וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 0:1 להפועל תל אביב על לבסקי סופיה

האדומים גברו על קבוצתם של האקסים טופוזאקוב וטלקיסקי, הודות לשער של שכטר (48). שרנס, חלוץ ליטאי, ייבחן במחנה

אלופת המדינה, הפועל תל אביב, ערכה הערב (שבת) את משחק ההכנה השלישי שלה במסגרת מחנה האימונים באוסרטיה, כשהפעם גברה 0:1 על לבסקי סופיה משער ניצחון של איתי שכטר בפתיחת המחצית השנייה. עבור האדומים היה זה ניצחון שני אחרי ה-0:2 על אמקר פרם הרוסית, כשבמשחק הראשון נוצחו 1:0 בידי אנז'י מחצ'קלה.

המשחק טמן בחובו פיקנטריה משמעותית, כשבשורות היריבה הבולגרית משחקים אלין טופוזאקוב וולדימיר טלקיסקי, שחקני הפועל תל אביב לפני שנתיים. ביוואן פרנסמן, בלם הרכש ממכבי נתניה, פתח במרכז ההגנה לצד הקפטן וואליד באדיר, כשבקישור שובצו שוב הקשר הצרפתי רומן רוקי (45 דקות טובות) והרכש מהיריבה העירונית, יוסי שבחון.

אחרי מחצית מאופסת מצאה הפועל תל אביב את השער לו הייתה ראויה עוד לפני ההפסקה, כשערן זהבי בישל לשכטר בדקה ה-48. האדומים המשיכו לשלוט ברסן המשחק, אך לא ניצלו את ההזדמנויות שלהם. בדקה ה-71 עלה כמחליף דגלאס דה סילבה, שעדיין מייחל למעבר לליל הצרפתית, אך בינתיים מתאמן עם הפועל תל אביב. האם הוא יהיה אדום גם במשחק הראשון של מוקדמות ליגת האלופות מול זלייז'ניצ'אר הבוסנית ב-13 ביולי?

בתוך כך, דרוידאס שרנס חלוץ נבחרת ליטא ו-ווידז'ה לודז' יצטרף מחר לאימוני הקבוצה במחנה האימון. החלוץ ייבחן על ידי אלי גוטמן והצוות המקצועי ואם ירשים ככל הנראה יחתום בקבוצה. אך כאמור, הדברים תלויים ביכולת שיפגין עד סוף מחנה האימונים של הפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully