וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי ישחק במכבי ת"א

אחרי שבועות של לבטים ומרתון פגישות סוער, נסגרה העברתו של חלוץ בית"ר ירושלים לקרית שלום תמורת 1.7 מיליון דולר. החלוץ יסגור לארבע שנים. הפועל תל אביב זועמת: "קורנפיין השתמש בנו בכדי להעלות את הסכום". ליאור ז'אן יוצא לסבב פגישות בגרמניה

המלפפון החם של הקיץ מצא בית חדש. עסקת העברתו של ברק יצחקי למכבי תל אביב נסגרה הערב (רביעי) והחלוץ יסגור לארבע שנים ויצטרף לסגל הנוצץ שנבנה בקרית שלום. יצחקי ניהל בשבועות האחרונים מגעים גם עם היריבה העירונית הפועל תל אביב והיה מבוקש גם בשורות סגנית האלופה, מכבי חיפה. לאחר לבטים ארוכים ופגישות מרתוניות הפור נפל על הקבוצה של מיטש גולדהאר ואבי נמני, שם צפוי השחקן להרוויח כחצי מיליון דולר לעונה. יצחקי וסוכנו רונן קצב ייפגשו ביום חמישי עם ראשי הצהובים לסגור סופית את תנאיו הכספיים של השחקן.

גם היום נפגשו השניים עם ראשי מכבי תל אביב ולקראת הערב יצאו לפגישה גם עם ראשי האדומים. בעקבות כך, במכבי תל אביב הגבירו את הלחץ, העלו את ההצעה הכספית והצליחו לסגור את העסקה גם מול בית"ר ירושלים. על פי גורמים בירושלים, גולדהאר ישלם כ-1.7 מיליון דולר עבור החלוץ. יצחקי עצמו יצטרף לפתיחת האימונים של קבוצתו החדשה בשבוע הבא.

בהפועל תל אביב זועמים על יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין. במועדון טוענים כי היו קרובים לסגור את העסקה, אך אז היו"ר יצא החוצה מהפגישה לשוחח בטלפון, לפי הערכתם, עם ראשי מכבי תל אביב. לאחר שחזר, הודיע קורנפיין כי הוא לא מקבל את ההצעה בסך 1.5 מיליון דולר. גורם בהפועל תל אביב: "יפה שקורנפיין עשה עלינו סיבוב. השתמשו בנו בכדי להעלות את הסכום על ברק. לא יכול להיות שכמה דקות לפני כן, סגרנו את כל הפרטים ואחר כך נודע שהוא סגר במכבי. אין לנו טענות למכבי, רק לבית"ר. לא ככה אמורים להיעשות הדברים".

החלוץ בן ה-25 הוא שחקן הרכש הרביעי שמצטרף למועדון אחרי רוברטו קולאוטי, אלירן עטר ויואב זיו שחתמו. בנוסף, עסקת העברתו של קלמי סבן נסגרה מול מכבי נתניה. גם הבלמים יא יא פטי מבני סכנין ותומר בן יוסף מבית"ר ירושלים קרובים מאוד להגיע למכבי תל אביב, שבונה את אחת הקבוצות האטרקטיביות והמעניינות של הקיץ.

עבור יצחקי, מכבי תל אביב תהיה תחנה רביעית בקריירה. החלוץ גדל בהפועל אשקלון, והגיע לירושלים בקיץ 2003. בינואר 2008 עבר לגנק הבלגית, אך חזר לישראל כעבור חצי שנה בלבד. בעונה שעברה, כבש יצחקי 15 שערים במדי הקבוצה מהבירה, שנאלצה לשחררו בשל הבעיות הכלכליות.

ולנושא אחר. בלם מכבי תל אביב ליאור ז'אן ימריא מחר (חמישי) לסדרת פגישות בגרמניה, בתיווך סוכנו הגרמני מארק שרמן לאחר שהמו"מ עם מכבי נקלע למבוי סתום. שלוש קבוצות מעוניינות בו - מינכן 1860, הרטה ברלין ומץ הצרפתית. מדובר בפגישות ראשוניות ועדיין לא נפתח כל משא ומתן עם קבוצות אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully