וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב יורדת מברק יצחקי

בית"ר ירושלים דורשת 2 מיליון דולר, האדומים נרתעו. גורם בקבוצה: "אלה סכומים לא ריאליים, נתמקד בבן סהר ובחלוץ זר"

הפועל תל אביב ממשיכה במאמציה להתחזק לקראת העונה הבאה ועל אף פרסומים שונים, הדברים עדיין רחוקים מלקבל וודאות ברורה. בינתיים, עורך דינו של ערן זהבי צפוי לחזור מחר (שני) למשא ומתן עם הפועל ולהיפגש עם גבי קצרה בכדי לסכם על חוזה חדש בקבוצה. זהבי כבר הצהיר שהוא רואה את המקום שלו אך ורק אצל האלופה בעונה הבאה, אך הוא גם מצפה לשדרוג משמעותי בשכרו ואם לא יקבל, ישקול את צעדיו לקראת העונה הבאה שוב.

אחת הנקודות המרכזיות של האדומים לקראת העונה הבאה היא בעמדת החלוץ, והערב, לאור הדרישה של בית"ר ירושלים לתמורה של 2 מיליון דולר עבור ברק יצחקי, נדמה שהפועל תל אביב קרובה לרדת מחלוץ הנבחרת. גורם בכיר בקבוצה הסביר: "הסכומים שבית"ר דורשת הם לא ריאליים, כרגע נתמקד בבן סהר ובחלוץ זר נוסף. רק אם בית"ר יירדו מדרישותיהם הגבוהות, נחזור למשא ומתן על ברק".

מה שנראה עד היום ככמעט סגור היה שהבלם דגלאס דה סילבה יעבור לשחק בליל, אך מסתבר שגם זה לא בטוח. נציגי הקבוצה, שהיו אמורים לנחות פה בתחילת השבוע בכדי להיכנס למשא ומתן עם הפועל, עדיין לא אישרו את הגעתם ובסביבתו של הבלם אומרים כי אינם יודעים מתי הם צפויים להגיע. יחד עם זאת, דה סילבה מאמין שהוא יעבור לצרפת ובסביבתו מעריכים כי למרות שעדיין לא אישרו את הגעתם הנציגים הצרפתיים, הם מאמינים כי עד סוף השבוע יגיעו נציגים או מליל או מראן על מנת לסכם עם הפועל על הבלם.

בתוך כך, כריסטיאן אלברז, המגן הצ'יליאני של בית"ר ירושלים, מתקרב להפועל. בקבוצה כבר פנו לשחקן שהביע נכונות לשחק באדום בעונה הבאה, אך הדברים תלויים בשכר שידרוש ובגובה הפיצוי שתצטרך הפועל לשלם עליו. נכון לעכשיו, אלברז דורש כ-250 אלף יורו לעונה ובקבוצה קצת נרתעים מהסכום. בכל מקרה, סיכויי המגן להיות אצל האלופה הטריה בעונה הבאה גבוהים, זאת מכיוון שבית"ר רוצה להיפטר מחוזהו השמן העומד על כ-400 אלף יורו לעונה ולכן לא נראה כי תערים קשיים על מעברו אלא אם כן תקבל בית"ר הצעה אטרקטיבית מקבוצה מחוץ לארץ.

שלא כמו אלברז, בן סהר כרגע נמצא בדילמה האם לחזור לארץ ולשחק בהפועל או להמשיך בספרד. בסביבתו לוחצים על החלוץ להישאר בספרד ונראה כי הסיכויים אכן גבוהים שיעשה זאת למרות שמופעל עליו לחץ מצד הפועל לחתום. בעניינו וגם בעניין גילי ורמוט, הדברים אמורים להתבהר כשהנבחרת תחזור מהמסע לדרום אמריקה. ורמוט אומנם דיבר על פגישה חיובית עם הפועל, אך עדיין בעצמו לא החליט אם בסופו של דבר הוא יישאר באדום. מה שבטוח הוא שהצעה אטרקטיבית מאוד תביא בסופו של דבר עזיבה של הקשר לאירופה.

בדומה לורמוט, גם איתי שכטר עלול להימצא באותה דילמה בימים הקרובים. אומנם, אין הצעה רשמית על החלוץ, אך סוכניו טוענים כי מתחילים לגשש אצלם מספר קבוצות והן ככל הנראה כן יציעו הצעה רצינית על החלוץ. נדמה שלכל הספקולציות הללו, בקרוב יהיה פתרון יותר ברור כשבהפועל מקווים כי תחילת האימונים יתגבש כל סגל הקבוצה.

עדכון ראשון: 15:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully