וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תפתח את היציע הצפוני לאוהדי הפועל ת"א

דור בלך

12.5.2010 / 15:13

הנהלת המועדון הירושלמי חזרה בה מהחלטתה, במטרה לעשות רווח. נציגי פאוק סלוניקי הביעו עניין לרכוש את דריו פרננדז

בבית"ר ירושלים החליטו היום (רביעי) לפתוח את היציע הצפוני לטובת אוהדי הפועל תל אביב במשחק בין שתי הקבוצות ביום שבת (טדי, 20:00) במסגרת המחזור ה-35 והאחרון בליגת העל, שעשוי להכריע את זהות האלופה.

כזכור, בתחילה הכריזה בית"ר שעל אף שאוהדי הקבוצה לא עמדו במינימום שהקציב להם יו"ר המועדון איציק קורנפיין - רכישת 6,000 כרטיסים - לא ייפתח היציע הצפוני לאוהדי הפועל, החליטו במועדון מהבירה לחזור בהם ולשנות את ההחלטה, זאת עקב הביקוש הנמוך מצד אוהדי בית"ר. בבירה מבינים כי העובדה שהפועל כנראה לא תחגוג אליפות בטדי, גם אם תנצח, הביאה לירידה חדה בביקוש לכרטיסים בבירה, ומקווים להרוויח ממעט התקווה שנותרה באוהדי ההאדומים, שאולי ימלאו את היציע הצפוני ב-6,000 אוהדים.

בתוך כך, נציגי פאוק סלוניקי הביעו עניין לרכוש מבית"ר את קשר הקבוצה לשעבר, דריו פרננדז, המשחק ביריבה העירונית אריס. לאריס אופציה אוטמטית לרכוש את השחקן בסיום העונה תמורת כ-450 אלף יורו, אך ביריבה העירונית, שבשנים האחרונות מקפידה לגנוב לאריס שחקנים כדרך קבע, מקווים כי אלה יפספסו את המועד והם אלה שיוכלו לבצע מחטף. אם אכן פאוק תהיה זו שתרכוש את פרננדז, צפויה בית"ר לקבל תשלום גבוה יותר עבור הקשר, שרכשה תמורת מעל 600 אלף יורו מפאניוניוס היוונית.

ביום חמישי תערוך הקבוצה משחק הוקרה כשתשחק מול קציני פיקוד המרכז בראשות אלוף הפיקוד אבי מזרחי, שתחוזק על ידי מספר שחקנים. בהרכב בית"ר ישותפו גם מספר ילדים שיעלו בגורל במסגרת יום החיילות הארצי שיערך מחר בטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully