וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "לא אחזור למכבי חיפה כדי לשבת על הספסל"

28.5.2010 / 12:45

החלוץ, שסיים עונת השאלה, מסביר בראיון על עתידו: "עבדתי קשה העונה, חשוב לי לשחק". מסתמן: הבלם דהאן יחזור לסגל

"מאוד מחמיא לי שמכבי חיפה רוצה אותי, אבל עבדתי קשה מאוד בשביל להיות שחקן של אחת הקבוצות הגדולות. כמו שחקנים אחרים, גם אני אלך לדבר עם אלישע לוי ואם אשמע שלא בונים עליי כשחקן משמעותי, כשחקן בהרכב או כשחקן ה-12, אז אין לי כוונה לחזור כדי לשבת על הספסל". כך אמר לוואלה! ספורט חלוץ מכבי חיפה תומר חמד בנוגע לעתידו בעונה הבאה.

חמד, הנחשב לאחד המלפפונים החמים של חלון ההעברות הקיץ, יקבל הצעה לחוזה ארוך טווח יחד עם שאר השחקנים המסיימים חוזה, כמו שלומי ארבייטמן ודקל קינן, שמעוניין לעזוב לאירופה. על השאלה מה יקרה אם הוא לא יהפוך לשחקן משמעותי בקבוצה ענה חמד: "אלך לקבוצה אחרת. אני מכבד את מכבי חיפה, אבל אחרי העונה הזאת חשוב לי מאוד לשחק. יש מספיק קבוצות שרוצות אותי".

הבוקר התברר כי אלישע לוי דווקא בונה על שחקן אחר לעונה הבאה - הבלם מור דהאן, ששיחק בעונה החולפת באחי נצרת. בחיפה טוענים כי הבלם אמור לחזור בעונה הבאה כשחקן שלישי במרכז ההגנה, משום שכבר עתה ברור שקינן או שי מימון יעזבו את הקבוצה. דהאן, שיצא לשנת השאלה, מחזיק בחוזה לשתי העונות הבאות והוא יהיה כנראה המושאל היחיד שיחזור לקבוצה בעונה הבאה, אלא אם כן אלישע לוי יבנה על חמד כשחקן הרכב.

כפי שפורסם אתמול, חיפה עוקבת אחר החלוץ הסרבי של סגנית אלופת הונגריה, וידאוטון, נמניה ניקוליץ' (22). האחרון משחק בקבוצה עם לאסלו לנצ'ה, שהיה מועמד לחיפה בחלון ההעברות האחרון ואף הוצע לאחרונה שוב לסגנית אלופת ישראל. ניקוליץ' כבש 18 שערים ב-30 משחקים בעונה החולפת.

בירם כיאל יבקש לשוחח עם הנהלת חיפה לאחר שובו מחופשה פרטית בוורנה שבבולגריה. נציגיו של הקשר ישראל זגורי ביקשו הבהרות בנוגע לעונה הבאה ובקרוב צפויה פגישה עם הנשיא יעקב שחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully