וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 1:3 את בני יהודה וזכתה בגביע

האדומים ניהנו מגילי ורמוט, שכבש צמד וסידר לקבוצתו גביע מספר 13. הכתומים היו במשחק רק עד הרחקת איינוגבה (42)

במשך שלושה ימים הסתובבו שחקני הפועל תל אביב מתוסכלים אחרי שכנראה איבדו את האליפות, אבל היום (שלישי) הוכיחו השחקנים של אלי גוטמן שכל הדיבורים על כך שהם הקבוצה האיכותית ביותר העונה כנראה נכונים. הפועל תל אביב התאוששה מהתיקו בדרבי התל אביבי כדי לנצח 1:3 את בני יהודה ולהניף בפעם ה-13 בתולדותיה את גביע המדינה. גם אם בסופו של דבר זה לא ייגמר עם דאבל, לפחות את העונה הנוכחית גוטמן יוכל לזכור בחיוב וככזו שלא הסתיימה מבחינתו בכישלון. בני יהודה קיוותה להשיג את הגביע השלישי שלה, אבל היא לא הייתה יותר מאשר רק קבוצה סימפטית, והיה לה קשה להילחם עם האדומים כשהייתה בחיסרון מספרי במשך כמחצית מהמשחק.

וואליד באדיר קפטן הפועל תל אביב מניף את גביע המדינה. ברני ארדוב
ככה זה נגמר. בפעם ה-13 הם מניפים, הפעם זה באדיר/ברני ארדוב

זו לא הייתה הופעה בלתי נשכחת של האדומים, אבל ההופעה שלה בהחלט הבליטה פעם נוספת את מי שנחשב אולי כשחקן העונה, גילי ורמוט, שהראה שהוא יודע לא רק לבשל שערים מדהימים, אלא גם לכבוש. שני מבצעים מצוינים שלו סידרו להפועל תל אביב את הגביע, כשבצירוף יכולת טובה של עומרי קנדה, שהראה שהוא לא רק שחקן התקפי, אלא יודע גם לבצע פעולות יפות בהגנה, הפועל תל אביב נראתה בלתי עצירה. מעבר לשניים, הפועל תל אביב לא הציגה כדורגל גדול, אבל היא ממש לא הייתה זקוקה לכך הערב מול בני יהודה, שנעלמה כמעט לגמרי במחצית השנייה.

המחצית הראשונה הייתה התקפית מאוד מצד שתי הקבוצות, אבל ורמוט התגבר על הדקות החלשות של הפועל תל אביב בפתיחה כדי להבקיע את שער היתרון בדקה ה-25. דגלאס דה סילבה עם טעות קשה בהגנה סידר לכתומים 1:1 בדקה ה-38, אבל הרגע ששינה את מהלך המשחק היה בדקה ה-42, אז הכשיל דלה איינוגבה את איתי שכטר, זכה בכרטיס אדום וסידר פנדל להפועל תל אביב. אניימה כמובן כבש, ומכאן רק האדומים היו במשחק. ורמוט עוד הוסיף שער מרהיב במבצע קבוצתי מצוין בדקה ה-74, וזה הסתיים כאמור עם ניצחון שממתיק את הגלולה הכל כך מרה שהאוהדים של הפועל זכו לטעום ממנה בשבוע האחרון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מחצית ראשונה

דקה 7 - בני יהודה התקשתה בהרחקת כדור באיזור הרחבה, אבל למזלה הבעיטה של איתי שכטר מקצה הרחבה נעצרה אצל דלה איינוגבה.

דקה 8 - לירוי צעירי הכניס כדור מצוין למיכאל זנדברג, שחדר לרחבה ושיחרר בעיטה ברגל שמאל שנעצרה אצל וינסנט אניימה.

דקה 20 - קרן קצרה של זהבי נגמרה באיום רציני ראשון על השער של בני יהודה כשהכדור הגיע לדדי בן דיין, שבעט מקרוב החוצה ופספס בסנטימטרים את השער.

דקה 22 - אביחי ידין הרים כדור עומק למהראן לאלה, שנגח לא מספיק טוב החוצה.

דקה 25 - גול! גילי ורמוט קיבל כדור מצוין מעומרי קנדה, עבר את אביב חדד ושיחרר בין ארבעה שחקנים של בני יהודה כדור לרשת מ-14 מטרים, שקבע 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 35 - אלירן עטר הכניס כדור לעוז ראלי בצד ימין, וזה העביר למרכז אל איציק עזוז, שבעט אך עומרי קנדה הציל את הפועל מספיגה.

דקה 36 - התקפה מתפרצת של הפועל תל אביב הסתיימה עם בעיטה של ורמוט, שנהדפה היט בעל ידי איינוגבה.

דקה 38 - גול! דאבל פס בקרן קצרה בין מורי לכפיר אדרי הסתיים בהכנסת כדור של מורי לאמצע, ודה סילבה דחק את הכדור לשער של אניימה, שקבע 1:1.

דקה 40 - שכטר שעט לעבר השער של בני יהודה וסיים עם פצצה ברגל ימין, שפספסה את השער בסנטימטרים.

דקה 42 - דלה איינובה סופג כרטיס אדום אחרי שהכשיל את שכטר, שהיה אחרון בדרך לשער. איתן תבריזי הצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 45 - גול! גיא לוזון הוציא את מורי לטובת רן קדוש, שנכנס לשער, אבל לא הצליח למנוע מוינסנט אניימה לכבוש אחרי בעיטה למרכז השער. 1:2 להפועל תל אביב.

מחצית שנייה

דקה 51 - הפועל תל אביב העבירה הילוך בנסיונות הבעיטה לשער של קדוש, כשורמוט מסר לשכטר שניסה לבעוט, הכדור נהדף ודה רידר המשיך עם הריבאונד מהאוויר, אך קדוש הדף.

דקה 58 - ורמוט סידר מצב לזהבי, שהלך על בעיטה מקצה הרחבה, אבל הכדור שלו פספס את המסגרת.

דקה 70 - ההזדמנות של המשחק הייתה של עטר, שפספס ברשלנות את המצב כשהחלוץ של בני יהודה ניצל טעות קשה של באדיר, השתלט על הכדור, ניסה לעבור את קנדה כשנותר לבד מולו ומול אניימה, אבל המגן הציל את הפועל תל אביב.

דקה 73 - גול! השער של המשחק הגיע במהלך קבוצתי מושלם כשורמוט החליף דאבל פס עם זהבי וסיים עם כדור בהקפצה לפינה הימנית של קדוש האומלל. 1:3 להפועל תל אביב.

דקה 82 - שכטר התקדם בצד ימין ומסר לידין, שהצטרף להתקפה ובעט פצצה, שנהדפה לקרן על ידי קדוש רק בקושי.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט, דניאל דה רידר (שי אבוטבול 75), מהראן לאלה (בויאן ורוצ'ינה 71), איתי שכטר (זוראב מנטשאשווילי 89).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי (מהראן ראדי 86), איבן גארידו, אביב חדד, דין מורי (רן קדוש 45), כפיר אדרי, איציק עזוז, מיכאל זנדברג (משה ביטון 66), לירוי צעירי, אסי בלדוט, אלירן עטר.

שחקני הפועל תל אביב, גילי ורמוט, איתי שכטר, וינסנט אניימה חוגגים. ברני ארדוב
סוף סוף סיבה לחייך השבוע. אניימה משתעשע עם ורמוט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully