וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוואטחה יחתום על חוזה ארוך טווח במכבי חיפה

20.6.2010 / 9:02

סוכנו של המגן, שישולב לאחר עזיבת מסיללה, ייפגש השבוע עם צ'יזיק כדי לחתום. אלון חרזי חוזר עם רשמים מלטביה

המגן השמאלי של מכבי חיפה, טאלב טוואטחה, אמור לחתום השבוע על חוזה ארוך טווח, לארבע או חמש שנים, במכבי חיפה. בחיפה אמורים ליזום פגישה עם סוכנו, דדה חדד, כבר השבוע, לפני היציאה למחנה האימון, משום שמחר (21 ביוני) ימלאו לשחקן 18 שנים. במועדון לומדים למעשה לקח מפרשת אייל גולסה, שעזב ללא רשות את הארץ וכמעט חתם בלאציו. המגן השמאלי לומד כעת בכיתה י"ב וניגש לבגרויות, אך בחיפה כבר בונים עליו כמגן שישתלב בהדרגה לאחר עזיבת פיטר מסיללה.

העונה, מעבר לזכיה באליפות עם קבוצת הנוער, זכה טוואטחה לשחק שלוש פעמים במדי הקבוצה הבוגרת, מתוכם פעמיים כשחקן הרכב, והציג יכולת משכנעת. לגבי מסיללה, המגן עדיין מחכה להצעות מאנגליה, ועל פי שחקנים בקבוצה מסיללה סיפר להם כי טוטנהאם האנגלית, שהוזכרה בתום העונה שעברה כאחת המועמדות לקלוט אותו, עדיין בודקת אפשרות לצרפו. בסוף השבוע הוא טען שהוא חוזר למכבי חיפה לאחר המונדיאל, אבל בחיפה מאמינים שהוא ייצא לאירופה.

אלון חרזי צפה אתמול (שבת) ושלשום בשני משחקי נבחרת לטביה, ששיחקה במסגרת הגביע הבלטי מול נבחרת אסטוניה וליטא, וחוות הדעת שלו תוגש לאלישע לוי בימים הקרובים, בפגישה בין השניים. שני המשחקים הסתיימו בתוצאה זהה, 0:0. חרזי ראה בפעולה את הקשר אנדרס פרפלוטקינס (25) ששיחק 140 דקות בשני המשחקים יחד. החלוץ המוכשר ארתור קרשאוסקס (18) החליף אותו במחצית השניה של המשחק מול אסטוניה. שלושה שחקני סקונטו ריגה, בהם צפה הסקאוט, שותפו גם הם וחלק מכלל השחקנים שבחן עשויים להגיע למחנה האימונים באוסטריה, אליו תצא הקבוצה בעוד שבוע בדיוק. גם שחקן נבחרת ליטא, אגב, נלקח בחשבון. הסקאוט נפגש גם עם כמה מאנשי סקונטו ריגה שנכחו במשחק, באמצעות איש קשר ישראלי.

בימים הקרובים צפוי פגישה נוספת עם עידן ורד ואביו, נמרוד ורד, הפעם בנוכחות מנכ"ל בית"ר, איציק קורנפיין. הנשיא יעקב שחר מפעיל לחצים כדי שבית"ר ירושלים תשחרר את השחקן והמטרה היא שיחתום עוד השבוע. אם השחקן יעבור לחיפה, ישראל זגורי ושי מימון יתבקשו לעבור במסגרת עסקת חליפין. זגורי מעדיף לשחק בהפועל פתח תקוה ומימון בהפועל באר שבע, בה הוא אמור לחתום אם לא יעבור לבית"ר. הבלם דקל קינן עדיין מחכה להצעות מליגה בכירה יותר מבלגיה. בחיפה לא ממהרים לשחרר את שלומי ארבייטמן ובירם כיאל, אלא אם כן תגיע הצעה טובה עבור השניים. הבלם ז'ורז'ה טשיירה יגיע להיפרד השבוע מחבריו באחד האימונים וימריא לציריך, לאחר שחתם לארבע שנים וכבר הוצג רשמית בקבוצתו החדשה, פ.צ ציריך.

אחרי העזיבה של טשיירה, הסגל של מכבי חיפה ממשיך להצטמצם. המאמן אלישע לוי החליט להוריד שלושה שחקנים צעירים חזרה לקבוצת הנוער וספק גדול אם הם ייצאו למחנה עם מכבי חיפה. מדובר במגן חנא נאסר, בקשר גבריאל גרינר ובחלוץ חסיב אבו רוקון. השלושה קיבל הבוקר את ההודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully