וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: "מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים"

מאמן הנבחרת תירגל מערך הגנתי לקראת צ'ילה (בין ראשון לשני, 05:00, ע' 5). ביטון יפתח לראשונה, סטרול במקום קינן

ההכנות של נבחרת ישראל בכדורגל לקראת משחק האימון השני שלי במסע בדרום אמריקה, הפעם נגד נבחרת צ'ילה, ממשיכות להיכנס להילוך גבוה. אמש סיימה הנבחרת את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול צ'ילה הלילה (בין ראשון לשני, 05:00, ספורט 5). האימון התקיים במתקני ההתאחדות הצ'יליאנית תחת גשם טורדני שלא פסק לרגע.

במהלך האימון תרגל מאמן הנבחרת, לואיס פרננדז, שיטה של חמישה שחקני הגנה, שלושה שחקני קישור ושני חלוצים. התרגול נערך כשהנבחרת מחולקת לשני מערכים- מערך התקפי מול מערך הגנתי, כשפרננדז מתרגל את שני המערכים בהנעת הכדור, התקפה והגנה במערכים אלה. בסיום האימון נערכו משחקונים אינטנסיביים על שטח מצומצם, בהם התגלתה התלהבות רבה ותחרותיות של השחקנים, כשגם פרננדז עצמו נוטל בהם חלק פעיל. הלילה נחתה הנבחרת בקונספסיון, שם ייערך המשחק, וקיימה אימון קליל.

מאמן הנבחרת, לואיס פרננדז אמר לאתר ההתאחדות: "זה המשחק השני שלנו וזו הדמנות טובה עבורי להסתכל על הנבחרת והשחקנים, להעריך ולבחון ולקבל דעה מדויקת יותר לגבינו לקראת המשחקים החשובים באמת, שיתחילו בספטמבר". המאמן הוסיף ואמר: "אני מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים, כולם באים עם רצון והתלהבות, ולמרות העייפות והטיסות ומזג האויר ששונה ממזג האויר בארץ השחקנים נותנים הכל באימונים ומראים גישה חיובית. מחר נשנה את שיטת המשחק ונשחק 2-3-5, על מנת שנוכל לתרגל את השיטה הזו, ונוכל לראות איך אנחנו משחקים גם בשיטה שונה."

על פי האימון היום, בחלק האחורי של הנבחרת ישחקו עותמן או סבן, שלושת השחקנים האחוריים יהיו מימון, סטרול וידין, כשיואב זיו ישחק באגף השמאלי. שני הקשרים האחוריים יהיו ביבראס נאתכו, בעוד ניר ביטון יפתח לראשונה בהרכב. דקל קינן החולה לא הצטרף לטיסה למרות שנרשם שיפור במצבו. למרות הגשם, הגיעו נציגים של הקהילה היהודית לאימון הנבחרת, הצטלמו עם השחקנים וקיבלו כדורים חתומים למזכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully