וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב גברה 1:4 על ברונדבי

הצהובים סיימו בצורה מרשימה את משחק האימון הראשון שלהם מול הקבוצה הדנית. מזרחי: "הניצחון ייתן לשחקנים ביטחון ואמונה"

מכבי תל אביב ערכה היום (שבת) ניסוי כלים ראשון במחנה האימונים במירלו, הולנד, ועברה אותו בהצלחה יתרה. קבוצת הכוכבים החדשה גברה על ברונדבי הדנית 1:4 כאשר על שלושה מארבעת השערים חתומים דווקא שחקנים ששיחקו במועדון בעונה שעברה.

שבעה מתוך תשעה שחקני הרכש שהגיעו בקיץ פתחו בהרכב של יוסי מזרחי יחד עם הנבחן ממאלי ג'יבריל סידיבה. רק שלושה שחקנים ששיחקו בעונה שעברה בקבוצה עלו ב-11: לירן שטראובר, שרן ייני ומאור בוזגלו. ברק יצחקי, שסובל מפציעה קלה, לא שיחק. הקשר הקמרוני, אלברט באנינג, פתח על הספסל והחליף את סידיבה בדקה ה-40. הנבחן הצרפתי בנג'מין ניקז לא שותף כלל.

הצהובים פתחו טוב את המשחק, אלירן עטר הגיע לשני מצבים טובים ורוברטו קולאוטי סחט הדיפה מהשוער הדני. ברונדבי כבשה ראשונה בדקה ה-34 לאחר השמטה של שטראובר, אך מכבי תל השוותה כעבור תשע דקות מפנדל מדויק של האריס מדוניאנין, הרכש הבוסני מויאדוליד.

במחצית השנייה שותפו שחקני הספסל: גיא סולומון, ניסו קפילוטו, רוני גפני, דור מלול, יובל אבידור, יניב עזרן, תמיר כחלון, מאור חלבי, ריף פרץ וציון צמח ואלה תרמו את חלקם בניצחון. שיתוף פעולה בין שניים מהם הניב את השער השני בדקה ה-63. גפני חטף והעביר כדור רוחב לאבידור, שכבש שער קל מתיבת החמש. גם השער השלישי הגיע מרגליו של מחליף כאשר צמח סובב כדור חופשי מ-18 מטרים לרשת בדקה ה-76. שתי דקות לסיום חתם קפילוטו את התוצאה בנגיחה, לאחר בישול של צמח.

מאמן מכבי תל אביב יוסי מזרחי אמר אחרי המשחק: "תמיד טוב לפתוח בניצחון, גם אם זה במשחק אימון כי זה נותן ביטחון ואמונה להמשך הדרך". מזרחי עבר גם לנתח את היכולת של הקבוצה במשחק: "היו לנו דברים טובים במשחק, אבל גם דברים פחות טובים. נמשיך לעבוד במחנה האימונים על התיאום והחיבור בין השחקנים במטרה להגיע מוכנים לפתיחת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully