וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי יחיאל יעזוב את מכבי פתח תקוה?

4.6.2010 / 11:58

הפועל ב"ש מעוניינת בשחקן, ובמכבי פתח תקוה לא יעמדו בדרכו אם תוגש הצעה. ההנהלה הציעה לשי דוד חוזה לשלוש שנים

הפועל באר שבע מעוניינת בבלם מכבי פתח תקוה אבי יחיאל והמסר הזה הועבר לנציגיו במהלך השבוע. מקורביו לשחקן סיפרו כי הוא מעדיף להישאר בפתח תקוה, אך לא פסלו מעבר לקבוצה אחרת. באר שבע מעדיפה לצרף את הבלם שי מימון ממכבי חיפה, אבל בינתיים חיפה לא משחררת אותו ולכן אלונה ברקת פנתה לאופציית יחיאל. בינתיים, בפתח תקוה ממשיכים לבדוק אפשרות לצרף בלמים זרים על חשבונו של יחיאל שאם יביא הצעה רצינית, הוא עשוי להשתחרר תמורת פיצוי סמלי. בינתיים, פרדי דוד מחפש גם שוער זר ברמה גבוהה. פתח תקוה מתכוונת לדרוש דמי השאלה עבור אוהד כהן שסיכם בבאר שבע, למרות שהיא לא מעוניינת להחזירו למועדון.

הקשר המושאל שי דוד, המיוצג על ידי סוכן השחקנים דדה חדד, עשוי לחתום בקרוב על חוזה לשלוש שנים בקבוצה ופגישה עם נציגו צפויה להתקיים במהלך השבוע. דוד הפגן יכולת טובה העונה בקבוצה של תומר קשטן וזכה לאשראי רחב מהמאמן שלו. "הוא ורועי בקל גדלו כאן, שניהם יתחרו על מקום בהרכב בעונה הבאה", אמרו בקבוצה. על פי המסתמן כרגע, אורי לוזון יבקש השאלה לקבוצה אחרת, כשמכבי הרצליה מעוניינת להאריך עימו את ההסכם.

הקשר דני פרדה, המיוצג על ידי דודו דהאן, מנסה לצאת למבחנים בליגה הבלגית, לאחר שהוצע למספר קבוצות בהן סטנדרט ליאז', גנט ושרלרואה. טרם התקבל זימון עבורו לאחת הקבוצות הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully