וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכנבוים במו"מ מתקדם עם נצרת עילית

מאמן הפועל עכו נפגש עם הנהלת הקבוצה מהלאומית, שם גילו אופטימיות. הוכנבוים: "יש לי הרבה סנטימנטים לנצרת עילית"

מאמן הפועל עכו בשנתיים האחרונות, ירון הוכנבוים, נמצא במו"מ מתקדם עם הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. שני הצדדים נפגשו וסיכמו את הפגישה כחיובית ביותר. "אני מעריך שתוך 48 שעות הנושא ייסגר", אמר יו"ר נצרת עילית, רוני ליקוורניק. הערב צפויה פגישה נוספת בין ראשי המועדון למאמן, כשמי שיזם את הפגישה הם אנשי נצרת עילית שמעוניינים בהוכנבוים. מה שמונע כרגע את החתמתו של המאמן בנצרת עילית היא ככל הנראה ציפייתו להצעה מהפועל חיפה.

בפגישה עם המאמן הבהירה ההנהלה כי המטרה תהיה להשתלב בפלייאוף העליון. המאמן ביקש להשאיר את סגל העונה החולפת, ולצרף אליו שניים או שלושה שחקני התקפה. שמו של שחר סימנטוב הועלה, והוא לא פסל את האפשרות לחזור לשחק בנצרת עילית.

"ירון הוא מאמן לגיטימי בליגת העל, ואין לנו ספק שהוא ישדרג את הקבוצה", אומר היו"ר ליקוורניק, "הבהרנו לו מה הדרישות שלנו, כרגע הוא דורש סכומים גבוהים, הרבה מעבר למה שאנחנו יכולים לשלם, אבל זהו טבעו של משא ומתן".

"אימנתי בליגה הלאומית ועליתי עם הפועל עכו מהמקום השני לפני הפועל באר שבע, הכי נכון מבחינתי זה לשבת בבית חמישה שישה משחקים ולחכות שתתפנה משרה בליגת העל", אומר הוכנבוים, שבעבר העלה את נצרת עילית מהליגה הארצית ללאומית, "אבל אני לא אחד שאוהב לשבת בבית. אני רוצה לעבוד. יש לי הצעה מרמת השרון, אבל יש לי המון סנטימנטים לנצרת עילית".

בינתיים מתחבטת הקבוצה איך לשלם לשחקנים את שתי המשכורות האחרונות, וכן את מענקי העלייה לליגה הלאומית מלפני שנה. ההקצבות מעיריית נצרת עילית מתעכבות וההנהלה אינה יכולה לשלם לשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully