וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טשיירה סיכם בציריך ומחכה לשחרור מחיפה

16.6.2010 / 16:33

הבלם הפורטוגלי נעדר מאימון הבכורה של סגנית האלופה. המאמן אלישע לוי: "יש שחקנים אחרים שירצו לשחק במכבי חיפה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בלם מכבי חיפה בעונה החולפת, ז'ורז'ה טשיירה, סיכם היום (שני) את תנאיו בפ.צ ציריך וכעת הוא ממתין לשחרור מסגנית האלופה. ז'ורז' טשיירה שנכח באימון הבוקר לא הגיע לאימון אחר הצהריים ובמכבי חיפה טענו כי הדבר נעשה בשל פציעה, אבל לוואלה! ספורט נודע כי השחקן מחכה לאישור סופי של הקבוצה בנוגע למו"מ עם השוויצרים. כזכור, השוויצרים הציעו לחיפה אחוזים ממכירה עתידית של הבלם והדבר גרם לראשי מכבי חיפה לשקול את העניין בחיוב. יש לציין כי העובדדה שטשיירה לא הגיע לאימון ידועה לנשיא יעקב שחר, והוא מודע לכך שטשיירה למעשה סיים את דרכו במכבי חיפה, אלא אם כן המו"מ ייכשל. מאוחר יותר, אישרו במכבי חיפה את הידיעה.

חיפה עצמה ערכה היום את אימון הבכורה שלה לעיני קהל לעונת 2010/11. כמעט כל שחקני הקבוצה, כולל דקל קינן שרוצה לעזוב לאירופה, שי מימון שעשוי לעזוב ותומר חמד, שחזר לקבוצה מהשאלה במכבי אחי נצרת, השתתפו באימון. שלושת השחקנים היחידים שנעדרו ממנו היו אייל גולסה שהתגייס לצה"ל, השוער ניר דוידוביץ', וטשיירה. אימון הקבוצה פוצץ לאחר זמן קצר, כשהאוהדים הירוקים פרצו לדשא, הרימו על הכתפיים את שחקני הקבוצה ועודדו את השחקנים. הקריאה העיקרית כוונה לבלם הקבוצה דקל קינן, שזכה מקריאות: "תישאר, תישאר". בנוסף, קיללו האוהדים הנלהבים את יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון.

המאמן אלישע לוי נשאל מספר פעמים על כך שגם קינן וגם טשיירה מעוניינים לעזוב ואמר: "אנחנו נערכים מאחורי הקלעים כדי לההביא תחליפים. אם שחקן רוצה לעזוב, אנחנו לא נמנע ממנו. לשטירה יש תג מחיר וברגע שיגיעו להבנות כספיות, ניתן לשחקנים ללכת. יש שחקנים אחרים שירצו לשחק במכבי חיפה".

לוי הוסיף באותו עניין: "יש כמה סימני שאלה כמו דקל קינן שהוא שחקן חשוב ושחקן בית. המדיניות שלנו היא שאנחנו קבוצה חזקה וצריך לעשות הכל כדי לשחק בה. קודם כל צריך לרצות להיות במכבי חיפה. אם יהיה מצב ששחקנים יעזבו, נביא אחרים. מכבי חיפה הייתה לפני ותהיה אחרי, וככה לפני ואחרי כל אחד".

על העובדה לפיה נראה שהקבוצה נחלשה הוסיף המאמן: "מכבי חיפה תמשיך להיצמד לדרך שלה. אנחנו פועלים בשקט ועושים דברים מאחורי הקלעים, שומרים על מאגר של שחקנים מקומיים, מקדמים שחקנים צעירים ויחד עם זאת המטרה הייתה ותהיה להיאבק על כל התארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully