וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט ושכטר יודיעו כי יישארו בהפועל תל אביב

הקשר צפוי לדחות הצעה מסנטאנדר, אך עדיין מצפה להצעה אטרקטיבית. גם החלוץ מעוניין להמשיך. החל קרב על סטרול

שלושה ימים חלפו מאז זכתה הפועל תל אביב בדאבל היסטורי, ונדמה שהמועדון, הצוות המקצועי והשחקנים מתחילים לעכל את העונה הגדולה שעברה הקבוצה. בהפועל מאמינים כי רוב השחקנים שסיימו את העונה המופלאה ימשיכו גם בעונה הבאה, וסימנים ראשונים לכך כבר החלו להירשם. במועדון מעריכים כי עד סוף השבוע יודיעו ורמוט ושכטר שהם ממשיכים בקבוצה בעונה הבאה.

בעניין שכטר הדברים נראים די ברורים, ושכטר רוצה להמשיך באדום. המצב אצל ורמוט מעט מורכב יותר. ראסינג סנטאנדר הספרדית רוצה את הקשר, ורמוט ככל הנראה יוותר על הצעה מכיוונה, אבל ככל שהזמן עובר עוד קבוצות גדולות יותר מתחילות להתעניין בקשר המצוין, ועל אף הפיתוי של ורמוט להצעיד את הפועל להצלחה בליגת האלופות – החלום הגדול שלו הוא עדיין להצליח באירופה. ורמוט צפוי להיפגש עם הנהלת הפועל בסוף השבוע, ואמור לחתום על חוזה חדש של 300 אלף דולר, אבל אם תגיע הצעה כמו זו שקיבל דגלאס דה סילבה מליל, נראה כי על אף כל הרצון הטוב של הקשר להישאר בהפועל, הוא יתקשה לסרב.

בניגוד לשניים, דה סילבה ככל הנראה כבר יעזוב את האדומים ויעבור לשחק בליל הצרפתית, שם סיכם כבר את מרבית תנאיו. בהפועל אומנם מאמינים עדיין כי הברזילאי יישאר בקבוצה, זאת בעקבות חוסר הצלחתה של ליל להעפיל לליגת האלופות, אבל אלי גוטמן כבר נתן את ההוראה לחפש לדה סילבה מחליף. מעבר לבלם זר, בהפועל רוצים את אבי סטרול, שלמרות שנמצא במשא ומתן עם מכבי תל אביב, הבלם יעדיף לחתום בשורות האדומים וזאת בגלל האופציה שיוכל לשחק בליגת האלופות והקרבה שלו לגוטמן. הפועל תפנה ללוקרן במטרה להיכנס איתה למשא ומתן על שרותיו של סטרול.

גוטמן שיחרר אתמול סופית זוראב מנטשאשוילי מהקבוצה, והקשר הגיאורגי ימתין לקבל הצעות מקבוצות ישראליות אחרות. כמו הגיאורגי, נדמה שבויאן ורוצ'ינה גם סיים את חלקו בקבוצה, אך הפועל תצטרך לחפש קבוצה שתהיה מכונה לממש את חוזהו לשלוש השנים הקרובות. אם לא תימצא קבוצה כזו, יצטרכו האדומים להשאיל את החלוץ בתקווה לקבל את מירב הסכום של חוזהו לפחות לעונה. לגבי דניאל דה רידר הדברים עדיין פתוחים, אך הסבירות שימשיך באדום קטנה מאחר שהוא אינו מעוניין לוותר על האזרחות ההולנדית וייחשב כזר בעונה הבאה.

האדומים יחלו בימים הקרובים משאים ומתנים גם עם ברק יצחקי, שעליו מופעלים לחצים מצד הפועל לחתום באדום, ועם בן סהר, שכרגע לא מעוניין לחזור לארץ אלא להמשיך לשחק באירופה. יחד עם זאת, בהפועל מתכוונים לסגור את סוגיית ערן זהבי במהירות האפשרית ולשדרג לו את החוזה וגם לאביחי ידין יוצע שדרוג לחוזהו. לגבי עמרי קנדה ודני בונדר עדיין לא התקבלה החלטה. אם לא יימצא מגן שיוכל לשדרג את הצד הימני של הגנת הפועל השניים אמורים להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully