וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי החליט להשאיר את דבאלישווילי

3.7.2010 / 20:45

חיפה ניצחה 1:2 את אוסטריה וינה, סוכנו של הבלם ורמס ביקש תשובה תוך יומיים. אלישע לוי יבקש ממימון להתחרות עם בנאדו

לאחר שאיבדה את הסיכוי לזכות בטורניר הידידותי בזלצבורג במהלך מחנה האימונים באוסטריה בעקבות תיקו עם דינמו בוקרשט והפסד ללוקומוטיב מוסקבה, מכבי חיפה רשמה הערב (שבת) ניצחון בכורה במשחקי ההכנה כשגברה 1:2 על אוסטריה וינה, סגנית אלופת אוסטריה, וסיימה במקום השלישי בטורניר המרובע.

בהרכב הירוקים פתח הנבחן ההונגרי כריסטיאן ורמס, שצוות במרכז ההגנה לאריק בנאדו הוותיק. אדריאן סילבה הפורטוגלי, שהרשים כשנכנס כמחליף בשני המשחקים הקודמים, פתח הפעם בהרכב ורשם 54 דקות עד שהוחלף, כשלצידו בקישור גם ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי וליאור רפאלוב. בהתקפה חבר יניב קטן לוולדימיר דבאלישווילי.

בתוך כך, הערב נודע כי המאמן אלישע לוי החליט להשאיר בקבוצה את החלוץ הגיאורגי. גורם במכבי חיפה אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "דבאלישווילי הרשים במחנה ומגיע לו להישאר. הסיכוי היחיד שיעזוב הוא אם שחר יחליט לשחרר אותו בגלל שיקולים כלכליים". סוכנו של ורמס שהרשים הערב ביקש מאלישע לוי להודיע לו תוך יומיים, עד יום שני, האם הוא מעוניין להחתים אותו או לא. הסוכן טען כי לשחקן יש הצעות אחרות, בין היתר מאוקראינה. הקבוצה תסיים את המחנה ביום שני ובשלישי תחזור ארצה. ורמס יטול חלק באימון מחר ובאימון המסכם ואז חיפה תצטרך להחליט לגביו.

הבלם שי מימון סובל ממתיחה קלה ולכן לא שותף במשחק. מימון מעדיף לעזוב, אבל אם אלישע לוי יחתים בלם ואת הקשר הפורטוגלי אדריאן סילבה וישחרר את בוקארי, לא יישארו לו זרים ולכן ישנה אפשרות שהבלם יתבקש להישאר ולהתחרות עם בנאדו. בינתיים, נוצרה מחלוקת עם הפועל באר שבע בעניינו לאחר שאלונה ברקת הבהירה כי הוא מוכנה לשאול אותו עם אופציה לרכישה, אבל במכבי חיפה לא ממהרים לקבוע מה יהיה הסכום הנקוב בסעיף הזה.

אחרי מחצית מאופסת עם שליטה אוסטרית במרכז השדה וללא מצבים מסוכנים, הגיעו השערים בחציו השני של המשחק. בדקה ה-53 היה זה דבאלישווילי, ששלח בשמאל כדור חופשי מדויק מ-17 מטרים לרשת של האוסטרים וציין את שערו השני בטורניר. החלוץ הגאורגי מוכיח למאמן אלישע לוי כי מקומו בקבוצה ומציג יכולת גבוהה במחנה האימונים.

שש דקות חלפו ומכבי חיפה ספגה. השוער אמיר אדרי, שממשיך למלא את מקומו של ניר דוידוביץ' הפצוע, יצא לא טוב לכדור חופשי וספג מנגיחה של החלוץ הברזילאי המכונה שומאכר. הירוקים לא התרגשו מהשוויון, ובדקה ה-65 ניצל המחליף שלומי ארבייטמן הרחקה רעה של הגנת וינה ובעט בשמאל מ-20 מטרים כדור מסובב על הקרקע לפינה הימנית של השוער.

כפי שפורסם אתמול, עסקת העברתו של ארבייטמן לגנט צפויה להיסגר בתחילת השבוע, בעקבות פער של 200 אלף יורו בלבד בין חיפה לקבוצה הבלגית. הבלם דקל קינן ממתין להצעות מהליגה הרוסית (רוסטוב ומחלצ'קה מעוניינות) והבלגית, אך מקווה לסגור בליגה בכירה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully