וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה לקולמה: אם נמצא קשר, תוכל ללכת

27.6.2010 / 9:08

אלישע לוי רצה לבטח את עצמו לפני מחנה האימון. ספורטינג: אדריאן יושאל. כיאל שבר את אפו ובינתיים לא ייצא לאוסטריה

מכבי חיפה הבהירה לקשרה הקולומביאני ג'ון קולמה כי הוא יוכל לעזוב את הקבוצה רק בתנאי שהיא תמצא קשר אחר בתפקיד שלו. כפי שפורסם ביום שישי (בחיפה אישרו את הפרסום), קולמה מעוניין לעזוב כבר עכשיו ולא להפוך לשחקן ספסל.

בינתיים, מתברר כי ספורטינג ליסבון הודיעה אתמול באתר הרשמי שלה כי הקשר הפורטוגלי אדריאן סילבה (21) מועמד לעבור למכבי חיפה בהשאלה, ללא אופציה לרכישה. אם הדבר נכון (בחיפה טוענים כי הוא בא להיבחן), נראה כי זה יסלול את דרכו של קולמה מחוץ למועדון.

כזכור, במקביל לסיום העונה אישר גורם בחיפה כי יש כוונה לשדרג את הקישור האחורי ולשחרר לפחות אחד מהשניים - גוסטבו בוקולי או קולמה. סילבה שיחק רוב העונה בהרכב של ספורטינג ליסבון (17 הופעות) והופיע בעבר בנבחרת הצעירה של פורטוגל.

שלושה שחקנים נוספים שהקבוצה תבחן: קשר נבחרת לטביה אנדרס פרפלוטקינס, שעל מועמדותו פורסם כבר לפני מספר שבועות. יצוין כי הסקאוט אלון חרזי, שעקב אחריו בלטביה, המליץ לאלישע לוי להחתימו. חלוץ הנבחרת הצעירה של בולגריה מיכאיל אלכסנדרוב והבלם הגיאורגי גורם קאשיה. סיכוייהם של השניים האחרונים לחתום נמוכים בשל הרזומה שלהם. אתמול התברר כי חיפה מנהלת משא ומתן עם החלוץ הארגנטינאי דניאל וגה (28), שחקנה של גודוי קרוז.

עידן ורד: לא בכל מחיר

אתמול פרסם אלישע לוי את רשימת היוצאים למחנה האימונים. שחקני חיפה יצאו היום בשעה שתיים לכיוון נמל התעופה בן גוריון. כארבע שעות אחר כך צפויה ההמראה לוינה. הרשימה (21 בסך הכל, לא כולל הזרים שיצטרפו) כוללת את השוערים ניר דוידוביץ', אמיר אדרי וחיים זיסקינד, את שחקני ההגנה טאלב טואטחה, אייל משומר, שי מימון, עלי עותמן, סארי פאלח ואריק בנאדו, את הקשרים גוסטבו בוקולי, בירם כיאל, מוחמד כליבאת, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, סינטאיהו סולליק ושאדי שעבאן והחלוצים מוחמד גדיר, ולדימיר דבאלישווילי, שלומי ארבייטמן, הקפטן יניב קטן ותומר חמד. אייל גולסה (טירונות), פיטר מסיללה (מנוחה לאחר המונדיאל בדרום אפריקה) וסאדאת בוקרי (המריא להלוויית אביו, יצטרף בהמשך ויושאל) לא ייצאו. אגב, כיאל שבר את אפו במהלך האימון והובהל לבית החולים מלווה במנהל הקבוצה אדורם קייסי. בשלב זה כיאל לא ייצא למחנה האימונים.

היום צפוי לשוחח הבעלים יעקב שחר עם עו"ד מורן מאירי בנוגע לחלוץ עידן ורד. בחיפה רוצים לסגור כבר עכשיו את העסקה, אבל בסביבתו של השחקן הבהירו כי הם דורשים לעגן בחוזה סעיף שחרור נמוך. שחר לא מסכים משום שוורד יוכל לעזוב תוך שנה את חיפה, למרות שהיא מתכוונת להשקיע 1.2 מיליון דולר. "רוצים מאוד את ורד, אבל לא נסגור את העסקה בכל מחיר", הבהירו במועדון.

התפתחות מעניינת נרשמה אתמול בגזרת הבלם דקל קינן. כפי שפורסם אמש, לוקומוטיב מוסקבה ורוסטוב הביעו רצון לצרף אותו למחנה האימונים שלהן באוסטריה אם הוא לא יחתום ברובין קאזאן. לפיכך, ייתכן מאוד שקינן יצטרף לקבוצה אחרת לבסוף.

הבלם שי מימון ינסה לסגור לפי צאתו למחנה האימונים בהפועל באר שבע או מ.ס. אשדוד. הבעלים של באר שבע אלונה ברקת מעוניינת להחתימו כבר עכשיו אך שוקלת מחדש את העלויות הכרוכות בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully