וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת גיששה אצל דודו ביטון

16.5.2010 / 10:46

חלוץ רעננה מועמד. ויסה אמור לסגור, נסיונות למצות המו"מ מול חדד. בעיות עם מתיאס. כפיר דר נשפט ל-17 ימי מחבוש

הפועל פתח תקוה גיששה בנוגע למעמדו של דודו ביטון בעונה הבאה, זאת מיד לאחר המשחק אתמול בין הקבוצות, שקבע כי הקבוצה תישאר בליגה. בפתח תקוה מתכוונים לפנות רשמית לאריק איזיקוביץ' מבית"ר טוברוק על מנת לברר פרטים לגבי השחקן. ביטון היה אמור לעבור לרעננה בעונה הבאה לאחר שזאב זלצר, שניהל את הנבחרות הצעירות, המליץ עליו בחום.

גם תומר חמד מועמד, אבל מכבי חיפה תעדיף להשאילו יחד עם שי מימון במסגרת עסקת החלפת שחקנים. ייתכן שישראל זגורי הצעיר יעדיף לעבור לפתח תקוה, אם כי הוא מחזיק הצעות מבני סכנין ומכבי נתניה ובודק אפשרות לעבור לבית"ר ירושלים. השבוע יתחדשו השיחות עם משפחתו של השחקן במטרה לסכם שוב על בואו עוד לפני שיפה תכריז רשמית שהיא משחררת אותו.

לגבי איברהים בסיט ועוסמאן בשירו, הנטיה היא להשאיר לכל היותר אחד מהם בעונה הבאה. בשירו היה עד לאחרונה המועמד המוביל מבין השניים לעזוב אך גם בסיט מועמד לעזוב או יושאל אם יימצא זר איכותי יותר.

באשר לג'וניור ויסה שנפגש עם יו"ר מכבי פתח תקוה משה זוארץ ביום שישי, במועדון מאמינים כי הוא יחתום בסופו של דבר משום שהפער היחיד המונע זאת הוא מענק המיקום. השחקן דורש 20 אלף דולר אם הקבוצה תסיים במקומות 1 עד 10, הקבוצה מוכנה לתת מענק רק אם תסיים במקום שביעי ומעלה. מכבי פתח תקוה הגישה הצעה דומה אך השחקן מעדיף לחזור להפועל, שם מעריכים אותו מאוד. גם רודי חדד עדיין מועמד לקבוצה ורק בעיות בנוגע לשירותו הצבאי מונעות את קידום המשא ומתן.

השוער אוסטין אג'ידה הודיע לקבוצה כי בכוונתו לנסוע למונדיאל, ושם מכריחים אותו לעבור ניתוח בפגרה. אם אג'ידה יסכים, הוא ימשיך. בעיות נרשמו גם במשא ומתן עם עמנואל מתיאס, שעדיין לא סיכם בקבוצה. בקרוב אמור הבעלים גל חצור לשוחח עימו שנית. תומר סיני וחצור מתכוונים להכניס את היד לכיס גם בעונה הבאה במטרה לשדרג את הקבוצה.

הקשר כפיר דר נשלח הבוקר (ראשון) ל-17 ימים בכלא הצבאי משום שהחליט לצאת לאימוני הקבוצה לקראת משחק ההישרדות שלה. בצבא הכריזו עליו כעריק ובקבוצה ינסו לשנות את רוע הגזירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully