וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 1:2 את בית"ר וזכתה באליפות

שער ניצחון דרמטי של ערן זהבי בדקה ה-92 העניק לאדומים ניצחון מתוק במיוחד בטדי והשלים עבורם דאבל היסטורי

מגד גוזני

צפו בהתכנסות הספונטנית של אוהדי הפועל ת"א בבלומפילד
צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אוהדי הפועל תל אביב. יותם רונן
חגיגה מושלמת מבחינתם. אוהדי הפועל תל אביב/יותם רונן

הפועל תל אביב השלימה הערב (שבת) את העונה הנפלאה שלה בצורה המתוקה ביותר עם זכייה באליפות אחרי ניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים בטדי, כשהיא מנצלת את המעידה של מכבי חיפה בבלומפילד מול בני יהודה, משלימה דאבל נהדר ומוסיפה את תואר האליפות ה-13 במספר בתולדותיה, והשמיני מאז קום המדינה.

הבית"רים, שנתנו פייט לחיפה במחזור הקודם, לא עשו הנחות גם ליריבתם המושבעת, אבל נאלצו להרים ידיים בסיום ולראות את 4,000 האוהדים האדומים פוצחים בחגיגות אדירות דווקא במגרשם הביתי אחרי שער הניצחון הדרמטי של ערן זהבי בדקה ה-92.

26 שנה אחרי שמשה סיני והפועל תל אביב הגיעו לימק"א והרסו לבית"ר את התקווה לזכות באליפות הראשונה שלה, ניסו הירושלמים לגמול לאדומים ולהרוס להם את החלום, אבל כנראה שעונת 2009/2010 הייתה כולה של הפועל תל אביב. במשך 92 דקות היה נדמה שדווקא ברגע האמת אלי גוטמן ושחקניו ימעדו, אבל השער של זהבי השכיח את כל הספקות. יש דאבל אדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פתיחת המשחק הייתה כולה של האורחים מתל אביב, וכבר בדקה השלישית ביצע עידן טל טעות איומה כשלמעשה בישל לגילי ורמוט שער קל. התחושה באוויר הייתה שהקבוצה של גוטמן תשייט לניצחון, אבל בדקה ה-30 הותיר עמרי קנדה את חבריו בעשרה שחקנים אחרי עימות מיותר עם אלירן דנין שעלה לו בכרטיס אדום ישיר. לאחר ההרחקה המשחק התאזן, בית"ר העזה יותר ומצאה את השוויון הודות לבעיטה אדירה של ברק יצחקי מ-25 מטר בדקה ה-43, שנהדפה מהמשקוף אל תוך השער של אניימה, והוכרזה כשער חוקי רק לאחר התייעצות ארוכה (מדי) של אלון יפת עם קווניו.

בפתיחת המחצית השנייה ניסו שחקניו של דוד אמסלם ללחוץ כדי להשיג את שער היתרון, אבל דווקא אז הגיעה פריצה אופיינית של איתי שכטר שנבלם רק בעבירה מאחור בתוך הרחבה של תומר בן יוסף, שראה גם הוא את האדום מיפת. הקהל האדום הרגיש את הדאבל בידיים כשוינסנט אניימה ניגש לבעוט את הפנדל, אבל השוער הניגרי הדהים עם בעיטה לא אופיינית מעל המשקוף, שהותירה את התוצאה בעינה.

החדשות מבלומפילד על השער המדהים שספגה מכבי חיפה מבני יהודה הכניס מוטיבציה אדירה ברגליהם של האדומים, ואחרי החמצות רבות נשא הלחץ האדיר על שערו של אריאל הרוש פרי בדקה ה-92, כשערן זהבי התכבד לכבוש את השער ההיסטורי שנתן להפועל תל אביב את הדאבל.

מהלך המשחק

דקה 3- גול! הרמה סתמית של גל שיש משמאל הגיעה לעידן טל, שמשום מה הוריד בחזהו לאחור לעברו של גילי ורמוט שכבש בקלילות משלושה מטרים - 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 6 - ורמוט שוב מצא את עצמו חופשי לחלוטין בקצה הרחבה מול ההגנה הבית"רית האדישה, אבל הפעם הבעיטה שלו נהדפה לקרן.

דקה 17 - ברק יצחקי היה קרוב להזדמנות הראשונה של המקומיים כשקיבל כדור עומק טוב מעידן טל, אבל שיש בלם אותו היטב.

דקה 26 - ערן זהבי זעזע את המשקוף בבעיטת עונשין חזקה מ-20 מטרים, אך השער השני של האדומים המשיך לרחף באוויר.

דקה 30 - האורחים נותרו בעשרה שחקנים אחרי שעמרי קנדה התנגש במכוון עם אלירן דנין אחרי תיקול בין השניים, ואלון יפת החליט להחמיר עם המגן והוציא לו כרטיס אדום.

דקה 43 - גול! ברק יצחקי הפגיז מ-25 מטר כדור שפגע במשקוף וקפץ עמוק בתוך השער של אניימה. יפת היסס במשך שתי דקות לפני שהתעשת ופסק על שער - 1:1.

דקה 49 - בעיטה חלשה של דנין התגלגלה לעברו של שמעון גרשון שניסה להכניע את אניימה מתוך תיבת החמש אך נתקל ברגלו של השוער הניגרי.

דקה 56 - יפת איזן את מניין האדומים כשהרחיק את תומר בן יוסף שתפס את איתי שכטר בתוך הרחבה, אבל אניימה בעט את הפנדל לשמיים.

דקה 79 - אחרי דקות ארוכות של רפיון הגיע המחליף איתן טיבי למצב נהדר בתוך הרחבה, אך בעט חלש מחוץ למסגרת.

דקה 83 - ערן זהבי הגביה כדור חופשי מדויק לראשו של דגלאס דה סילבה שהתרומם מעל כולם אבל נגח מעל המשקוף.

דקה 85 - עידן טל המשיך בתצוגת האימים שלו אחרי שהחמיץ בשלומיאליות במתפרצת מול אניימה בשעה שהאדומים הסתערו על השער של הרוש.

דקה 92 - גול! השער המיוחל של האדומים הגיע ברגע האחרון, אחרי מטווח של שחקני הפועל על שערו של הרוש שהצליח להדוף בצורה נהדרת ניסיון של ורמוט לפני שערן זהבי השתלט על הכדור החוזר ובעט עם כל הלב לרשת - 1:2 להפועל תל אביב.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, פאולו דה לה האסה, תומר בן יוסף (הורחק 56), אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין (איתן טיבי 70), קובי מויאל, עידן טל, ג'וניור ויסה (דן איינבינדר 81), אבי ריקן (אביתר ברוכיאן 88), ברק יצחקי.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה (הורחק 30), דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, גל שיש, אביחי ידין, ערן זהבי, דניאל דה רידר (בויאן ורוצ'ינה 62), גילי ורמוט, איתי שכטר, מהראן לאלה (דני בונדר 31, ויקטור מרעי 70).

שחקני הפועל תל אביב חוגגים אליפות. מגד גוזני
הם את שלהם עשו, וכעת הם חוגגים. שחקני הפועל תל אביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully