וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי יחיאל סיכם בהפועל באר שבע

23.6.2010 / 16:30

בלם מכבי פתח תקוה סיכם עם ברקת לעונה עם אופציה לעונה נוספת. יחיאל: "בקרוב מאוד אחתום". זר יוחתם במקומו

רכש נוסף לבירת הנגב: לאחר למעלה משבועיים בהם נוהל משא ומתן חשאי, בלם מכבי פתח תקוה, אבי יחיאל סיכם היום (שלישי) לעונה הקרובה בהפועל באר שבע, שם ישתכר כ-100 אלף דולר. ליחיאל אופציה לעונה נוספת. גורם בהפועל באר שבע אישר את הידיעה ואמר: "כל התנאים סוכמו, מה שמפריד כרגע בינינו הוא חתימה רשמית על חוזה". יחיאל מסר בתגובה: "עדיין לא חתמתי, אבל בקרוב מאוד זה יקרה". במכבי פתח תקוה אמרו הערב: "לא הטלנו לרגע וטו על שחרורו, ברגע שהוא סיכם שם, שחררנו אותו". כעת, במקום יחיאל, מכבי פתח תקוה מתכוונת לצרף בלם זר שיצטרף למוראד מגמאדוב וניצן דמארי במרכז ההגנה.

יחיאל (31) גדל בגדנ"ע יהודה איתה זכה באליפות הנוער. בעונת 1998/9 עבר להפועל פתח תקוה ושיחק שם שבע עונות ברציפות. התואר היחיד שלו בקבוצה היה גביע הטוטו, בעונת 2004/5. לאחר שעזב את פתח תקוה עבר יחיאל למכבי תל אביב, איתה זכה בין היתר בגביע הטוטו. לאחר שלוש עונות בקבוצה הוא עבר למכבי פתח תקוה. יחיאל השתייך עד תחילת 2009 לסגל הנבחרת וכעת הוא ינסה לייצב את מרכז ההגנה של באר שבע, שיורדת סופית מהבלם שי מימון. כעת באר שבע תנסה לסכם גם עם החלוץ דודו ביטון.

מאמן הקבוצה פרדי דוד נוטה לא לצרף כרגע שחקנים ישראלים. השוער ג'ורג' פורסיית, שעל מועמדותו פורסם לפני מספר שבועות בפרו, סיכם בקבוצה אבל עדיין לא חתם על חוזה רשמי ובפתח תקוה לא מתכוונים לחכות עוד הרבה זמן. השוער רוברטו וולפטו שוב עשוי להיות מועמד לקבוצה אם השוער הפרואני לא יחתום. לדוד יש אופציה להחתים שני שוערים אחרים.

עדכון ראשון: 15:22
עדכון אחרון: 16:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully