וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד ינחת בראשון לחתום על החוזה בחיפה

29.6.2010 / 21:15

השחקן שנענה לפשרה שהציעה חיפה יקבל חוזה משודרג (130 אלף דולר). קינן שותף בהפסד קאזאן, החלטות יתקבלו בקרוב

שחקן בית"ר ירושלים, עידן ורד, צפוי לסכם את תנאיו הכספיים במכבי חיפה עד מחר (רביעי) וביום ראשון הוא יגיע לישראל על מנת לחתום על החוזה באופן רשמי, כך סוכם בשיחות שהתנהלו הבוקר עם אביו של השחקן נמרוד ורד. כפי שפורסם אתמול בבוקר, חיפה הציעה לורד, השוהה בצרפת לרגל טיפולים, פשרה - "פיצוי" בשכרו בתמורה לכך שיוותר על סעיף היציאה לחו"ל.

מאוחר יותר ורד הסכים כצפוי להצעה והוא צפוי להרוויח כ-130 בעונה הראשונה, כששכרו ישתדרג מדי עונה. רוב השחקנים הצעירים במכבי חיפה מרוויחים שכר קבוע, 120 אלף דולר לעונה, לא כולל מענקים. "ורד הסכים להצעת משום שכאן הוא יוכל להתקדם מהר יותר מאשר בבית"ר ירושלים. היה ברור שלאור המצב בבית"ר יענה בחיוב", אמרו אתמול בחיפה, שם הדגישו כי עד מחר יסכמו סופית עם השחקן. ביום שני, לאחר החתימה, ורד אמור לעלות על מטוס מישראל לאוסטריה ולהצטרף לאימוני חיפה.

בלם הקבוצה, דקן קינן שותף הערב במשחקה של קאזאן, שהפסידה 3:2 ללוקומוטיב מוסקבה במסגרת משחק הכנה. הבלם הישראלי נכנס במחצית, כשקאזאן הובילה 1:2, ושיחק 45 דקות. סוכנו של השחקן, גלעד קצב, מחכה לתשובות מהנהלת קאזאן, שאמורות להתקבל ככל הנראה מחר. התקווה היא כי למרות שקאזאן הפסידה בשני המשחקים בהם שותף קינן, קבוצת הפאר הרוסית תרצה להחתימו. יש לציין שתנאי השכר כבר סוכמו (כ-500 אלף דולר לעונה למשך 3 עונות), והדבר לא יהווה מכשול אם קאזאן אכן תחפוץ בבלם.

לוי: "יש לנו בסיס טוב"

במכבי חיפה הביעו שביעות רצון מהיכולת שהפגינה הקבוצה במשחק הראשון במחנה, מול דינמו בוקרשט (1:1, גדיר כבש). שחקן בקבוצה אמר אתמול: "יחסית למשחק ראשון במחנה, עשינו תוצאה טובה. לא ניכר שהיו הבדלי רמות בין הקבוצות, למרות שדינמו קבוצה חזקה עם סגל טוב בהרבה". הבלם הגיאורגי, גורם קאשיה, הציג יכולת חלשה ואלישע לוי התאכזב ממה שראה. "מה שראינו במגרש שונה ממה שראינו בקלטות", נאמר על הבלם, שסביר להניח שישוחרר בהמשך.

קשר נבחרת לטביה, אנדרס פרפלוטקינס, הרשים את הצוות המקצועי וימשיך לקחת חלק במשחקים יחד עם הקשר הפורטוגלי אדריאן, שעדיין לא חתם בקבוצה אך תנאיו הכספיים מסוכמים. אם אדריאן ירשים במשחק הקרוב מול לוקומוטיב מוסקבה, הוא יוחתם. החלוץ הבולגרי מיכאיל אלכסנדרוב ייבחן גם הוא במשחק הקרוב. בחיפה מקווים כי הבלם האיסלנדי רגנר סיגורסון יגיע בסופו של דבר לקבוצה. אתמול אמר לוי לשחקניו: "יש לנו בסיס טוב. באנו לכאן כדי להתגבש. כמו תמיד, נהיה קבוצה חזקה".

שלומי ארבייטמן מחכה להתפתחויות בבלגיה, אך במכבי חיפה מעריכים שיישאר משום שכרגע טרם הונחה הצעה חדשה. החלוץ לא יסכים לחתום על חוזה חדש כרגע משום שמדובר שבעוד עונה הוא יהיה שחקן חופשי. ג'ון קולמה שרוצה לעזוב במידה ויצטרף קשר בעמדה שלו הציג יכולת טובה אמש, אבל כבר עתה ברור שאלישע לוי לא יבקש ממנו להישאר משום שבמצב העניינים הזה, בו בירם כיאל אמור לפתוח בהרכב הקבוצה, קולמה עשוי להפוך לשחקן ספסל. כיאל שסובל משבר באפו אמור להיבדק היום וימריא כנראה כבר מחר למחנה. המשך דרכו של ולדימיר דבאלישווילי תלוי בחלוצים שייבחנו באוסטריה.

עדכון ראשון: 13:37
עדכון אחרון: 21:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully