר שנוכח במירלו, הביעו סיפוק רב מההכנות והאימונים במחנה בהולנד. למרות שהקבוצה עברה מהפכה גדולה בסגל השחקנים, כאשר עשרה שחקנים עזבו ותשעה חדשים הגיעו במקומם, אומרים גורמים במועדון כי האווירה בקבוצה נפלאה ונראה כי גם המרקם החברתי הולך ומתחבר לו אט אט.

בחלק המקצועי ציינו גורמים בקבוצה כי אחד הפרמטרים הבולטים לעין השנה הוא שמכבי תל אביב תהפוך לקבוצה פיזית מאוד וזאת לאחר שצורפו מספר שחקנים גבוהים וחסונים כמו הקשר הקמרוני אלברט באנינג, הבלם הברזילאי ניבאלדו ואפילו האריס מדוניאנין הבוסני שאמנם מתופקד בעמדה קדמית אבל מגלה המון אגרסיביות וכוח כשצריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully