וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "הפועל פ"ת תהיה בצמרת בעונה הבאה"

יו"ר הכחולים חגג את הניצחון בחיפה, שהשאיר כמעט בוודאות את קבוצתו בליגה. דורה: "לא יודע אם נגדיר את העונה ככישלון"

לא רק אבן נגולה היום (שבת) מלבם של אוהדי הפועל פתח תקוה, אלא סלע. השחקנים, הצוות המקצועי ובעיקר האוהדים של הפועל פתח תקוה נשמו היום לרווחה, אחרי שהקבוצה חזרה מפיגור בקרית אליעזר וניצחה 1:2 את הפועל חיפה. שלוש הנקודות הבטיחו לכחולים את ההישארות כמעט באופן ודאי, כשבשבוע הבא היא תארח את הפועל רעננה, כשרק הפסד שלה וניצחון של הפועל רמת גן ישלח אותה למשחקי פלייאוף ההישרדות.

מחפוד: "לא רציתי להיות אחראי לירידה"

אנשי פתח תקוה לא ידעו את נפשם מרוב שמחה בסיום, כשגם מאמן הקבוצה אלי מחפוד לא הסתיר את רגשותיו: "במחצית הראשונה לא היינו בכלל במשחק, הגענו לשלושה מצבים בטוחים שהיינו חייבים לכבוש, אבל זה חלק מהלחץ של שחקנים שמאוד רוצים. אני שמח שכבשנו מהר את שער השוויון שקצת שחרר אותנו, ושהחילוף שעשיתי עם איברהים בסיט הצליח. גם עליי היה לחץ, כי כשהביאו אותי להפועל פתח תקוה לפני ארבעה חודשים זה היה רק כדי להשאיר את הקבוצה בליגה".

מחפוד הוסיף לחגוג: "אני במועדון הזה מגיל אפס, ואני לא רוצה להיות אחראי לירידה של הקבוצה. הפועל פתח תקוה זה מועדון מספיק גדול, ואנחנו רוצים בעונה הבאה שהמועדון הזה יהיה בצמרת".

יו"ר הקבוצה דני לוי החמיא למאמן: "אלי יישאר המאמן גם בעונה הבאה, הוא יאמן בהפועל פתח תקוה עד שהוא יחליט לפרוש מכדורגל. זה ילד שגדל איתי, אני הימרתי עליו ואני יודע מה הוא שווה. אם הוא היה איתנו בתחילת העונה היינו מסיימים במקום הרבה יותר גבוה. הפועל פתח תקוה תהיה בצמרת בעונה הבאה, תהיה לנו קבוצה חזקה מאוד".

כץ: "אולי אני אתנדב לאמן"

מהצד השני, בהפועל חיפה בעיקר מתחילים להתכונן לעונה הבאה בעיקר לנוכח השמועות על החלפתו של המאמן שלומי דורה בניצן שירזי. דורה התייחס למשחק בסיום עם מבט לעתיד: "לא היינו צריכים לסיים את המשחק כמו שסיימנו אותו, בסך הכל לא עלינו עם הרכב משני או משהו כזה, אבל קיבלנו שני גולים קלים וחבל".

דורה סיכם את העונה: "לא יודע אם נגדיר את העונה ככישלון, אני לא רואה בזה כישלון. אולי מה שפגע בנו זה שאחרי הפתיחה הטובה לא הייתה לנו התייצבות אלא נחיתה חזקה מאוד. אבל הלכנו על קונספט של שחקנים צעירים שהפועל חיפה תקצור את הפירות מהם בעונות הבאות. שמועות זה רק הדיסק של אייל גולן, אני לא מכיר משהו אחר, אני מאמן הפועל חיפה וגם אם זה ישתנה להפועל חיפה תמיד יהיה מקום בלב שלי. בסופו של דבר אני מקווה שמה שיהיה, יהיה טוב להפועל חיפה".

גם בעלי הקבוצה יואב כץ סיכם את העונה החולפת של האדומים: "הייתה עונה לא רעה, אבל הייתה יכולה להיות עונה יותר טובה, עשינו שגיאות בתחילת העונה ותיקנו אותן בהמשך. נקווה שבשנה הבאה נגיע למקומות 3-5. שני שליש מהקאדר שלנו הוא של שחקני בית, ארבעה מהם בנבחרת האולימפית, הם אלה שהשאירו אותנו בליגה, והם שיעשו את זה בעונה הבאה. קודם נגמור את השנה ואחר כך נראה בנוגע למאמן, אם לא יהיה מאמן אני אתנדב אולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully